Een goede en persoonlijke begeleiding door adviseur Kees Meeusen.

We kunnen niet anders oordelen dan positief, zowel over het persoonlijk contact, de beschikbaarheid bij vragen en de deskundigheid. Jullie zijn toppers!

Erg fijn en grondig advies

Erg fijn en grondig advies. Alle opties uitgewerkt en begrijpelijk voorgelegd. Gekeken naar mijn persoonlijke wensen en zo een top hyoptheek afgesloten. Ik raad dit zeker aan!

Heldere uitleg en goed geholpen

De adviseur heeft helder aangegeven wat aangeleverd moet worden, goed geluisterd naar mijn wensen en deze optimaal omgezet. Hij heeft ook goed gewezen op de nadelen en mogelijkheden om de lasten in de toekomst te verlagen (extra aflossen).

Dit is de tweede keer dat ik bij de Hypotheker kom voor een adviesgesprek en om een hypotheek af te sluiten. De eerste keer was al goed en nu weer. Er wordt continu met je mee gedacht, er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen en het maakt niet uit hoeveel vragen je hebt ze leggen het continu rustig uit. Ze zijn zeer klantvriendelijk zowel de adviseur als de medewerkers achter de balie iedereen geeft je het gevoel dat je welkom bent. Ik zou nooit voor een andere hypotheekadviseur kiezen.

Persoonlijk, vriendelijk en professioneel geholpen.

De ontvangst is hartelijk. Er wordt de tijd voor je genomen en je merkt aan alles dat men deskundig is. Alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt met je meegedacht. Gewoon vertrouwd!

Laagdrempelig en meedenkend advies

De hypotheek was snel geregeld! Eerlijk en meedenkend advies, erg prettig.

Heel fijn geholpen door Berend Former. Hij heeft veel kennis en wist dit duidelijk over te brengen aan ons.

goede uitleg. De mogelijkheden die er zijn. Er wordt tijd voor je genomen.

De Hypotheker is een zeer professionele en eerlijke organisatie. Er wordt snel en adequaat gehandeld en je wordt op een erg heldere manier voorzien van informatie. Zeker een aanrader als extra ondersteuning voor het afsluiten van een hypotheek!

heel prettige adviseur. luister heel goed en geeft volledige advies. hulpvaardig en eerlik uitleg. dikke duim.

Deskundig en betrokken. Inlevend, werkt zich in je situatie in en en houdt dat steeds in gedachten bij het bepalen van het op maat en juiste product.

Goed advies, gericht op mijn persoonlijke situatie door Berend. Duidelijk en snel alles afgehandeld

Berend heeft ons kundig geadviseerd. Tijdens het offerte proces heeft hij snel met ons geschakeld en helder met ons gecommuniceerd over de te nemen stappen.

Snelle en accurate service en een goede afwikkeling van onze hypotheekaanvraag als startend ondernemer.

Zeer amicaal geholpen met een advies over deze voor mij moeilijke kwestie.

een aandachtig luisterende adviseur in het eerste gesprek, nam veel tijd en was concreet in zijn adviezen, de adviezen pasten goed bij onze vraag

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

eerst afspraak was prima, vervolg moet nog komen.

vriendelijk , correct en prettig gesprek waarin goed geluisterd werd naar mijn vraagstelling én goede uitleg kwam over de mogelijkheden.

Over de Hypotheker