Zeer tevreden.

We zijn super geholpen tijdens het kopen van ons eerste huisje!

Eerlijk verhaal

Goed en eerlijk gesprek en begeleiding.

Vriendelijk en zeer goed geholpen

Richard was voor ons zeer fijne en prettige adviseur die de tijd nam en goede adviezen gaf. Toen de rente opeens ging stijgen trok hij op tijd aan de bel.

Super service

We hebben een hele fijne ervaring gehad bij de Hypotheker. We konden altijd terecht met vragen en die werden ook snel beantwoord. Zelfs toen alles afgesloten was kregen we nog een hand geschreven kaart met een felicitatie voor onze nieuwe woning. Al met al super tevreden en ik zou de Hypotheker zeker aanbevelen.

goed snel en deskundig

aangenaam verrast door de snelheid en zeer deskundige aanpak.

Zeer goede ervaring met de Hypotheker in Drachten

Wij hebben het contact met de Hypotheker in Drachten als zeer goed ervaren. Richard en zijn team hebben ons goed voorgelicht en begeleid in het traject. Als we vragen hadden werd er snel gereageerd. Bedankt voor alles!

Korte lijntjes, voor vragen altijd goed bereikbaar

Deskundig, eerlijk advies en goed bereikbaar

Ben gewoon snel en goed geholpen Beter al de Rabobank

Goede service, probleempjes worden opgelost. Je hebt zelf geen uitzoekerij Zeker aan te bevelen

Tevreden!

Goed te bereiken, meedenkend en oprecht advies met een glimlach!

Deskundig en realistisch advies

Ik heb de begeleiding in het hele traject als erg positief ervaren. Richard is een deskundige adviseur een ook zijn collega Gerben heb ik als erg behulpzaam en positief ervaren.

Zeer prettige en correcte advisering en afhandeling

Top, top, top!!!

Ontzorgend

Meedenkend,ontzorgend, oplossingsgericht. Goed en snel geholpen. Zo kunnen we nog veel positieve punten noemen

Goed en personelijk geholpen

de hypotheker heeft netjes en geduldig de hypotheek voor ons nieuw te bouwen huis geregeld

We zijn prima geholpen door het kantoor in Drachten en we voelden ons altijd gesteund.

Klaas Bos heeft ons goed geholpen met een aantal prima tips en was als het moest altijd bereikbaar. En Jannie Dijkstra stond borg voor een goede en snelle communicatie zodat alle hobbels snel konden worden genomen.

Prima geadviseerd door Richard van der Zee

Bij het zoeken naar een geschikte hypotheek voor ons nieuwbouwproject kwam ik in contact met De Hypotheker Drachten. Met adviseur Richard van der Zee goed naar de verschillende mogelijkheden gekeken en voorzien van een prima advies waar ik verder mee kon. Inmiddels een goede bij onze situatie passende hypotheek kunnen afsluiten. Al het bijbehorende papierwerk is vlot afgehandeld.

Top geholpen in een complex traject!

De tijd drong en door externe omstandigheden werd het een niet alledaags traject. Maar kantoor Drachten heeft ons er uitstekend doorheen geloodst. Uiteindelijk genieten we met volle teugen van een plekje, waar je meestal alleen maar kunt dromen. Chapeau !

Uitstekend advies

Goed contact, uitstekend advies, tijdig en bijzonder prettige gesprekken. Denkt mee en vraagt door, geeft verschillende mogelijkheden met voor- en nadelen en biedt oplossingen. Ook een prettig kantoor, leuke collega's, goed bereikbaar.

Zeer professioneel en helder

Snelle, vlotte afhandeling en geen onnodige ‘rompslomp’.

Snel geholpen in een kort tijdsbestek. Vlot en duidelijk!

Zeer goede men denk mee.

Deskundigheid, vriendelijkheid en duidelijkheid in een fijne sfeer

We zijn zeer positief over de goede hulp van Klaas Bos en de rest van het personeel van de Hypotheker Drachten. Klaas nam echt de tijd voor ons en zorgde voor een fijne sfeer.

Geweldig en snel

Prima en snelle communicatie

Goede communicatie en snel alles er geregeld

Geweldig service op maat

De hypotheken Drachten gebeld nadat mijn bod op een huis geaccepteerd was, en gelijk was het raak. Dhr. Bos heeft ons zeer vriendelijk en vakkundig geholpen met/aan een hypotheek voor ons, zoals wij dat in gedachten hadden. Alle documenten welke zij nodig hebben waren duidelijk omschreven waardoor wij ze snel aan konden leveren en daardoor was de hypotheek snel rond. Kortom geweldige service met een glimlach.

Over de Hypotheker