Gewoon goed!

Weet wat te doen en handelt daar ook naar.

Deskundig Team

Gelijk vanaf binnenkomst hartelijk ontvangen, het eerste gesprek deskundig voorgelicht over de mogelijkheden wat betreft het financiële vlak bij verkoop huis en aankoop nieuw appartement. Na enige maanden alles ingang gezet, gekozen voor het totale pakket, het hele traject ben ik op de hoogte gehouden door Quintus en keurig begeleid door Iris en Marieke waar ik af en toe wat vragen aan stelde als ik begon te twijfelen als er vragen kwamen over bepaalde zaken. Hypotheker Leidsche Rijn is een goede keuze.

De medewerkers maken het verschil! Niet alleen een goed advies maar ook betrokken.

We zijn ontzettend blij met de advisering en service van de Hypotheker Leidsche Rijn. Ze hebben goed meegedacht, zetten dat stapje extra en de betrokkenheid is groot. Echt een aanrader!

Goede adviezen en fijne communicatie

Eerlijke, realistische en meedenkende mensen die op een fijne manier zorgen dat je je droomhuis kunt kopen met een hypotheek die nu maar ook later bij je past. Ze vragen echt door naar je huidige wensen EN naar je toekomstige wensen en zorgen dat alles past binnen die kaders.

Ik heb een goed en open eerste gesprek gehad waarbij creatief werd gekeken naar opties, kansen en risico's. Ook minder voor de hand liggende opties zijn kritisch bekeken en afgewogen. Onze adviseur kon vrij snel bandbreedte aangeven van kosten bij verschillende opties. Top!!

Het was een prettig gesprek . Anke had een uitleg dat zelfs ik het begreep. Nadat zij rustig mijn fin situatie had bekeken kreeg ik nog aanvullende info. Al met al kan ik kijken naar een ander huis met de no how van een goede fin basis

Goede uitleg van de mogelijkheden met daaraan gekoppeld een gedegen advies

Over de Hypotheker