Fijn advies en ruim tijd voor gesprek

Goede begeleiding op maat. Wordt goed meegedacht.

Goed en duidelijk

Je wordt altijd snel en vriendelijk te woord gestaan. Als je de benodigde stukken aanleverd wordt alles uitgezocht en duidelijk uitgelegd en aan je laten zien.

Afsluiten hypotheek

Diderick is zeer kundig en gedreven. Al je vragen worden zeer goed en begrijpbaar uitgelegd. Het geeft je een veilig en goed gevoel over alles. En hij is ook nog eens hartstikke aardig!

Erg tevreden

Benno heeft ons helder en snel aan een hypotheek geholpen. Door de hypotheker konden wij op de dag van het gesprek al een renteaanbod krijgen.

snel en helder advies, prettig contact, alles goed geregeld!

Na mijn scheiding moest ik ineens weer zelf financieel de zaken op orde krijgen die daarvoor bij mijn wederhelft lagen. Diderick heeft me heel goed geholpen en nam altijd de tijd me uit te leggen hoe eea werkt. Ook bij vragen later kwam er snel en helder antwoord over te nemen acties. Heb een mooie hypotheek afgesloten op een superfijn huis waar ik nog lang plezier van ga hebben.

Enorm geholpen om woning te behouden

Hoewel het een lang en ingewikkeld traject bleek, ben ik door de deskundigheid, volharding en mede door veel juiste contacten van de Hypotheker met partijen, enorm geholpen om na scheiding toch in de woning te kunnen blijven wonen. Dat is voor mij heel emotioneel en waardevol gebleven en ben ik echt eeuwig dankbaar voor.

Goed advies en altijd beschikbaar

De adviezen waren prima en omdat er een probleem was met het huis, hebben ze ook hierin prima geadviseerd en voldoende tijd genomen om mij hiermee te helpen.

Zeer tevreden over prettige samenwerking

Ik ben tevreden over de professionaliteit en bereikbaarheid van de adviseurs die mij geholpen hebben

Zeer vriendelijke behandeling. Uitstekende voorlichting. Groot aanbod en goede mogelijkheid om te vergelijken.

Helemaal geweldig. Had het gevoel dat alle tijd genomen werd en dat ik al mijn wensen uitgebreid kon bespreken. Hele vriendelijke adviseur waarvan ik het gevoel had dat hij echt op alle fronten zijn best deed om voor mij het beste resultaat te halen.

Afspraak snel gemaakt, goed en secuur overleg. Meedenken met wat ik wil, duidelijk in wat wel en niet kan. Geen overhaaste beslissingen, heel tevreden.

Over de Hypotheker