Top service!

Van begin tot het eind een goede begeleiding gehad in het zoeken naar een juiste invulling bij het oversluiten van mijn hypotheek. In het traject werd ik ook goed op de hoogte gehouden wat er nog moest gebeuren en wanneer wat te verwachten. Dus uitstekende ervaring met de Hypotheker Uithoorn!

zakelijk met meerdere persoonlijke aspecten

De contacten met de hypotheker verliepen zeer plezierig. Er was altijd een antwoord op mijn vragen en dat door steeds dezelfde persoon.

Betrokken & professioneel

Prettig en ongedwongen contact met de mensen van het kantoor in Uithoorn. Zeer professioneel en duidelijk. Voor ons de 2e keer dat we in contact zijn getreden met de Hypotheker. Alles wordt en is goed geregeld. Zeer tevreden klant dus!

Ze hebben echt een super service, staan je altijd te woord als je vragen hebt en zoeken alles voor je uit wat je vraagt. En je komt niet voor verrassingen te staan achteraf.

In eerste instantie erg slecht.

Een grote nare ervaring met hypotheker uithoorn. Bijna het huis niet kunnen door toedoen van die mensen. Kantoor is gesloten zonder dat we er iets van te horen kregen. Slecht advies. Uiteindelijk is het dossier over genomen door een andere vestiging en toen bleek dat ze niet in het dossier konden weer alles op moeten sturen

Adviseur was niet proactief

Adviseur heeft ons onjuist geïnformeerd over kosten notaris en wat niet proactief in communicatie (zoals ons pas op laatste moment laten weten welke documenten nog aangeleverd moeten worden)

Meedenken en oplossingen aandragen

Hypotheek mogelijkheden

Heel goed

Bij de hypoteker ging alle beter.Goed advies en bemiddeling met de geldverstrekker was formidabel.Vooral toen er een probleempje was (woonbestemming) ging men toch met ons in zee.

Deskundig advies

Heel vriendelijk, ter zake kundig en heel actief in het vinden van een oplossing. Top!

Snel afspraak maken mogelijk. Duidelijke uitleg. Voldoende ruimte om vragen te stellen en indien niet voldoende duidelijk wordt het nogmaals uitgelegd.

Prima service en lekkere koffie ;-)

Binnen een 1/2 uur wist ik wat de mogelijkheden waren.

Hypotheker UITHOORN is echt TOP! Je word goed geholpen en begeleid. Het personeel is ook super vriendelijk

Fijn dat de adviseur en assistentes mij en mijn dossier goed kennen en als tussenpersoon actief achter lopende zaken aangaan. Zo ook meedenken voor passende oplossingen.

zeer klantvriendelijk, uitleg was super! en het meedenken was ook super! Alles was duidelijk toen we weggingen.

Betrouwbare en correcte behandeling. Deskundig advies en men gaaf de ruimte om alle vragen te stellen.

Het is allemaal heel duidelijk uitgelegd.

Goed advies, snelle service en zeer klantvriendelijk. Dit was voor mij de eerste hypotheekaanvraag ooit en zowel Kamla als Eric hebben mij op zeer duidelijke wijze alles uitgeleguitgelegd.

i.v.m. aanpassen hypotheek gesprek aangegaan met Hypotheker Uithoorn. Alle vragen werden duidelijk beantwoord en er kwam een maatwerk advies waarin wij ons prima konden vinden. de verdere opvolging ws ook uitstekend, kortom zeer tevreden en aan te bevelen

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.