Uitstekend service

Rick was altijd bereikbaar, snel in zijn antworden en helpvol met veel goeie tips voor onze hypotheek, vriendelijk, professioneel en accuraat.

Superfijn geholpen, dit was mijn eertse eigen huis, veel vragen, maar dat was geen probleem

Superfijn geholpen, dit was mijn eertse eigen huis, dus veel vragen, maar dat was geen probleem.

Top en snel geregeld

Van oriëntatie tot het sluiten van de hypotheek goed geholpen. Doordat we onze financiële mogelijkheden in kaart hebben gebracht met onze adviseur konden we snel schakelen bij de aankoop van ons huis. De hypotheekaanvraag was bijzonder snel geregeld! Top service. De volgende keer kiezen wij weer voor De Hypotheker!

Het was voor ons het eerste huis, dus heel spannend allemaal. Ook omdat het best straks gepland was en de feestdagen ertussen zaten voor ons extra stappen. Marcel en collega’s erg veel mails gestuurd met vragen. Altijd snel en duidelijk antwoord en niks was ze te veel. Kortom super!

Vriendelijk en deskundig

Op een vlotte manier hebben we duidelijk advies gekregen. Geen poespas maar juist duidelijk en menselijk. Voldoende ruimte om alle vragen te stellen.

Altijd snelle reactie, goed geholpen

Al mijn vragen werden snel beantwoord en de Hypotheker heeft altijd de juiste informatie paraat. Het advies is precies wat ik zoek.

sterk gedegen en goed betrouwbaar advies

blij met de hypotheker over het persoonlijk contact en het goed gefundeerd advies , ook al viel onze hypotheek kosten iets duurder uit , ik was tevreden met het verloop en de vlotte afhandeling

sterk gedegen en goed betrouwbaar advies

Uitstekende service geven niet op bij kleine tegenslag

Maximaal geholpen professionele service goed advies wat gezegd was wat we konden lenen js gehaald goede service professionele oplossing bedacht voor probleem

We zijn zeer goed geholpen.

Mijn man en ik hebben een hypotheek afgesloten met de Hypotheker Tilburg. Geen vraag was teveel of gek. Steeds kregen we snel antwoord en alles werd geduldig uitgelegd.

Betrokken medewerker, duidelijk en goed bereikbaar

Er werd goed meegedacht. Verschillende variaties werden besproken. Medewerker was goed bereikbaar.

zonder jullie was het niet gelukt!

De Hypotheker heeft ons fantastisch geholpen! Wij als starters wisten niet wat we konden lenen en met welke dingen we allemaal rekening moesten houden. Dit werd ons er duidelijk uitgelegd. En toen we daadwerkelijk een huis op het oog hadden, hadden we in een keer raak. Ons bod was het geworden. Maar wat moeten we nu? Geen probleem, want dat regelt de Hypotheker voor je. En als we dan toch nog vragen hadden, kon je gewoon bellen en kreeg je een duidelijk antwoord. Wij mogen binnenkort de sleutel van ons huis ophalen, maar dat was ons niet gelukt zonder de Hypotheker.

Super geholpen

Zeer goed geholpen. Fijn gesprek gehad met Cees en heeft ons uitstekend geholpen.

Verschrikkelijk slecht in elk aspect!

Communicatie verschrikkelijk. Alles wat fout kon gaan is fout gegaan. Als er al iets werd gedaan, na heel lang mailen en nabellen ging het alsnog helemaal fout. Door deze aaneenschakeling van ellende niet de hypotheek kunnen laten passeren op de datum van sleuteloverdracht. Gelukkig waren wij in de positie dat we uiteindelijk zelf (met allerlei noodsprongen) de betaling van onze nieuwe woning hebben geregeld. Al met al echt een verschrikkelijk en uitermate stressvolle periode dankzij kantoor Tilburg. (De Wild adviseur samen met zijn ongeïnteresseerde stagiaires) Echt tenenkrommend slecht. Door het hele gezeik ook flink extra kosten gehad en pas 8 weken later dan gepland onze hypotheek kunnen laten passeren. Ps. Wij zijn nog aan het bijkomen van deze verschrikkelijke ervaring en zullen wanneer alles een beetje is gezakt op elke mogelijke website een review schrijven met namen. Ps. ook is er nog doodleuk geprobeerd €500 extra kosten in rekening te brengen bovenop het afgesproken bedrag.

Zeer goed en deskundig.

Zeer goed en deskundig.

thuiskomen

Ik herkende Marcel meteen; hij had me in 2006 ook geholpen en nu 15 jaar later zitten we hier weer. Goed advies, goede bereikbaarheid en hulpvaardigheid. Fijne sfeer. Heel goed!

Over onze adviseur Cees van der Weegen zijn we zeer tevreden betreffende zijn werkwijze en houding. Hij luisterde goed naar onze wensen en adviseerde ons daarna op een zeer professionele manier.

De Hypotheker Tilburg ontzorgd! Heel hartelijk bedankt!

Wij hebben een hele goede ervaring met De Hypotheker Tilburg! Zij bezitten alle deskundigheid en nemen alle tijd om ieder detail zo goed mogelijk uit te leggen. Op emails met nog meer vragen van onze kant werd altijd onmiddellijk gereageerd. Erg vriendelijk! Wij zijn heel erg blij dat onze hypotheek zo goed is geregeld! Nogmaals heel hartelijk bedankt voor alle goede zorgen!

Uitstekende uitleg

Uitstekende uitleg in mijn geval als complete leek

Super tevreden

De Hypotheker heeft voor mij gerealiseerd wat anderen niet konden.

Prima en zeer deskundig geholpen

Wij zijn zeer tevreden over Cees van der Weegen. Hij hielp ons erg goed en legde het regelmatig uit , ook al moest hij dit meerdere keren doen. Ook gaf hij ons goed advies en zocht zoals wij verwachte de beste hypotheek.voor ons uit. Dat hopen wij in iedergeval. Dus wij zijn tot nu toe erg tevreden.

Zeer deskundige klantvriendelijke adviseur

Zeer tevreden, adviseur Marcel de Wild toonde zich een zeer deskundige vriendelijke man die op een eerlijke manier vanuit mijn perspectief zeer goede adviezen heeft gegeven. Tevens was het een pluspunt dat hij goed bereikbaar was of tijd maakte. Tevens geldt dit ook voor al de medewerkers van de hypotheker Tilburg.

snel,vakkundig,meedenkend

zeer goed geholpen,alles is in een fijne en ontspannen sfeer gegaan,ze denken met je mee,alles is professioneel gegaan een echte aanrader!!!

Over de Hypotheker