prima advies en begeleiding

Richard heeftons prima geholpen, goede adviezen en stond voor vragen altijd klaar. Ook Carmen, de assistente, helpt je goed. Komt haar afspraken na en is betrouwbaar.

Geweldig advies en alles netjes geregeld

Adequaat en snel geregeld

Rafael heeft ons goed en adequaat geholpen bij onze wensen voor een hypotheek.

Goed geadviseerd en snel geregeld.

Goede nazorg

Klantvriendelijk

Heel erg tevreden! Alles werd op een duidelijke en vriendelijke manier uitgelegd

...

...

Voor de derde keer perfect geregeld!

Richard heeft nu voor de derde keer op rij de financiering geregeld voor een nieuwe woning. Iedere keer duidelijke uitleg en deskundig advies. Iedere keer neemt hij weer alle zorgen weg.

Prima geholpen door Richard

Altijd goed

Zijn al heel lang klant, worden altijd keurig geholpen met advies. Nooit is iets teveel hebben altijd tijd voor een goed gesprek als je dat nodig hebt. Ook als je reeds een product hebt kan je altijd met vragen bij hen terrecht bij eventuele problemen of aanpassingen snelle acties en oplossingen.

Deskundig en duidelijk hypotheekadvies

Voor het kopen van een nieuwe woning hebben we een hypotheek afgesloten bij de hypotheker Tilburg Reeshof. We zijn erg tevreden over de deskundigheid en duidelijke adviezen die we gekregen hebben. Onze vragen werden altijd snel en helder beantwoord. Hierdoor hebben we een goede keuze kunnen maken voor onze nieuwe hypotheek.

Fijne en duidelijke dienstverlening

Goede en duidelijke uitleg over de verschillende opties. Snelle antwoorden op de vragen die we stelden via de mail.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en duidelijk

Bij het zoeken naar een passende hypotheek die past bij onze situatie werden alle mogelijkheden goed onderzocht! Bij de onmogelijkheden werden oplossingen bedacht. We hebben nu de hypotheek waar we met vertrouwen voor hebben getekend. Met dank aan Richard en Carmen die voor onze vragen altijd de tijd namen. Kortom super tevreden en een aanrader als je op zoek bent naar eerlijk en duidelijk voor je hypotheek!

Goed advies,

Vriendelijk, behulpzaam, adviserend

Deskundig advies.

De Hypotheker handelt erg snel en neemt volop de tijd om ons te woord te staan. We hebben hele fijne gesprekken gehad en deskundig advies en uitleg gekregen. Zijn super tevreden!

Prettig en behulpzaam

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen Daar waar twijfel was werd dit nagevraagd en doorgevraagd Verder heb ik nog tip gekregen en kon ik bellen en werd er tijd voor mij gemaakt Ook was alles snel en goed geregeld Al met al een prettige ervaring

Snel en deskundig

Geweldig geholpen

We zijn meerdere keren bij de Hypotheker geweest en zijn elke keer weer geweldig geholpen en hebben ons door het gehele proces van verkoop oude woning tot aankoop andere woning geloosd. Niets was te veel. Kan iedereen het aanraden.

Creatief, inlevend en perfecte oplossing

Mijn vraagstuk was zeer zeker geen standaard, en bij diverse banken reeds afgewezen op complexiteit. De Hypotheker heeft mijn vraagstuk aangehoord en gaf mij gelijk een gerust gevoel. Mijn vraagstuk is met de nodige creativiteit en inzet van de Hypotheker perfect ingevuld tot zeer grote vreugde van mijn zijde.

Wij zijn super tevreden over onze gesprekken bij de hypotheker met Richard van der Meijden. Waar andere geen mogelijkheden zagen is het bij de hypotheker zo geregeld. Dank jullie wel.

M.n. de persoonlijke benadering en de dossierkennis sprak ons erg aan. Door kennis van zaken en door het duidelijk overbrengen van alle financiële mogelijkheden en eventuele onmogelijkheden geeft en gaf reeds eerder een vertrouwd gevoel en dat we op de juiste plaats met de juiste persoon een goede keuze hadden en hebben gemaakt. Veel geduld, rustige benadering en houding met inlevingsvermogen + kennis van zaken zijn de eigenschappen die ons aanspreken. Daarom bevelen wij De Hypotheker Tilburg Reeshof van harte aan

Ben er steeds uitstekend geholpen en geïnformeerd. Is voor mij ook zeer betrouwbaar. Adviezen afgestemd op onze persoonlijke omstandigheden. Nieuwe Hypotheek gaat absoluut weer via Hypotheker Reeshof !!! Chapeau voor Richard en zijn mensen.

Correct en kundig te woord gestaan.

Zeer kundig en goed ons laten informeren en duidelijke uitleg gekregen

Over de Hypotheker