Top service. Alle wordt geregeld en zijn allemaal super vriendelijk.

Alles is prima en vlot geregeld.

De hypotheker kon zich goed inleven in mijn situatie. Vervolgens kwam zij met een goed advies. De afhandeling was correct en professioneel, maar ook vriendelijk en gezellig.

Goed advies en duidelijke uitleg

Altijd prettige communicatie gehad en goed advies gekregen. En geruststelling over mn financies.

Totaal Plaatje Klopte Gewoon

Zeer deskundig. Gaan tot het uiterste (in de onderhandeling met verkoper). Zeer meedenkend en klantvriendelijk (de koffie/thee) staat altijd klaar.

Deskundigheid

Dankzij de deskundigheid en inzet van Fons Nabbe is onze hypotheekaanvraag gelukt. Daar waar andere hypotheekadviseurs ons niet konden/wilde helpen en deuren voor ons dicht gingen, ging bij De Hypotheker Dordrecht Centrum de deur wel open. Er werd naar de persoonlijke situatie geluisterd en gekeken. Onze wens/droom is in vervulling gegaan met het kopen van ons nieuwe huis.

Uitstekende service!

Wij zijn bij de koop van onze eerste woning ontzettend goed geholpen door De Hypotheker. We hebben goed advies gekregen en er werd met ons meegedacht. Er was voldoende ruimte voor vragen en onze adviseur zorgde er voor dat wij alles goed begrepen. We zijn meer dan tevreden en kunnen het iedereen aanraden om De Hypotheker in te schakelen!

doortastend advies en begeleiding

wij kregen een duidelijk advies over onze mogelijkheden en te volgen strategie bij de aankoop van ons huis. Vervolgens een goede begeleiding bij de aanvraag van de hypotheek en het aanleveren van de benodigde documenten.

Onbetrouwbaar

De standaard zaken en een hypotheek afsluiten gingen redelijk. Echter werden in het gehele traject afspraken niet nagekomen door de adviseur en moest je telkens zelf overal achteraan gaan. Bij het afsluiten van extra zaken wordt beloofd het voor je op te pakken en een termijn gegeven. Vervolgens bel en mail je voor de status en wordt je niet terug gebeld en krijg je geen reactie. De assistente probeert je vervolgens af te wimpelen en je kan niemand meer bereiken. Hiermee worden deadlines verstreken en ben je veel geld kwijt en het kost je veel stress. Daarnaast is het niet klantvriendelijk om de afspraken niet na te komen en je uit de weg te gaan. De Hypotheker Dordrecht wordt voortaan bij iedereen afgeraden door mij! Als je geld je lief is, ga geen zaken doen met ze!!

Heldere uitleg over de verschillende mogelijkheden, echt maatwerk voor mijn situatie!

Snelle en kundige inventarisatie van bestaande situatie om tot een goed passende nieuwe financiering te komen.

Bar slecht!

Dit kantoor is zeer onprofessioneel. Zowel de eigenaar als de medewerkers. Zij hebben onvoldoende kennis van zaken en adviseren je onjuist of niet. Vervolgens sturen zij wel de rekening voor de z.g.n. 'advies'- en 'bemiddelingskosten'. Tevens worden klachten niet opgepakt zoals je zou verwachten van een degelijk kantoor. Kortom, ben je in Dordrecht op zoek naar een hypotheekadviseur, loop dit kantoor dan voorbij, als je niet in de financiële problemen wilt komen! Zolang zij inkomen binnen krijgen is hen niks te gek!

Adviseur redelijk maar alle partners/medewerkers slecht.

Adviseur redelijk maar wel sturend en niet volledig. Component tijd wordt gebruikt om keuzes beperkt te houden. Tarief is niet besproken. ABC aankoopbemiddeling is zeer slecht. Bankgarantie was vergeten en dus niet geregeld. Jammer.

Mijn ervaring in één woord, indrukwekkend.

Sinds half 1999 ben ik klant van deze Hypotheker. Met hen al heel veel soorten zaken geregeld, verschillende hypotheken of bijstellingen van hypotheken, financieel advies, invullen belastingaangiften, enz. Bij de laatste zaak een nieuwe hypotheek regelen, kwam zeer plotseling een verandering in de persoonlijke situatie door het overlijden van mijn man. Met alle geduld en alle betrokkenheid, ook alle professionaliteit die maar te wensen is in een dergelijke situatie, ben ik bijgestaan. Dit noem ik ethisch hoogwaardig ondernemerschap. De Hypotheker Dordrecht Centrum is dan ook een onderneming waar je zaken in professionele en betrouwbare handen zijn. In vóór- én tegenspoed.

Goed advies passend bij onze wensen en keuzes

Nadat we onverwacht snel een andere woning hadden gekocht konden we een dag later terecht bij de Hypotheker Dordrecht. Wederom hebben we goed advies gekregen voor onze hypotheek. Er werd goed aandacht besteed aan onze persoonlijke wensen.

rustig goede uitleg ook nog ouderwets papier. ook bij door vragen weer goede uitleg.

Alweer de derde hypotheek die wij bij dit filiaal van de hypotheker hebben afgesloten. Hun vakkennis, persoonlijke betrokkenheid en tomeloze inzet maken het afsluiten van een van de grootste financiële verplichtingen, nl. je hypotheek tot een feestje! Ook voor een wat 'geecompliceerdere' hypotheekaanvraag draaien ze hun hand niet om. Naast een duidelijke uitleg wordt er uitgebreid de tijd voor je genomen. Je hele financiële huishouding wordt in het hypotheekplaatje meegenomen. Zo kom je ook later nooit voor verrassingen te staan. De lijnen zijn kort en er wordt steeds duidelijk gecommuniceerd. Zelfs de receptionist(e) geven je het gevoel dat ze je kennen en zorgen ervoor dat je snel met de juiste persoon wordt doorverbonden of denken zelf alvast actief met je mee. Tijdens de aanvraagperiode wordt je ook steeds door je contactpersoon op de hoogte gehouden, zodat je weet wat de stand van zaken is. Kortom, een bedrijf waar wij al vele jaren graag voor onze hypotheken en algemene financiën zaken mee doen.

Heb een nieuwbouwwoning gekocht in Dordrecht, omdat ik daar werk.Ben het reizen beu. Ben wat ouder, afstemming was in mijn ogen bijzonder professioneel advies en waardering voor het meedenken dat ik na mijn pensioen de lasten kan dragen. Contact was makkelijk en er werd direct gereageerd op mijn emails. Medewerkers waren beleefd en uitermate behulpzaam. Ik kan iedereen het aanraden. Gewoon doen zou ik zeggen!

waar ik geen verstand van heb,heeft deze persoon mij goed geholpen.

Een fijn en helder gesprek

Ervaren hypotheker die alles stap voor stap uitlegd. Snelle reactie op email en erg vriendelijk.

zeer prettige ervaring Ruimschoots tijd voor de klant

Denken echt met je mee

Als starter vond ik het erg fijn geholpen te worden in alle zaken die geregeld moesten worden. Van te voren had ik niet bedacht dat het om zoveel zaken zou gaan. Super geholpen, we vonden het elke keer prettig om langs te komen!

Twee keer contact gehad met Jan Roos. Hij doorgrondde mijn vragen snel en zette vanuit zijn deskundigheid de mogelijkheden begrijpelijk op een rij hoe hiermee om te kunnen gaan. Alles op een rustige manier en uiterst vriendelijk. Gesprekken waren zodoende zeer waardevol.

Zeer klantvriendelijke benadering

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.