Goed en duidelijk geadviseerd

Na het contact met de Hypotheker, konden we enkele dagen later al langs komen voor een oriënterend gesprek. Hierin werden onze wensen aangehoord en werd er een duidelijk beeld gegeven over de mogelijkheden. Ook de daadwerkelijke aanvraag is duidelijk begeleid door de Hypotheker. Bij vragen hadden we vrij snel een antwoord.

Mijn ervaringen met de Hypotheker zeer positief

Mij ervaring zijn positief

Ontzettend fijne begeleiding & advies!

De medewerkers van de Hypotheker zijn altijd klantvriendelijk. Uitstekende service. Laurens en de rest van het team hebben ons uitstekend begeleid.

Open en eerlijke begeleiding.

Bij de Hypotheker een eerlijk en duidelijk advies gekregen. Goede uitleg van de diverse opties met alles voor- en nadelen die overal bij komen kijken. Fijne, persoonlijke begeleiding bij het aanleveren van de benodigde documenten. Bij vragen of onduidelijkheden volstaat een belletje of mailtje, zodat alles weer duidelijk is.

Echt hulp op maat

We zijn heel deskundig en prettig geholpen door Laurens en Susanne. Ze namen alle tijd voor ons, voor onze vragen en onze behoeftes. De communicatie was fijn; in ons geval erg prettig dat dit op afstand kon en daarnaast werd er zeer snel op e-mails gereageerd. Er was geen sprake van verkooppraatjes, maar echt hulp op maat!

Zeer goed geholpen

Vanwege mijn werk zeer beperkt om tussen de werkzaamheden door een afspraak te maken. Er is veel telefonisch geregeld. De adviseur nam ruim voldoende de tijd om mij goed voor te lichten en zelfs zaken uit te zoeken die niet zijn vakgebied zijn. Ik raad De Hypotheker dan ook zeker bij andere aan.

Ontzettend goed

Super behulpzaam empathisch meedenkend, we werden serieus genomen en op basis van goed advies hebben wij in zo een moeilijke tijd een huis weten te krijgen!

Soepel en goed geregeld

Een goed en passend advies.

Inhoudelijk goed geholpen

We zijn goed geholpen door de Hypotheker. Vooral doordat vooraf is aangegeven welke hypotheekverstrekker past bij de gesplitste bestemming van ons perceel. Hierdoor hebben we geen vertraging opgelopen in het proces.

Geweldige service en hulp

Super goede hulp gehad met het afsluiten van d ehypotheek. Goed mee denkende mensen! Top service

Goede uitleg en persoonlijk

Werd goed geholpen met een prima maatwerk oplossing.

Vriendelijk, behulpzaam en deskundig.

Heel erg tevreden met mijn adviseurs, hebben mij goed geholpen en bekeken wat de mogelijkheden waren. Mij daarna vakkundig door het proces geleid. Zeker aan t raden.

Vriendelijk en duidelijke informatie

Erg vriendelijk en de verschillende mogelijkheden werden goed uitgelegd.

Goed bereikbaar, denkt mee met de klant, geeft goed advies op een duidelijke en informele manier. Hypotheek was zeer snel geregeld.

Slechte dienstverlening

In het adviesrapport staan punten die niet besproken zijn of niet op die manier beoordeeld zijn. Er zijn een aantal aannames gedaan. Wij hebben een offerte getekend bij de hypotheekverstrekker, later bleek dat de taxatiewaarde niet goed is doorgegeven waardoor de hypotheek in een ander rentetarief viel en daardoor de maandlasten voor ons hoger uitvallen. Over een periode van 30 jaar kost ons dit bijna € 4.000. Ter compensatie is er € 250,00 in mindering gebracht. In onze ogen is er onvoldoende naar onze wensen geluisterd en is er een "standaard" advies opgesteld. In het voorstel is ook een notaris bedrag genoemd waar wij rekening mee hebben gehouden. De offertes bleken bijna het dubbele te zijn. Alsof er voor de eerste keer een hypotheekakte bij een notaris gepasseerd gaat worden. Zelf navraag doen en het zelf regelen bij een andere notaris kan voor bijna de helft van het tarief. Waarom wordt dit niet door jullie aangeboden? Het geeft een gevoel van als wij het maar laag in het voorstel zetten dan tekent de klant het wel en gaan ze met ons verder. Helaas kwamen deze punten aan het licht na het tekenen van de overeenkomst van maar liefst € 3.495 voor een dienstverlening met fouten.

Goede begeleiding, weinig advies

Duidelijke uitleg over de hypotheek en verzekeringen. Advies blijft echter zeer oppervlakkig en doe daar vooral veel zelf onderzoek naar.

Prettige ervaring

Wij waren erg tevreden met de adviezen van en de communicatie met de Hypotheker Deventer. Men neemt de tijd voor je, zijn kundig en reageren snel op vragen. Suzanne en Dieter bedankt!

Denken niet alleen op korte termijn voor je maar ook op lange termijn

Zeer persoonlijke betrokkenheid bij het beste financiële plaatje voor nu en je verdere toekomst , en verder dat ik gewenst had . En een zeer goede nazorg met afhandeling. Een goed team .

Fijne samenwerking

Ondanks corona, waardoor er geen één op één contact kon zijn maar via Teams, zijn alle belangrijke zaken duidelijk uitgelegd en hebben wij een goede hypotheek kunnen afsluiten. We zijn de Hypotheker dankbaar dat we mede dankzij hen nu in een fantastisch huis kunnen wonen. Als verbetering wil ik aangeven dat veel klanten het denk ik fijn zouden vinden als enige tijd (paar maanden) na de overdracht de Hypotheker nog eens contact opneemt of alles goed gaat.

Fijne en zeer actieve dienstverlening!

Ondanks de vele papieren bleef men zeer actief hun best doen. De afhankelijkheid van de hypotheekverstrekker is daarbij groot. Hierdoor liet men zich niet van de wijs brengen.

Beste adviseur in Deventer

Laurens denkt met je mee en geeft uitstekend advies. Onze eerste hypotheek ook door hem laten afsluiten, het was geen moeilijke keuze om wederom terug te gaan naar hem. Het zinnetje "het gaat niet lukken" zal hij niet snel zeggen. De communicatie met het kantoor is ook top, altijd vriendelijk en behulpzaam.

Mijn ervaring is heel goed

Ik zou iedereen de hypotheker aanbevelen.

Prettig en belangrijker nog zeer helder en duidelijk gesprek, wordt goed geluisterd naar de wensen

Prettig en belangrijker nog zeer helder en duidelijk gesprek, er wordt goed geluisterd naar de wensen. Adviesrapport overzichtelijk. Kortom een goed advies!

Ons contact met Laurens was super: helder, persoonlijk en professioneel

Net als onze eerdere contacten zijn we weer super geholpen in Deventer. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Persoonlijk en heel duidelijk

Het contact is erg prettig. Professioneel, duidelijk en heel persoonlijk.

Over de Hypotheker