No nonsens, goed geholpen

Goede adviezen hoe onze huidige hypotheek te gebruiken cq over te zetten naar een nieuwe hypotheek. Er werd geluisterd naar de wensen en hier werd binnen de mogelijkheden rekening mee gehouden. Ook was er ruimte voor aanvullende vragen, ook via de mail. Mede door deze adviezen zijn we geslaagd voor de aankoop van een nieuw huis. Een negen omdat de prijs aan de bovenkant zit van dezelfde dienstverleners.

Persoonlijk en volledig geadviseerd

Reginald en Elisabeth hebben me op een vakkundige en persoonlijke manier geholpen bij het oversluiten van mijn hypotheek. Zeer tevreden!

Onze aanvraag was wat ingewikkeld maar de adviseur heeft zijn best gedaan met een goed resultaat voor ons. We hebben echt het gevoel gehad dat er alle moeite is gedaan om een hypotheek te kunnen krijgen. Ook altijd heel vriendelijk telefonisch te woord gestaan door zowel de adviseur als de assistent. Al met al zijn wij zeer tevreden over De Hypotheker Rijswijkseweg.

Toppers allemaal

Ik ben nog nooit zo goed geholpen als bij hun het zijn echte toppers , ze hebben er verstand van wat ze doen en houden zich aan hun afspraak en ze zijn gezellig. Ze zijn altijd bereid om je te woord te staan en je een advies te geven .

Heel goed geholpen

Ik kan met al mijn vragen terecht, niks is te gek. Alles is van a tot z voor ons verzorgd.

Top adviseur. Vriendelijk, duidelijk en kundig!

Over de Hypotheker