Marcel and Engelien went the extra mile

Onze situatie was gecompliceerd omdat we nog in het buitenland wonen en ons inkomen in dollars is. Onze eigen bank in Nederland (ING) kon ons daarom geen hypotheek verlenen voor het huis dat we in Nederland wilden kopen, waar we weer willen gaan wonen. Marcel en zijn team wisten alle hobbels te nemen en bleven vasthoudend als weer nieuwe complicaties opdoken. Dankzij hen hebben we nu een mooi huis en een voordelige hypotheek.

Vriendelijke behulpzame adviseur.

Fijn dat Jorien goed luisterde naar mijn wensen en daarbij een passende hypotheek zocht. De gesprekken verliepen soepel en aangenaam.

Snel en accuraat

Een in mijn ogen lastig traject waar ook van de zijde van de hypotheker geduld gevraagd werd. Is prima afgelopen.

Fantastische begeleiding bij de aankoop van onze nieuwe woning

Er waren heel wat haken en ogen bij de aankoop van onze tweede woning. Zonder de professionele support van Karin en Jorien hadden wij ons niet door alle rompslomp heen kunnen werken. Hun vriendelijke en geduldige ondersteuning maakte het een fijne ervaring met de gewenste uitkomst als resultaat. Dank!

Deskundige begeleiding en persoonlijke aandacht in één.

Zeer prettig en deskundig geadviseerd door Marcel Soek. Daarnaast ook grote waardering voor de tijd en het geduld van Engelien, die voor alle vragen klaar staat en je het gevoel geeft nooit te veel te vragen.

We zijn prima begeleid.

We hebben het hele traject als heel prettig ervaren, m.n. Jack was voor ons een rots in de branding geen vraag was gek en hij mailde ons snel terug met het antwoord, Dank jullie wel.

7,5 jaar geleden al zeer goed geholpen bij een andere vestiging van De Hypotheker en ook bij de vestiging niets meer dan lof. Erg goed geholpen in de oriëntatie fase voor het kopen van een woning. Altijd goed en professioneel te woord gestaan ondanks dat we ''nog'' geen zaken konden doen. Nu dat wel het geval is verwacht ik een perfecte afhandeling.

Vriendelijk Duidelijk Ze namen de tijd!

Zeer deskundig advies van Klaas Ozinga, die mij aan een scherpe hypotheek heeft geholpen. Hij heeft aan korte schets voldoende om te weten wat mijn opties zijn, en kwam met oplossingen die ik niet had kunnen bedenken. Vriendelijk en steeds goed bereikbaar. Ook de staf van kantoor koninginnegracht is steeds goed op de hoogte en behulpzaam. Kortom, ik had een bijzonder positieve ervaring met Ozinga en zijn staf.

Op een hele vriendelijke wijze is mij uitgelegd wat de mogelijkheden zijn om de financiering rond te krijgen.

Goede ervaring.

Ik vond het fijn dat, gezien mijn niet-ideale omstandigheden (als freelance musicus zijnde), ik toch heel serieus genomen werd. Ik heb echt het gevoel dat er voor mij gewerkt wordt, in mijn voordeel en zodat er voor een gewenste en reeele uitslag gezorgd kan worden. Ook de manier van contact hebben, de manier waarop ik bejegend werd, vond ik zeer prettig. Hierdoor heb ik de hele procedure als niet heel stressvol ervaren - iets wat ik van te voren niet had verwacht!

Goed advies, prettig geholpen en zijn goed bereikbaar via mail en telefoon.

Over de Hypotheker