Zeer prettig advies

Wij zijn zeer goed geholpen door Tim en Hariette. Tim heeft veel kennis en ervaring waardoor het proces voor ons heel goed is verlopen. Hariette heeft ons gedurende het proces met haar enthousiasme en pro actieve werkhouding super ondersteund dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Top duo!

Echt een aanrader!

Fantastisch goed geholpen bij de aanvraag voor een verbouwingshypotheek. Hele fijne persoonlijke communicatie. Op al onze vragen een goede duidelijke uitleg en lekker to the point. Echt een aanrader als je een hypotheek nodig hebt!

ontzorgd

Voor de aankoop van ons 2e huis hebben we hulp gekregen van de Hypotheker. Tim heeft ons heel fijn geholpen. Heeft alle mogelijke opties op een rij gezet en goed advies gegeven. Hij luisterde goed naar al onze wensen. Hij was heel geduldig. Tim was altijd goed bereikbaar en maakte tijd om adhoc mee te denken.

professioneel en klantvriendelijk

Bij de hypotheker nemen ze echt de tijd voor je en zijn bij vragen beschikbaar om een antwoord te geven. Vriendelijk personeel en aandacht voor ons als klant, geen gevoel gehad dat we een nummer waren. Kortom: zeer tevreden

Slecht advies, praten in eigen straatje

Contact gehad met medewerker Philippe vd Dungen, alles leek top maar achteraf bleek dat deze man vooral in zijn eigen straatje aan het praten was alsof hij een bonus kreeg als wij een bepaalde keuze maakte!! Daarbij kregen wij op 20-1 opeens te horen dat meneer per 1-1 vertrokken was, hier werd ook wat vaag over gedaan. Al met al spijt dat we naar deze man geluisterd hebben. Wij lopen nog steeds tegen zaken aan die slecht geregeld zijn door verkeerd advies! In deze zelfde periode meerdere mensen gesproken die hetzelfde hebben meegemaakt bij de Hypotheker, het verbaasd me dan ook enorm dat er alleen maar lovende woorden over deze organisatie op de site staan

Beste LB, Jammer dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van De Hypotheker. Opvallend is dat u een jaar later pas deze reactie plaatst! Uw adviseur van destijds is niet meer in dienst van De Hypotheker. Wij kunnen u verzekeren dat de bewuste adviseur geen bonus of iets dergelijks heeft ontvangen en er van "provisiegedreven advisering" geen sprake is. Graag nodig ik u van harte uit om u klachten kenbaar te maken in een gesprek. Uiteraard is er een dossier en kunnen we zaken verduidelijken en eventueel aanpassen.

Bij de hypotheker ben je een goede handen

De hypotheker staat bij mij hoog in het vaandel om zijn kennis, kundigheid en de plezierige wijze waarop de adviseur zich inleefde in mijn levenswensen en toekomstplannen..

Super service, en ontzettend vriendelijk team!!!

Dit was de 2e keer dat we voor een hypotheek bij Carel zijn geweest. De 1e keer was ook een prima ervaring. Carel heeft heel veel vakkennis en luistert goed naar de wensen van de klant. Daarnaast zijn de lijntjes kort en hoef je nooit lang te wachten als je een vraag hebt. Ook Karin is erg behulpzaam geweest, nogmaals dank daarvoor!! Als er de mogelijkheid was geweest om een 11 te geven, dan hadden we dat zeker gedaan.

Super tevreden over de hypotheker Den Bosch. Peter heeft ons allemaal duidelijk uitgelegd en goed geadviseerd. Er werd echt de tijd genomen om alles duidelijk te krijgen. Karin en Vera hebben ons goed op de hoogte gehouden van de gang van zaken en voor vragen waren ze altijd bereikbaar. Echt een aanrader en mocht het weer nodig zijn gaan we zeker terug!

Duidelijk advies en uitleg in open, prettige sfeer. Er wordt de tijd genomen om eea te verduidelijken. Peter en Karin, bedankt voor het advies en de support!

Andre en Karin helpen ons overal uitstekend mee, hebben antwoord op al onze vragen. (wat er nogal wat zijn). Daarnaast staan ze altijd klaar om ons te helpen als we het ergens niet helemaal goed doen of nog ergens vragen over hebben.

Zeer kundig en snel geholpen. Alles is verlopen zoals het moet lopen. Contact verliep goed. Nazorg ook prima geregeld

Er wordt tijd voor je gemaakt en alles wordt goed uitgelegd. Afspraken konden snel worden gepland met veel persoonlijke aandacht.

Deskundige hulp in een uitdagende casus. Ben erg tevreden over de inzet en het uiteindelijke resultaat.

Een goed advies is het halve werk. Philippe van den Dungen heeft ons niet alleen bijgestaan in de hypotheekkeuze, maar ook geadviseerd mbt de inhoud van het koopcontract van onze nieuwe woning. Ook alle bijkomende vragen mbt aflossen, ook naar de toekomst gekeken, wist hij goed te beantwoorden. Zijn uitleg en advies zijn duidelijk geweest, wij zijn blij dat we door deze Hypotheker zijn geadviseerd, en kunnen de Hypotheler den Bosch ten zeerste aanbevelen.

Zeer goede ervaring met de Hypotheker in den Bosch. Carel Goedhart is deskundig en neemt uitgebreid de tijd om alle facetten die erbij komen kijken om een woning te kopen duidelijk uit te leggen. Zelfs 's avonds afspreken is geen probleem.

Gesprekken met Philippe waren zeer prettig. In de mailtjes liet hij af en toe een steekje vallen met betrekking tot aangeleverde documenten, maar dat werd over het algemeen heel snel weer opgepakt. Ook beschikbaar voor andere vragen en over het algemeen snelle reacties. De gesprekken voelden persoonlijk aan en dat hebben we als zeer prettig ervaren.

Een zeer betrokken, vriendelijk, zorgzaam, persoonlijk en nauwkeurig team. Er wordt alle tijd genomen om zaken uit te leggen, toe te lichten en te zoeken naar dat wat het beste bij je past. Geen vraag is te veel. Ik heb het als zeer ondersteunend ervaren (en nog). Met name een grote dank je wel voor Peter en Vera.

Carel heeft enorm veel kennis van zaken en hij verplaatst zich ook echt in onze situatie, ook kan hij alles rustig en duidelijk toelichten daar dit voor ons geen dagelijks ding is. Een keer in de avond afspreken omdat overdag lastig is is ook geen probleem. Ook een last-minute aanpassing in de stukken wordt direct opgepakt, zonder dat je het gevoel hebt dat je een 'lastige klant' bent. We zijn erg blij dat we bij De Hypotheker Den Bosch klant zijn geworden en kunnen ook iedereen aanraden hierheen te gaan als je een hypotheek nodig hebt.

Een heerlijk en rustig gesprek. we werden/worden goed geïnformeerd en alles word na aanleiding van onze wensen geregeld super fijn! Al met al een hele goed sfeer bij De Hypotheker en er wordt zeker de tijd voor je genomen!

Ons derde adviesgesprek bij Carel in 13 jaar en iedere keer zijn wij perfect geholpen. Kennis van zaken waarbij hij zich goed kan verplaatsen in de personen die hij voor zich heeft. Dit maakt gesprek ontspannen en gaat in op de voor de klant meest belangrijke inhoud. Het brede pakket van aanbieders, de korte en snelle lijnen en het prettige persoonlijke contact zijn zaken die je bij een bank niet snel zult ervaren.

Afspraken worden makkelijk ingepland, als het nodig is verzetten ze het zodat het voor jouw als klant het beste uitkomt. Het advies van onze adviseur was fijn en begrijpelijk. Er komen nogal wat termen voorbij, maar Philippe wist ons haarfijn uit te leggen wat het nou precies inhoudt. Ook het snelle contact via de mail is erg fijn!

Heel erg prettig geholpen! Ze kijken naar je wensen en zoeken daar een passende oplossing bij. Ze hebben alles in het werk gesteld om mijn krappe deadline te halen, dat was top! Ze ontzorgen je echt als het aankomt op de hele papierwinkel die je moet aanleveren. Kortom: aanrader!!

Wij zijn uiterst tevreden over De Hypotheker Den Bosch. We zijn heel goed (en breed) geadviseerd en de afwikkeling verloopt ook prima.

We hebben van Carel goed, passend en realistisch advies gekregen. Niet alleen voor de hypotheek, maar ook over andere zaken aangaande een eerste huis kopen. Voor de juiste prijs hebben wij meer advies gekregen dan de meeste mensen die ik ken. Als wij ooit een tweede huis gaan kopen, gaan wij dan ook absoluut terug naar Carel voor zijn deskundige advies.

De dienstverlening is helemaal top. De adviseur denkt mee,werkt hard en iedereen op kantoor is betrokken en hulpvaardig. Er wordt gebuffeld om alles op tijd klaar te krijgen. Helemaal top.

Over de Hypotheker