Geweldige service !!!

Ik ben geholpen (lees: ondersteund) door Rik Wyntjes vanuit Tiel. Een prima makelaar die je situatie goed overziet, met je meedenkt en in de late uren nog voor je aan het werk is. Een topgozer!

Onwijs goed geholpen!

Doordat wij een huis hebben gekocht hebben wij contact gezocht met de Hypotheker in Tiel. Wij zijn ontzettend goed geholpen door Rik Wyntjes. Hij legt je alles haarfijn uit én (wat we heel fijn vinden) in Jip en Janneke taal. Je weet je inkomen en uitgaven wel te benoemen maar een huis aankopen en de cijfers en getallen daarvan dat is even wat anders. Tine heeft ons ook super goed geholpen. De communicatie en tevredenheid is een dikke 10! Nogmaals bedankt!!

Uitstekende service en gepersonaliseerde advies

Wij zijn terugkerende klanten omdat wij bij de Hypotheker altijd een professionele advies krijgen. Communicatie en bereikbarheid zijn soepel. Eindresultaat is naar wens. Met speciale dank aan Marc.

Klantgericht en deskundig

Na onze bezichtiging waren we compleet verkocht van ons droomhuis. Maar we hadden geen ervaring met bieden en hypotheken, dus klopten we aan bij De Hypotheker. Wat we daar hebben ervaren heeft al onze verwachtingen overtroffen. Er werd meegedacht, ideeën geopperd en passend advies gegeven. Het was geweldig! Het hele proces was duidelijk en transparant (zelfs voor een leek). Het voelde als een warm bad. Mochten we ooit weer verhuizen twijfelen we niet en weten we De Hypotheker Culemborg/Geldermalsen weer te vinden.

Zeer klantvriendelijk en accuraat

Bij het onderzoeken of ik mijn overwaarde zou kunnen gebruiken om mijn kinderen zou kunnen helpen bij het kopen van een huis werd ik goed geïnformeerd. Nadat ik keuzes af gemaakt ging de afhandeling daarvan heel soepel: met kennis van zaken werd ik door de aanvraag heen geleid die daarna in een keer werd toegekend. Prettig om zo’n belangrijk proces te doorlopen met een ervaren adviseur!

Doen wat ze beloven

Tbv een verbouwing had ik een aanvullende hypotheek nodig. Dit is goed en snel geregeld

Vriendelijk en deskundig

We ontzettend goed geholpen door Rob en Liza. Onze dank hiervoor.

Erg tevreden

Erg tevreden met de service. Compleet en duidelijk. In Jip en Janneke taal desgewenst. Wij zijn blij dat er werd doorgevraagd waardoor we een nog beter advies kregen. Aardige dame en heren daar in Culemborg!

Een geweldige ervaring.

De Hypotheker (Culemborg) is een geweldige organisatie waarvoor niets teveel is. Zij zijn klantvriendelijk staan open voor alles en niets is hen teveel. Zij geven je een goed advies en beargumenteren dit ook. Verder zoeken zij alles voor je uit en regelen al je zaken. Bij name ben ik geadviseerd door Rob Tettero en Rik Wyntjes, beide zeer bekwaam. (Rob in het begin, maar door te drukke werkzaamheden heeft Rik het overgenomen). Beide heren hebben verstand van zaken en zoeken tot in detail alles uit. Tot zelfs het voorbereiden van de zaken bij de notaris wordt geregeld. Waar ik persoonlijk waarde aan richt, is dat er geen drempel is en dat je wordt behandeld als mens. (Domme vragen zijn er niet). Mocht er iets zijn dan zal ik ten alle tijden een beroep doen op De Hypotheker (Culemborg).

Goede begeleiding

Goed advies en begeleiding van A tot Z

Goed en duidelijk. Prima

Wij zijn correct en goed geadviseerd en de behandeling is adequaat verwerkt.

We werden vlot geholpen goed meegedacht en veel is ons uit handen genomen! Een top team’

wij zijn goed geadviseerd.

door de positieve ervaringen uit het verleden, hebben wij de Hypotheker ingeschakeld. ook deze keer zijn wij goed geadviseerd hetgeen gepaard ging met de juiste persoonlijke benadering.

het was 'n hele kluif voor me om de hypotheek te verlengen. er kwam zóveel bij kijken! al met al ca 'n half jaar papieren lezen, uitzoeken, opvragen, doorsturen (als digibeet). al die voorwaarden, reglementen en bijlagen doorspitten. ik heb vrnl met Rik te maken gehad. deze is vriendelijk, biedt goede hulp, belt snel terug, is niet té gejaagd, luistert goed, geeft duidelijke uitleg en neemt daarmee evt spanningen gelijk weg waardoor je met 'n gerust hart weer verder kunt. de telefonische bereikbaarheid met Culemborg vond ik soms wel 'n dingetje voor wat betreft het niet rechtstreeks doorschakelen en dan de wachttijd met teruggebeld worden, dat werkte gewoon niet.

Zeer tevreden!

Heldere informatie, uitleg en advies. Goed en snel bereikbaar, zeer betrokken, behulpzaam en klantvriendelijk!

Prima en prettig financieel advies.

M.b.t. het oversluiten van de hypotheek goed advies gekregen over wélke vorm het beste voor ons van toepassing is én waar, nu we net met pensioen zijn! Geen extra verzekeringen aangesmeerd en qua kosten niet het onderste uit de pan gevraagd. Scheelde bijna €750-1000 met andere hyp. Verstrekkers! Moeite waard dus om dit tel. van te voren te checken, evenals wélke notaris!! Goede vlotte service! Enig minpuntje, het computersysteem waarmee de Hypotheker landelijk werkt is een “crime” om steeds weer in te moeten vullen! Rob en Rik, bedankt!

Zeer goed geholpen!

Op maat gemaakte oplossing, die past bij mijn situatie

Vriendelijk, geduldig en staan altijd voor je klaar

De Hypotheker Culemborg heeft ons van begin tot eind geholpen bij de koop van ons huis. Vanaf het eerste contact zijn ze heel betrokken geweest en waren altijd bereikbaar. Ze zijn heel geduldig geweest met ons, en hebben alles heel helder en duidelijk uitgelegd voor ons. En waar wij stress kregen voor de deadline van onze hypotheekaanvraag, hebben zij ons altijd gerustgesteld.

Prima service, aardige mensen

De service is goed. Alleen jammer dat we vanwege de eisen die tegenwoordig door wetgeving aan een hypotheekadvies gesteld worden, best veel vragen hebben moeten invullen, die ook nog eens op onderwerpen zagen waarover we helemaal geen advies wilden. Daar kunnen de medewerkers van de Hypotheker ook niets aan doen, maar het blijft irritant. Als we enkel onze hypotheek willen oversluiten, zitten we er niet op te wachten allerlei vragen over onze situatie over 10 of 20 jaar te moeten beantwoorden en, betutteling ten top, verplicht een soort test te moeten afleggen waarin getoetst wordt wat we allemaal over hypotheekvormen weten. Als ik me daarin had willen specialiseren, had ik de Hypotheker immers niet ingeschakeld..

gewoon goed

erg fijn hoe het uit gelegd wordt. geen moeilijke woorden

Prima dienstverlening. Hypotheek snel rond.

Kijkt ook naar onmogelijkheden.

Vooropgesteld, ik review vaak maar zelden met de maximale score, dat komt nou eenmaal bij de lezers vaak als ongeloofwaardig over. Maar bij deze review kunt u dat gerust geloven. Hypotheekbanken zijn nu eenmaal zelden bereid van de/hun standaard regels af te wijken, ook al is het risico daarbij te verwaarlozen en was ik al ruim 15 jaar hun klant. Ik bevond mij in een bijzondere situatie (a.g.v. scheiding) waar andere adviesbureau's niet eens aan wilden beginnen omdat het volgens hen onmogelijk was en ik hoe dan ook dakloos zou gaan worden. Gelukkig dacht De Hypotheker Culemborg daar toch heel anders over en ging ermee aan de slag. Tussen de adviesgesprekken en e-mails door werd er onderbouwend gecommuniceerd met de bank. Het werd mede door alle Corona-restricties een behoorlijk lang proces, waarbij de stapel aangeleverde documenten niet meer in een enkele ordner paste. Maar het gewenste doel werd uiteindelijk wel behaald en ook nog met ontegenzeggelijke gunstige voorwaarden. De Hypotheker-heren Rob (adviseur) en Rik (assistent) zijn erg prettig in de omgang, empathisch en professioneel, zitten er als haviken bovenop en de mate van hun servicebereidheid lijkt oneindig. Ouderwetse dienstbaarheid in de tegenwoordige tijd. Jazeker, dit vind je bij De Hypotheker!

Heel fijn!

Ik heb het contact met Rob en Rik erg prettig ervaren! We zijn steeds goed op de hoogte gehouden. Ook voor vragen was Rik altijd bereikbaar en werden wij snel verder geholpen.

Rik en Rob hebben ons erg goed begeleid tijdens de aankoop van ons nieuwe huis. Ze staan altijd voor je klaar bij vragen en nemen hier ook echt de tijd voor!

Alles is goed geregeld

Na ons gesprek, was er direct duidelijkheid,wat er allemaal mogelijk was. Ook bij vragen stond t team direct voor je klaar

Markt 28

4101 BX Culemborg