Goede ervaring.

Goed geadviseerd en altijd goed persoonlijk contact! Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Goede service, en een passend advies

Heel prettig bij de Hypotheker Coevorden. Bryan is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en is daardoor instaat je het beste aanbod te geven naar de wensen die je hebt.

zeer goed geadviseerd en geholpen

Zeer goed advies , en kundig in veel zaken .

Zeer deskundig en relevant advies

Door locatie manager uitstekend en vriendelijk van deskundig en relevant advies voorzien. Alles correct afgehandeld. punt van verbetering: sommige adviseurs geven als service het helpen van de belasting aangifte voor het lopende jaar (toch wat ingewikkelder ivm twee huizen en verschillende hypotheken) Deze service zou ik, als financiële leek, zeer op prijs hebben gesteld bij de Hypotheker.

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Daar hoef ik niets meer aan toe te voegen!

Zeer behulpzaam,en duidelijk in het uitleggen bij alles

Er moest van alles geregeld worden,verkoop van ons huis,het kopen van onze andere woning,kortom er moest veel geregeld worden .Maar dankzij de hyptoheker is alles heel goed verlopen,perfect.een dikke 10.....Vr Groet , A Winkel

Zeer tevreden!

Ben zeer tevreden van de hypotheker, goede ervaring en super behulpzaam , profosioneel! Ik raad zeker aan!

Uitmuntend

Uitstekende Martijn heeft ons alles goed uitgelegd en geregeld

Uitleg was duidelijk en er werd goed geluisterd naar de wensen. Wel is het prijspeil voor advies hoog. Prijs kwaliteit is in totaal aan de hoge kant.

gewoon goed en vriendelijk

We zijn profecioneel en vriendelijk geholpen. Goed ontvangst , koffie aangeboden en alles werd duidelijk uitgelegd. Goede voorbereiding , alles van tevoren aanwezig ( gegevens ) door het digitaal op te sturen.

Over de Hypotheker