Duidelijk en volledig ontzorgd.

Duidelijk en volledig advies, waardoor keuzes en beslissingen met vertrouwen genomen kunnen worden. Voldoende ondersteuning en behulpzaam bij vragen via telefoon, via email iets minder doordat sommige berichten niet door kwamen. Eenvoudige en volledige afhandeling via het hypotheker portaal.

Goede ervaring

Goed geholpen, goede ervaring

Wij zijn erg goed geholpen bij het kopen van ons eerste huis. Zonder jullie hadden we dit niet gekund!

Goede hulp

Vlot antwoord als er vragen zijn en alles word duidelijk uitgelegd. Verder ook overzichtelijk.

Op en top geregeld, een duidelijke en heldere hypotheek aanvraag

Een no nonsens aanpak. Geen rooskleurig verhaal. Gewoon het beste uit jouw hypotheek aanvraag halen, waar jij als klant 100% tevreden over bent. De klant is werkelijk koning bij de hypotheker.

Ontzettend prettig

Bij meerdere hypotheekverstrekkers informatie opgevraagd. Het contact met Peter Zuurveld, en de heldere ontvangen informatie, hebben wij als dusdanig prettig ervaren dat we ervoor hebben gekozen om klant te worden bij De Hypotheker. Dankzij Peter hoorden wij van het huis wat we uiteindelijk gekocht hebben dus ook daar zijn we dankbaar voor! Zeker aan te raden.

Enorm goed geholpen!

Ze nemen de tijd voor je en leggen alles duidelijk uit tot je het snapt. Ze houden je goed op de hoogte en je kan ze altijd bellen.

Zeer positief

We zijn zeer tevreden ,zeer goede info en geen vraagwas teveel

Fantastische begeleiding

Doordat alles binnen 1 maand geregeld moest worden en zowel mijn adviseur bij de hypotheker als ikzelf in die periode nog op vakantie gingen werd het nog enorm spannend. Maar op de afgesproken datum kon ik naar de notaris. Heel veel bewondering voor alle hulp die ik gekregen heb.

Vlotte afhandeling waar in zeer tevreden over ben.

Dank voor de nette ontvangst elke keer. Heel fijn dat er door de Hypotheker contact werd opgenomen op het moment dat er voor mij een gunstige ontwikkeling was die ik zelf niet had kunnen zien. De afwerking daarvan was zeer vlot en correct.

Zeer uitgebreide berekening gehad en verschillende opties bekeken met pensioenberekeningen etc geen haastwerk. Bedankt voor alle opties. .

Zeer goede service, zeker als Belg die een stukje Nederland wil kopen en niets af weet van alle formaliteiten. Tot het openen van een bankrekening en aanvragen verzekeringen ben ik geholpen. Top!

Enorm goed geholpen bij een complex dossier waar behoorlijke tijdsdruk op zat vanuit onze kant. Uiteindelijk is alles zeer snel afgehandeld, mede door zeer duidelijke communicatie vanuit de Hypotheker over wat er verwacht wordt van beide partijen en wat er nodig was om dit rond te krijgen. Ook contact buiten kantoor uren etc. was geen punt.

Zeer vlotte, correcte, vriendelijke service!

wij zijn snel geholpen aan een nieuwe hypotheek.

wij zijn snel geholpen aan een nieuwe hypotheek.

heb de nodige uitleg gekrijgen tot in puntjes...ben zeer tevreden met de antwoorden die ik kreeg...kortom super

Ben erg goed en snel geholpen. werd goed geluisterd naar mijn wensen en alles werd heel duidelijk uitgelegd. Wel is de prijs voor advies hoog

Correcte dienstverlening. Je wordt door de assistente Kelly heel goed, stap voor stap , op de hoogte gehouden van het verloop van de aanvraag. De hypotheek adviseurs vervangen elkaar bij vakantie zodat de aanvraag niet stagneert.

Wij zijn vanaf de eerste seconde Fantastisch bijgestaan door Peter Zuurveld. De opvolgingen en manier waarop hij oprecht begaand is met de situatie is zeer aangenaam en schept een enorm vertrouwen! Wij kunnen iedereen de hypotheker aanbevelen en zouden zeker opnieuw voor jullie service kiezen.

Er is een diepgaande analyse gemaakt van onze financiele mogelijkheden en onze wensen en er werd ruimschoots de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden.

Bijzonder prettige ervaring, enorm goede en duidelijke uitleg en begeleiding gehad. Héle fijne ervaring!

goede deskundige hulp.

Zeer positief met duidelijke uitleg

Super geholpen om mijn droom te verwezenlijken!!

Herengracht 4 4531GM Terneuzen

Over de Hypotheker