Alles in 1x goed!

Erik is vriendelijk, deskundig en alert. Communicatie met hem en zijn mensen is top!

Rommelig

Begeleiding van het traject was rommelig omdat de eerste adviseur op vakantie ging en de tweede met pensioen. Hebben ook vaak stukken dubbel moeten aanleveren omdat weer een andere medewerker het dossier had overgenomen. Dit verwacht je niet als je het duurste pakket neemt waar je toch Eur 3500,- voor betaald.

Prima geadviseerd

Uitstekende uitleg en goed geadviseerd

Geweldige ondersteuning, bij een complexe hypotheekaanvraag

Bij voorbaat was duidelijk, dat de nieuwe hypotheekaanvraag, geen gemakkelijke zou worden. Een constructieve samenwerking, geduld en vakkundig advies en eigen initiatieven, zorgde uiteindelijk voor een fantastisch resultaat en dito nieuw huis. Dank enorm, team Hypotheker Meppel

Goede en vriendelijke service.

Prettig persoonlijk contact.

Zeer vakkundig geholpen door Erik. Wat ik fijn vind is dat hij echt voor jou op zoek is naar de beste deal en de wegen weet te bewandelen. Zeer vakkundig!

Snelle, deskundige en voortvarende manier van werken

We troffen ene adviseur die sterk de indruk gaf dat hij voor ons het meest passende en beste advies wilde voorbereiden. De hoeveelheid "bewijsmateriaal", waarvan ik bij een andere bank de indruk kreeg dat men eindeloos en tot het bot geïnformeerd wilde worden, was hier veel minder en sneller beschikbaar.

Tot nu ben ik erg goed geholpen

In duidelijke taal worden vragen beantwoord .De hypotheker komt zelf ook met advies en neemt ruim de tijd voor je

Over de Hypotheker