Fantastisch!

Van begin tot het eind wordt alles goed geregeld. En altijd even vriendelijk.

Duidelijk en snel

Na reeds meerdere keren gebruik te hebben gemaakt van De Hypotheker was het opnieuw een informatieve, nuttige en vlotte dienstverlening die leidde tot het doel. Bedankt!

Super vriendelijk en behulpzaam

Ik heb het kopen van mijn eerste huis mede mogelijk kunnen maken met de hulp van Arno! Legt geduldig alles uit en altijd gezellig! Super bedankt!!

Van begin tot eind alles voor ons gedaan en zeer duidelijk, helder en kundig alles uitgelegd en verklaard. Erg blij met de inzet die voor ons gedaan is met een mooi resultaat.

duidelijk, snel en to the point!

Recent heb ik de hypotheek overgesloten. Ik werd hier snel, kundig en duidelijk over geïnformeerd. Daarbij werden vele opties duidelijk uitgelegd.

Vakkundig advies

Zeer vakkundig en klantvriendelijk waarbij alle tijd werd genomen om onze vragen te beantwoorden

Uiterst vlotte, adequate en duidelijke advisering

Het was erg prettig om met Richard Broersma de oversluiting van onze hypotheek te regelen. Heldere advisering, waarbij diverse mogelijkheden werden besproken en alle voors en tegens werden besproken. Ook het inschakelen van een makelaar en notaris werd vlot geregeld. uiteindelijk zijn we zeer tevreden met de aanbieding die is gedaan.

super

Aardig personeel, alles perfect geregeld, kon niet beter en sneller. Zeer tevreden

Duidelijk , snel , eerlijk

Duidelijk , snel , eerlijk

Goed, professioneel en leuke gesprekken gehad

Tijdens ons oriëntatiegesprek was al snel duidelijk dat wij ons droomhuis konden financieren. Er volgde gesprekken waarbij alle mogelijke scenario’s zijn besproken en waarbij wij alles helder uitgelegd hebben gekregen.

Top!!!!!

Bijzonder gedegen advies, er wordt echt met je mee gedacht in een persoonlijke sfeer met veel humor, zeer correcte communicatie en afhandeling, Met als resultaat een zeer goed passende hypotheek en screening van onze lopende verzekeringen! Wij zijn er super blij mee. Dus niet verder zoeken, maar op naar de Hypotheker voor goed advies ja, wij weten het zeker! Arno & team nogmaals van harte bedankt, nooit gedacht dat we bij het bespreken van dit soort serieuze materie ook onze lachspieren zouden trainen.

Goed advies

Vriendelijke en zeer kundig

Zeer vriendelijk en deskundig advies

Uitstekende dienstverlening!

Zeer professioneel en deskundig. De dienstverlening ging erg vlot, bij vragen kon je altijd bij hen terecht. Bovendien hebben we het contact als zeer gemoedelijk en deskundig ervaren. Kortom: alle lof voor de correcte dienstverlening van kantoor Sneek!!

uitstekend

goede/gezellige sfeer, duidelijke uitleg en alles word voor je geregeld.

vriendelijk en duidelijk tijdens ieder bezoek

Van begin tot het eind goede begeleiding gekregen tijdens de aankoop van mijn huis.

uitstekende begeleiding

zeer betrouwbaar en komen afspraken na

Geweldig geholpen we zijn erg tevreden over de afhandeling.

We zijn erg tevreden over de uitleg en de begeleiding door de hele hypotheek aanvraag. Iedereen is zeer hulpvaardig.

Nooit ergens anders naartoe voor advies!

Ik ben al jaren klant bij De Hypotheker in Sneek(/Bolsward) en ben heel erg tevreden. Onlangs hebben wij weer een hypotheek afgesloten via De Hypotheker. Arno is erg meedenkend, geeft goed advies, het is supersnel geregeld en bovendien is de sfeer altijd prettig! Ik hoop op korte termijn niet weer te hoeven verhuizen, maar mochten we ooit weer advies o.i.d. op dit vlak nodig hebben dan gaan we ook zeker weer naar Arno!

Aanrader!

Zeer fijne benadering, deskundig advies, snelle communicatie. Aanbevelen? JA!

Aanrader

Deze (onze) adviseur heeft goede kennis van zaken, kijkt naar de beste mogelijkheden en oplossingen. Zeer duidelijk en adequaat. Bij vragen altijd snelle reactie, kortom een aanrader.

Ik kan er volledig op vertrouwen dat alles geregeld wordt zoals ik het graag wil. Doorpakken, snel, kundig en ontzorgen!

Zeer fijne benadering, deskundig advies en goed luisterende oor.

Snelle adequate behandeling, wist meteen wat de mogelijkheden waren. Inzicht globaal in netto kosten hetgeen voor een klant als ik relevant was. Op maat gesneden contract voorstel kwam zelf in het weekend met scherpe rente zoals is in mijn belang. En nadien verdere contacten zonder hapering. Ik ben dus zeer tevreden over het team Sneek!

Was een zeer prettig gesprek en alles is goed doorgesproken. Nam alle tijd.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.