Uitstekend geregeld.

We werden goed geholpen. Er werd ons duidelijk uitgelegd wat alles betekent en inhoud. Als we vragen hadden kregen we snel een reactie terug. Erg fijn dat er korte lijntjes zijn.

Super snel geregeld!

De hypotheek was binnen een week geregeld! Hele heldere en duidelijke communicatie. Echt een aanrader!

Wij zijn heel goed geholpen!

Deskundig en uitgebreid advies over onze eerste hypotheek. Goed geadviseerd bij het maken van de keuzes. Het renteaanbod en de bindende offerte ontvingen wij zeer snel nadat wij de benodigde documenten ingediend hadden bij de Hypotheker. Ook bij vragen kregen wij altijd vlot, duidelijk en uitgebreid antwoord.

Super geholpen

Goed op de hoogte gehouden over de ontwikkeling van mijn hypotheek. Personeel handelt snel en is deskundig.

Super advies

Vriendelijk en deskundig personeel

Super geholpen soms met moeilijke vragen maar altijd goeie antwoorden dit is onze 3e hypotheek met behulp van De Hypotheker en de volgende gaat weer met hun advies ik raad het iedereen aan

De persoonlijke touch maakt het helemaal af.

Had al eerder gebruikt gemaakt van de diensten van de Hypotheker in Sneek bij de aankoop van onze allereerste woning in 2013 en die ervaring van toen, met Richard Broersma als frontman, maakte het makkelijk voor ons om weer contact op te nemen voor de aankoop van onze nieuwe woning. De extra uitdaging zat hem deze keer in het gegeven dat wij terug migreerden naar Nederland en dat daardoor niet alles volgens het standaard template werkt. Richard heeft ons in elke stap bij gestaan en ons over een langere periode voorzien van het juiste advies en gewezen op de stappen die wij moesten doorlopen. Dat Richard ons al kende hielp hier ook bij. Hierdoor werd het proces veel overzichtelijker en veel minder stressvol om te doorlopen. Een migratie is al spannend genoeg zonder alles zelf uit te moeten zoeken m.b.t. de papierwinkel. Het team om Richard heen is erg behulpzaam en handelt snel. Hierdoor kregen wij het gevoel dat onze case belangrijk was en hiermee ook ons vertrouwen wekten. Ze gaven hiermee continue de indruk volledig in controle te zijn (en dat waren ze ook!). Volgende woning komen we weer terug.

Snel, duidelijk, meedenkend en heel vriendelijk.

Het was voor ons allemaal nieuw. Ik heb het als heel prettig ervaren en alles werd heel duidelijk uitgelegd. We zijn een paar keer langs geweest en zijn mee genomen in de verschillende soorten leningen. Verder hebben we heel snel alles in gang kunnen zetten door het snelle handelen van onze adviseur. Hierdoor konden we de Hypotheek snel afsluiten met een bouwdepot en alle andere kosten mee gefinancierd. We zijn er blij en tevreden met het resultaat. Ook alle andere medewerkers waren heel vriendelijk, meewerkend en meedenkend. Nogmaals grote dank.

Uitermate goed

Vakbekwaam duidelijke uitleg betreft de benodigde procedures die nodig waren.

Goed op de hoogte gehouden ontwikkeling hypotheek

Nadat het bij geldverstrekker erg lang duurde voordat ik mijn renteaanbod kreeg, zat de hypotheker er bovenop bij de geldverstrekker om toch zo snel mogelijk tot een offerte te kunnen komen. Ze hielden mij goed op de hoogte over de ontwikkelingen van mijn hypotheekaanvraag. En gelukkig is alles goed afgerond! Ook duidelijk uitleg en advies over hoeveel ik en waarvoor ik kan lenen.

Goede begeleiding en heldere uitleg

Heel erg bedankt voor de hulp bij de aankoop van onze woning. Ga zo door!

Ik voelde me ondersteund en geïnformeerd in elke stap van het proces.

Echt geweldig. In zal als ik mijn volgende huis koop weer van hun diensten gebruik maken.

Kennis, kunde en dienstverlenend

De Hypotheker Sneek heeft zij zeer goed geholpen bij de aankoop en hypotheek voor een huis in Zeist. Ook gedurende de vakantieperiode kon ik voortdurend rekenen op hulp bij vragen en communicatie over de te nemen stappen en voortgang in het proces. Voor de eerste keer een huis kopen is erg spannend en nieuw. De Hypotheker Sneek heeft mij daarin goed en hulpvaardig bijgestaan.

Zeer hulpvaardig

Om de deadline te halen heb ik veel geschakeld met Ria. Zij is super klantvriendelijk, belt altijd direct terug en denkt mee. Daarnaast heeft Richard ons zeer goed geadviseerd. Een vriendelijke maar professionele club mensen.

Uitstekende en vakkundige service, zeer professioneel

De Hypotheker Sneek heeft ons prima geholpen en geadviseerd, was altijd goed bereikbaar en door snel en professioneel handelen hebben wij ons huis kunnen herfinancieren met vele voordelen. Dank!

Professionals

Positieve mensen die hun vak verstaan

Goed en snel geholpen

Meedenken en fijne samenwerking

We hebben fijjne gesprekken gevoerd. En ook erg fijn dat de medewerkers van De Hypotheker sneek zelf meedenken hoe we het bestr onze hypotheek kunnen krijgen en wwaat weer voor moeten doen.

Goed en meedenkend geholpen

Super goed geholpen. Meedenken in oplossingen Snel afgehandeld en tevreden.

Snelle afhandeling en goede communicatie

Vriendelijk en duidelijk in de communicatie. Dat geldt voor op locatie, via de telefoon en via de mail. Goed bereikbaar voor voor vragen. Zetten zich in om zaken snel en soepel te laten verlopen.

Perfect.

Wederom goed geholpen en perfect advies gekregen. Alles was snel geregeld!

Uitstekend!

Hypotheek goed over kunnen sluiten, prima advies!. Snel en vakkundig!

Zeer goed!

Zeer vakkundig en meedenkend, met fijn persoonlijk contact!

Voortreffelijk geholpen

Perfect geregeld