Het adviesgesprek met Ron Meijer verliep uitstekend. Als jarenlange klant had ik een vrij eenvoudige aanvraag. Een adviseur die weet hoe je een klantvriendelijk, inhoudelijk gesprek voert en de binding met de klant belangrijk vindt bestaat nog! De geste die werd gedaan was dan ook dat deze aanvraag gratis werd verstrekt. Top!

Fijne samenwerking duidelijk uitleg en meedenkend

super

Goede uitleg, voldoende tijd, deskundig

UItstekende dienstverlening

Voor de 2e keer weer met succes laten adviseren door Ron Meijer en zijn team, Radisha en Annelies. Oprechte, vriendelijke mensen die veel verstand van zaken hebben en het ook goed weten over te brengen, zowel mondeling als schriftelijk. Ze gaan voor een persoonlijke aanpak en hebben mij dan ook in het hele proces van verkopen en kopen begeleidt. Dit kon ik echt waarderen, toppers! Ik kan ze iedereen aanraden en hoop dat ze nog lang mogen blijven bestaan. Tot een volgende keer!;-)

Vriendelijk en vertrouwd

Caroline frenken was zeer vriendelijk en alles duidelijk uitgelegd.

De Hypotheker Sittard, heeft het onmogelijke, mogelijk gemaakt. Hij heeft deuren geopend, die andere gesloten hielden. Een hypotheek voor een alleenstaande. Het is allemaal gelukt. Chapeau.

Prettig, klantvriendelijk en duidelijke uitleg.

Fijne uitleg op al onze vragen. Snelle reacties op emails. Complete sevice.

Gewoon goed

mijn eerste huis gekocht samen met mijn vriend en we zijn goed begeleid en goed door het hele traject gekomen. De team assistentes zijn ook top. Reageren snel op je vragen

Zeer professioneel maar toch op een normale manier goed geholpen

Meteen vanaf het eerste gesprek een goed gevoel gehad, alles werd professioneel maar toch in heel normaal nederlands met je besproken.

Betrokken en behulpzaam.

Betrokken en behulpzaam.

Dankjewel voor jullie advies en hulp tijdens het proces van het kopen van mijn huis! Jullie namen mij veel zorgen uit handen en gidsten mij vriendelijk En bekwaam door deze voor mij onbekende wereld van een huis kopen. Niet alleen voelde ik me gesteund in het technische aspect maar ook zeker in het emotionele. Dankjewel!

Fijne en snelle service, kundig advies!

Heel fijn geholpen en met vragen altijd bereikbaar. Het credo ‘ontzorgen’ is bij Hypotheker Sittard zeker op zijn plaats.

Topservice!

Alles in samenspraak met ons, goede uitleg en met vragen kunnen we altijd terecht. Zaken worden meteen aangepakt en afgehandeld. Wel wat aan de dure kant, maar daar krijg je ook veel voor terug.

Eind goed al goed

Zeer goede uitleg en behulpzaam. Goede service en klantvriendelijk. Neemt alle tijd voor je en personeel denkt mee.

Deskundig met inlevingsvermogen

Warm menselijk ontvangst, discretie, op zoek naar de best passende financiering op korte en lange termijn.

Zeer vriendelijk, behulpzaam en geduldig

Ik heb via de Hypotheker Sittard een hypotheek gekregen voor mijn droomhuis. Mijn adviseur was absoluut niet opdringerig, wel vriendelijk en behulpzaam. Ik voelde me erg op mijn gemak en zou hen aan iedereen aanraden.

Ervaren en zeer klantvriendelijk

Met het kopen van onze volgende woning is de ervaring met de Hypotheker zeer goed. Zoeken naar oplossingen en wat voor ons financieel het beste is op de lange termijn, hierin is de Hypotheker op zijn best. Wij zijn heel dankbaar en blij dat wij de Hypoteker om advies hebben gevraagd en alles hebben laten regelen wat nodig is. En niet te vergeten het ondersteunende personeel is ook zeer behulpzaam en vriendelijk.

Door mijn broer die eerder een woning had gekocht aangeraden. En ik toevalligerwijs 2 jaar later dezelfde adviseur toegewezen kreeg. Heb ook ik mede door de adviseur zijn dienstverlening, advies en begeleiding mijn eerste woning gekocht ! Het eerste gesprek voelde direct goed en alle vervolg afspraken nadien liepen ook zeer duidelijk. Ook ben ik zeer tevreden over het contact per mail ,maar ook het vriendelijk telefoonverkeer die zo nu en dan tijdens het proces naar kopen ter spraken kwamen. Al met al lijken de kosten in vergelijking tot andere adviesbureau's wat aan de hoge kant. Maar ik zelf ben tevreden met wat ik ervoor terug krijg. Zeer zeker met de grote stap "het kopen van je eerste woning" zonder achteraf met het gevoel te zitten dat je van alles aangesmeerd word. Of met onduidelijkheden blijft zitten.

Erg prettige klantgerichte service waarbij ik als klant het gevoel heb centraal te staan. Ik kan met al mijn vragen bij hen terecht via mail, telefonisch of persoonlijk. Nooit heb ik het gevoel te veel te vragen of een "domme" vraag te stellen. Ik voel mij prettig geholpen.

Zeer kundig en professioneel advies! Vriendelijk en behulpzaam personeel! Wij zijn zeer tevreden!

Wij komen al 30 jaar bij de Hypotheker Sittard, met onze hypotheek. Van begin tot einde, altijd goed advies op maat en medewerking ook bij afhandeling opheffen hypotheek. Ron Meijer is echt een vakman pursang op zijn gebied. Door zijn enthousiasme wil hij nog wel eens te veel diepgaande informatie geven. Altijd leuk gesprek, waarbij niet altijd een financiële vergoeding van toepassing is. Wij blijven in ieder geval terugkomen!!

Vertrouwd en betrouwbaar! Hét adres voor ons op het gebied van hypotheekadvies en andere financiële zaken sinds we in 1999 ons eerste huis kochten.

Zeer kundig advies, behulpzaam en vriendelijk personeel!

Zeer goed en duidelijk eerste gesprek gehad met dhr Ron Meijer.

Ik kon op zeer korte termijn terecht en er werd veel tijd voor me uitgetrokken om aan mijn wensen te voldoen.

Odasingel 1001 1003

6131GT Sittard