Vriendelijk en professioneel geholpen

Wij zijn vriendelijk en professioneel geholpen en zouden dit anderen aanraden.

De expertise en duidelijkheid die Frank biedt is ongeëvenaard. Het is dan ook niet gek dat dit al het derde huis is dat wij met zijn hulp hebben aangekocht. Hij transformeert het complexe hypotheekproces naar een begrijpelijk en beheersbaar traject en tevens ook erg fijn om met hem te sparren over aangeboden opties. Wederom dank!

Hebben alles supergoed geregeld

Dit is mijn derde ervaring met de hypotheker en het was dit keer een wat complexer vraagstuk dan eerder. Uiteindelijk heeft Frank voor ons het meest optimale resultaat behaalt. Ik kan de Hypotheker aan iedereen aanraden.

Dankjewel Guido, voor deze aanbeveling. Het was een plezier met jullie samen te werken aan de financiering. Veel geluk in de nieuwe woning!!

Helemaal top!

Ik ben zeer goed geholpen door de Hypotheker Den Haag Stadhuis. Deskundig en goed advies en daarna was er een hele goede service ten aanzien van de afwikkeling van een aantal zaken die wat lastiger liepen dan voorheen was ingeschat. En ook hele sympatieke en vriendelijke mensen, ik ben zeer tevreden!

Fantastische ondersteuning gekregen, en duidelijke uitleg.

Zo’n prettig, duidelijk, en vriendelijk geholpen.

Deskundig advies en persoonlijke aandacht

Wij zijn erg blij met het adviestraject bij De Hypotheker Den Haag Stadhuis. Deskundig advies, waarbij uitgebreid de tijd was om wensen door te nemen, opties te berekenen en risico's te bespreken. Met een goede uitkomst als resultaat. Erg fijn!

Goed en snel geholpen, altijd bereikbaar voor vragen.

Had redelijk snel een hypotheek nodig. Na een eerste telefoongesprek en een keer videobellen besloten voor de Hypotheker te kiezen. Zeer deskundige en vriendelijke adviseur. Nam de tijd voor alle vragen. Kon altijd bellen of mailen en kreeg dan snel de gevraagde informatie. Zeer tevreden en zeker een aanrader.

Service op een hoog niveau van kwaliteit.

Ondanks dat face to face contact niet mogelijk was door de COVID pandemie heb ik de service van Frank en Patrick als een meerwaarde ervaren t.a.v. Het afsluiten van een hypotheek. Ik heb Frank als zeer behulpzaam en zorgvuldig ervaren in het proces naar het kopen van een woning. Voor mij is het de eerste keer dat ik een woning gekocht heb en door ondersteuning en geduld van Frank met assistentie van Patrick is alles naar wens verlopen.

Service, bereikbaar, punctueel, én gezellig

Ik ben zeer tevreden met De Hypotheker Den Haag Stadshuis. Gedurende mijn aankooptraject hebben ze me echt ontzorgd. Ze hadden veel begrip voor het lastige aankooptraject. Ik wil graag van de hoed en de rand weten en ze namen de tijd om mij alles toe te lichten. Ik kon ze ook makkelijk bellen als ik vragen had. Ze liepen de stukken goed door en wezen mij op clausules die voor mij mogelijk relevant waren. En daarnaast was het ook gewoon gezellig en was er tijd voor een persoonlijk praatje.

Persoonlijk en professioneel advies

Frank en Patrick zijn een goed team. We hebben van hen heel goed persoonlijk en professioneel advies gekregen. Ze stonden altijd klaar, waren goed bereikbaar en gaven altijd snel reactie. Zij hebben het uitzoeken van de juiste hypotheek voor ons goed begeleid en deden dat zo nu en dan ook met een gepaste portie humor waardoor het geen enorm zwaar traject werd.

fantastisch

Frank is kundig,precies,betrouwbaar, heeft humor, heel prettig in omgang maar zeer vakkundig.

Er is goed naar mijn wensen geluisterd.

Fantastisch geholpen van begin tot eind

Vanaf de zoektocht naar woning tot aan de daadwerkelijke koop goed en vakkundig begeleid. Ze konden snel schakelen wat heeft geleid tot snel kunnen regelen van hypotheek en verzekering voor het huis.

Wij zijn erg goed geholpen door Patrick van der Wilden. Hij heeft alles duidelijke uit gelegd. En alles super geregeld.

Goed geholpen, laagdrempelig en altijd vriendelijk

Heel fijn hoe je altijd terecht kunt met al je vragen. Ze voorzien van deskundige advies en hebben alles snel voor ons afgerond.

Onafhankelijk en deskundig advies

Prettige ondersteuning, goed advies en heldere communicatie over de te volgen stappen in dit (voor ons) complexe proces.

Deskundige service op maat

Tijdens het aankooptraject van onze eerste woning zeer deskundig, geduldig en op een prettige informele manier bijgestaan door adviseur Frank van de Rijzen. Op iedere vraag een antwoord, meedenken waar gewenst en goed bereikbaar wanneer nodig. Warm aanbevolen!

Fantastische service!!

Wederom een hele goede ervaring met de de Hypotheker Den Haag Stadhuis. Frank van de Rijzen is een uiterst bekwame adviseur die heel goed op de hoogte is van de huidige markt. Hij weet alles goed uit te leggen, ook wanneer je helemaal niet thuis bent in de wereld van hypotheken. Alle tijd wordt genomen, zowel op hun kantoor en e-mail wanneer je nog vragen hebt. Frank is altijd zelf bereikbaar voor ons geweest. Dit alles resulteert in een gepersonaliseerd advies die je met een goed gevoel ondertekend. Al met al alleen maar kudos voor deze Hypotheker!!

Snelle en persoonlijke afhandeling

Ik moest in een korte periode mijn hypotheek rond krijgen. Hierbij heeft de Hypotheker Stadhuis heel goed geholpen. Hun benadering was deskundig, vriendelijk en persoonlijk. Hoewel andere partijen soms lang op zich lieten wachten, regelde de Hypotheker Stadhuis alles erg snel. Dankzij hen kon ik het nieuwe jaar goed beginnen in mijn nieuwe woning!

Vakkundig en snel geholpen!!

Voor mijn 1e huis ben ik langs de hypotheker(Turfmarkt) langsgeweest en meteen ben ik heel warm ontvangen door Patrick en Frank. Samen met Frank hebben we gekeken naar mijn mogelijkheden en heb ik advies op maat gekregen. Ik ben van A tot Z uitstekend geholpen en voor al mijn vragen stonden ze altijd klaar. Binnen een kleine maand heb ik de sleutels gekregen van mijn appartement dankzij snelle werkwijze van Frank en Patrick. Ik wil ze heel erg bedanken en zou ze zeker aanraden!!

netjes goed en vertrouwen

ben zeer netjes en met respect behandeld

Super goede service!

Wij zijn heel goed geholpen in de keuze of verbouwen of verhuizen. Alles werd ons uithanden genomen en tot in de puntjes geregeld. Wij zijn heel blij en mocht het nodig zijn dan komen we zeker terug.

Excellent service, prompt and sound advice.

The service we experienced was excellent and saved the day in respect to applying for our mortgage. Our bank ING let us down, after promising the mortgage as we agreed and signed the purchase contract, until the inexperienced mortgage adviser we engaged, finally understood the ING banks own rules and informed us that there was a problem. De Hypotheker, Turfktmarkt, Frank stepped in and saved the day with outstanding service and expedited the whole situation so we had time to sort things out before the final signing of the deeds. Would highly recommend to Expats, in particular where complications with residency or other exist and where situations exist whereby the framework of the larger banks cannot formulate, i..e "Computer says NO!"

• Would you recommend us? Yes

Zeer fijne samenwerking

We worden erg goed geholpen, Frank heeft altijd tijd voor ons en denkt goed en graag mee met de situatie.

Zeer deakundig advies, Uitatekende dienstverlening. Duidelijk en correct.

Turfmarkt 16 2511CA

Over de Hypotheker