Perfect en duidelijk begeleid door alle medewerkers.

Mijn eerste huis gekocht 25 jaar geleden was totaal niet op de hoogte wat te doen bij de verkoop van onze woning en de mogelijkheden. we zijn daar heel prettig in begeleid verschillende optie besproken voor we een beslissing namen.

Fantastische service

De medewerkers van de Hypotheker in Schiedam staan altijd voor je klaar als het gaat om een vraag over je bestaande hypotheek, hulp bij het oversluiten of het afsluiten van een nieuwe hypotheek of gewoon financieel advies. Er wordt goed met je mee gedacht zodat je altijd een persoonlijk op maat gemaakt advies krijgt.

Heel goed.

Heel goed ervaring.

Correct, zakelijk, transparant

zie boven

helemaal goed

Zeer vriendelijk geholpen door iemand met duidelijke kennis van zaken. Had ook tijd voor ons als mens. Onthield info van vorige gesprekken.

Goed geregeld, altijd bereikbaar, vriendelijke mensen.

Duidelijk ,eerlijk ,helder

We wilden op heel korte termijn een afspraak en hebben die gekregen. Alles is heel duidelijk uitgelegd, en we konden altijd bellen voor overleg. Kortom een prima ervaring

Prima geholpen door dhr de Groot.

Goed en deskundig advies

Hebben goed advies gegeven met vragen kon je altijd bij ze terecht

Persoonlijk en professioneel advies

Vanaf het begin tot het eind professioneel geholpen met goed advies. Altijd bereikbaar voor vragen en goed onderling contact.

Overal achteraan

Uiteindelijk is alles nipt op tijd geregeld, maar dit komt mede door onze volhardendheid. Zaken bleven minimaal een week liggen, afspraken over afhandeling werden niet nagekomen, zonder toelichting of updates hierover te krijgen. Na dagelijks nabellen gelukkig alles op zijn pootjes terecht gekomen. Het advies ansich was wel gewoon prima naar mijn idee, maar omdat we geen ontzorgd en zeker gevoel hebben gehad, maar vooral onnodige tijdsdruk hebben gevoeld, zou ik het niet aanbevelen.

Bijzonder betrokken met een uitstekend resultaat

Margriet Bol (hypotheker Schiedam) verstaat haar vak uitstekend. Ondanks haar drukke agenda staat zij er op elk noodzakelijk moment. Haar contacten met externe instanties als banken, raadhuys en partijen voor de bankgarantie e.d. maken dat het proces ongekend vlot is verlopen. Mijns inziens onmogelijk om dit proces zonder adviseur zo snel en kundig tot een goede afronding te brengen. Chapeau!

Prima ervaring, heldere uitleg mooi resultaat!

Na de eerste oriënterende gesprekken hebben we uiteindelijk een formele uitwerking laten maken welke past in onze situatie. De Hypotheker in Schiedam heeft ons uitstekend geholpen waarbij we uiteindelijk de hypotheek hebben gekregen welke bij ons past. En waarmee we ons droomhuis kunnen laten bouwen!

Goed advies

Behalve het deskundige advies, stelde ik de klantvriendelijkheid op hoge prijs.

Duidelijke uitleg en heel goed geholpen

Bij het aanvragen van onze hypotheek is er perfect ingespeeld op onze situatie en hebben we dankzij het advies van onze hypotheek adviseur Richard op het juiste moment een hypotheek afgesloten. Alles is heel duidelijk en transparant uitgelegd.

8 jaar geleden ,heeft Ronald van der Walle ons tot volle tevredenheid geholpen,nu heb ik hem weer opgezocht en gevonden bij de hypotheker in Schiedam,we stonden binnen een uur weer buiten met een tevreden gevoel over het het gesprek met hem,alles wat wij vroegen is duidelijk geworden en we weten hoe we verder gaan in een volgende traject,en dat geeft ons een rustig gevoel.

Jaren lang prima geholpen door adviseur Ronald.

De zeer deskundige adviezen van onze adviseur hebben ons in staat gesteld de juiste weloverwogen keuzes te maken in de vervolgstappen naar onze toekomst.

Je word er als Klant behandeld in de goede zin van het word KLANT

De heer Richard vd Kooi is een kundig persoon die goed kijkt naar je wensen en mogelijkheden.

Word goed geholpen, vriendelijk en willen alles voor je uitzoeken, enige minpuntje is dat ze niet altijd goed of snel bereikbaar zijn maar misschien is dat meer persoonlijk. Verder raad ik ze aan.

Eerste gesprek als zeer prettig ervaren!

Zeer prettige omgang en goed advies ,ik heb echt het gevoel gehad dat ze er alles aan deden om een zo goed mogelijke hypotheek voor mij af te sluiten.

Zeer goed en snel geholpen met advies alleen is het onderdeel wat de kosten zullen zijn voor dit advies niet medegedeeld

adviseur was zeer vriendelijk en duidelijk, ik heb een goed gevoel overgehouden aan het gesprek, en ik kom zeker bij hem terug

Over de Hypotheker