Very experienced team!

My application was handled by Rens de Vos and Helen van der Knijff. The team is very knowledgeable, they have good professional network, they respond to questions very quickly and act promptly. You can trust the De Hypotheker team. They are very capable of finding a suitable financing solution for your needs.

Heel erg goed geholpen!

De hypotheekadviseur was duidelijk en kon me goed informeren. Heeft zijn best gedaan om de hypotheek te regelen. Werkte snel en efficiënt.

Persoonlijk en doelgericht advies met aandacht voor de wensen van de klant

Voor de tweede keer mijn hypotheek via de hypotheker oudedijk afgesloten. Ditmaal ondersteund door het kantoor van blijdorp. Wat een fijne, vriendelijke, attente organisatie. Ze luisteren goed, nemen de tijd voor je en helpen uitstekend. Ik kan de(ze) Hypotheker van harte aanraden

Heel erg prettig.

Hoewel ik de mensen van de Hypotheker nooit in levende lijve ontmoet heb en ik aanvankelijk wat sceptisch stond tegenover alles online doen, moet ik zeggen dat de hele afwikkeling bijzonder prettig is verlopen. Ons aanspreekpunt Helen voorkwam steeds dat ik te laat was met aanleveren van dingen en hield alles haarfijn in de gaten zodat naar ons idee alles zeer glad verlopen is. Ook behoedde ze ons voor het moeten aanleveren van onzinnige documenten, die ons anders veel moeite zouden hebben gekost. Ze waren allebei altijd bereikbaar voor vragen of belden en mailden steevast terug als dat nodig was.

Vertrouwd, goed advies en goed bereikbaar

Goed team Rens en Claudina. 15 jaar geleden ook zeer prettige ervaring mee gehad en nu weer.

Prima persoonlijk advies

Prima persoonlijk advies . Vriendelijk en gemakkelijk bereikbare medewerkers

deskundig, bereikbaar en vriendelijk

Mijn ervaring met hypotheek adviseur Rens en ondersteuner Latisha zijn prima. Er wordt genoeg tijd uitgetrokken voor de intake en zoeken naar wat ik belangrijk vind. Meedenken in plaats van standaard constructies.

Zeer goed gevoel over de inspanningen van alle medewerkers

Goed contact. Iedereen deed enorm zijn best om alles op tijd af te krijgen. En dat is ook gelukt.

kundig, vriendelijk, meedenkend, goed bereikbaar. Een aanrader!!

Grote bereidheid alle mogelijkheden voor je te bekijken. Goed te bereiken en ze houden je heel nauwgezet op de hoogte van de voortgang. Ik heb alleen maar lof voor mijn adviseur Rens de Vos, zijn assistente Latischa en de andere medewerkers. Dank jullie wel!

Goed advies en fijn geholpen.

kan niet lezen wat hier staat, maar het is zowiezo positief bedoeld

Empathie van de bovenste plank.

Zeer klantvriendelijke benadering en heel goed geholpen door kundig, eerlijk en betrouwbaar adviseur Rens Vos.

Aardige en eerlijke adviseur. We kwamen samen snel tot de conclusie dat gezien mijn huidige situatie huren nu een prima optie is.

Erg prettig kantoor, vriendelijk en persoonlijke service! Duidelijke uitleg over zaken!

Over de Hypotheker