Zeer deskundig en eerlijk

Er wordt veel tijd voor je genomen. Ook wordt er veel moeite voor je gedaan. Je kan gerust je wensen uitspreken. Alles wordt goed uitgelegd. Je krijgt in elk geval een advies op maat. Je voelt je al gauw op je gemak.

Zeer prettig geholpen

Wij zijn op een zeer goede manier geholpen!

Zeer positieve ervaring

Wij zijn op een hele warme manier geholpen door Michiel in het traject waarin we opzoek waren naar een huis. We kregen hierin veel advies en geen vraag was te gek of te veel.

met plezier

Duidelijk en niets in te veel

Behulpzaam en duidelijk. Extra uitleg was nooit te veel gevraagd. Heel fijn !

prima geholpen en geadviseerd

Een prima advies en een goede hypotheek afgesloten

Ik heb het uitstekend ervaren

Heel vriendelijk personeel, ze hebben alles heel duidelijk verteld. Reageren ook heel snel op bijv e-mails. Ben er enorm blij mee.

Ervaren en vriendelijke adviseur.

Er was goede communicatieve tussen de adviseur en mij. Adviseur snapte mijn onbekendheid met alles omtrent de koop en was daar erg behulpzaam in. Ook overige medewerkers betreft aankoop waren begripvol en behulpzaam, waarvoor dank!

Erg goed advies, meedenkend, ontzettend behulpzaam

Ik voel me ontzettend goed geholpen en geadviseerd door Chiel bij de Hypotheker Rotterdam Zuidplein, hij legt alles uit in taal die begrijpbaar is en denkt actief mee naar oplossingen. Topper!

Deskundig én menselijk

Dat zie je niet vaak meer in één. prima geholpen hier

Fijne ervaring met deze adviseur

In het begin google ik een beetje voor info over hypotheken en geldverstrekkers etc. Maar na mijn eerste orienterende gesprek werd alles al een stuk duidelijker en werd er goed gekeken naar de opties en mijn wensen. Uiteindelijk bij de aanvraag zodra er wat bekend werd z.s.m. op de hoogte gehouden.

Zeker een aanrader

Bij deze vestiging zijn we super geholpen bij het regelen van de hypotheek van onze eerste woning. Goed advies en goede klantenservice! Bedankt, Chiel!

Voor de aankoop van ons nieuwe huis zijn we van A tot Z geholpen. We konden onze vragen blijven stellen en zijn zeer goed geholpen. Alle risico's werden goed uitgelegd, verschillende rekenmodellen gekregen en er was een wederzijds respect tijdens het gehele proces. Zeer zeker een aanrader!!

Ik ben onwijs goed geholpen, geen vraag was teveel. Alles was duidelijk & werd snel afgehandeld.

Zeer vriendelijk en deskundig.

Goed advies en hulp bij het traject gekregen. De adviseur (meneer van der Valk) neemt de tijd en is goed bereikbaar. Ik voelde genoeg ruimte om vragen te stellen. Alles gaat in overleg, hij benoemd ook dat het niet zijn geld is en daarom extra voorzichtig wil zijn. Top hoor, zeer vriendelijk ook.

Goed en betrouwbaar

Kennis van zaken, luisteren naar wat jij wilt en denken met je mee en staan je altijd vriendelijk te woord.

Doelstelling bereikt, droomwoning kunnen realiseren!!

De adviseur en ondersteuning hebben ons gedurende het hele proces goed bijgestaan. Namen overal de tijd voor en informeerden ons tijdig en correct over het proces. In de details zaten een paar kleine omissies maar door zelf attent te blijven werden deze hersteld.

Uitmuntend

Onze ervaringen zijn verder uitmuntend wat betreft de gehele organisatie vestiging Zuidplein en we kunnen dan ook niets negatiefs aangeven. Kennis van zaken is zeer groot, je krijgt een goed advies , juiste afwikkeling van documenten, zijn erg behulpzaam en staan je altijd vriendelijk te woord bij al onze vragen op kantoor of telefonisch. Michiel , Joyce en Letty bedankt voor al jullie inzet met alles.

Fantastisch geholpen door Chiel en zijn assistente Joyce.

Altijd bereikbaar. Goede uitleg. Vriendelijk ontvangst. In één woord geweldig, een dikke 10. Zal ze ook zeker bij iedereen aanraden.

Erg vriendelijk geholpen

Prettige 2e ervaring met de Hypotheker. Advies gekregen wanneer dit nodig was. Op al mijn vragen kreeg ik antwoord.

Het heeft Ondanks de covit-19 ruim 6 maanden geduurd voordat mijn hypotheek geregeld was. Advies was goed en mijn geld waard.

uitsteken geholpen

uitstekend geholpen hoe druk ze het ook hebben ze maken altijd wel tijd,zelfs in de avond uren.

Zeer tevreden cliënt

Alles is snel en vakkundig uitgeleg ik n geregeld op een zeer persoonlijkemanier

SUPER..

echt heel goed geholpen .. ik ben heel blij mee.. SUPER.

Zeer goed meegedacht

Goede ervaring en professionele adviezen.

Over de Hypotheker