Uitstekende service in een lastige woningmarkt.

Heeft mij goed geholpen als starter op de woningmarkt. Vriendelijk, professioneel en altijd beschikbaar voor vragen. Legt het uit in begrijpelijke taal en neemt de tijd voor je.

Perfect geholpen

Ik kan hier eigenlijk kort zijn. Het hele hypotheek traject vanaf begin tot eind is perfect begeleid door Shirly van de Hypotheker in Roosendaal. Niks op aan te merken.

Duidelijkheid

Op het gebied van hypotheken heb ik zeer weinig kennis. Mijn adviseur gaf veel duidelijkheid en was transparant.

Heel erg prettig door Shirly geholpen. Was ook snel geregeld

Zeer duidelijk en klantvriendelijk

We maakte ons zorgen hoe het na 30 jaar met de aflossing zou gaan. We zijn goed geïnformeerd en met een gerust hart naar huis gegaan. Alles wordt je duidelijk verteld en voorgerekend. Zeer klantvriendelijk en goed op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen.

Topvrouw

In een woord uitstekend. Wij zijn grandioos geholpen door mevrouw C Ik zal het iedereen aanbevelen. Om Jazeker te kiezen voor de Hypotheker. Succes bij hen verzekerd,

Zeer ervaren,behulpzaam en vriendelijk

Mijn ervaring is dat men dag en nacht voor je klaar staan,met welke vraag je ook kom. Zelfs zondags reageert mevrouw op mijn mail. Ik zal in de toekomst zeker de hypotheker te Roosendaal aanbevelen.

Top service en begeleiding!

De mensen van de Hypotheker Roosendaal hebben ons top geholpen met de hypotheek voor ons eerste huis. Er wordt mee gedacht met welke opties er zijn, ook als je in deze tijd geen vast contract hebt. Je kunt ze altijd bellen met een vraag en ze zorgen dat alles goed geregeld is. Ook als het al buiten kantoor uren is geven ze vaak nog een reactie. Wij zijn zeer tevreden met de begeleiding die wij hebben gehad!

Super professioneel, behulpzaam, klantvriendelijk en gastvrij!

Bij mijn bezoek aan De Hypotheker werd ik op mijn vraag voor info en evt. mogelijkheden omtrent mijn woonhuisverzekering, gelijk zeer goed geholpen. Ook de correspondentie die daarop volgde is zeer goed opgepakt en verzorgd, met mogelijkheden bij eventuele onduidelijkheden, kortom; super professioneel! Hartelijk dank daarvoor.

Goede vakkundige service.

Zeer goede ervaringen met de Hypotheker Roosendaal. We werden goed geadviseerd over de mogelijkheden die er waren qua hypotheekvormen en er werd rekening gehouden met onze wensen en situatie. Alles snel en adequaat geregeld, ook bleef men goed contact houden met ons. Alles is nu geregeld en we zijn blij dat we de opdracht aan de Hypotheker over hebben gelaten.

Klantvriendelijk, deskundig met een oog voor de mens achter de klant .

Na een korte kennismaking, werden ons de mogelijkheden van het oversluiten van onze hypotheek uitgelegd. Voor ons belangrijk een 2e hypotheek voor de financering van een verbouwing van ons huis en daaraan gekoppeld een herziening van de hypotheekrente. Binnen een paar dagen kregen we een aanbieding waarmee we verder konden. We zijn wel verbaasd over welke stappen tegenwoordig nodig zijn om uiteindeljk bij de notaris te komen voor ondertekening van de akte. Al met al zijn we bijzonder tevreden over de voortgang en het uiteindelijk resultaat. De hoge kosten van de diverse stappen van het proces zijn ons behoorlijk tegengevallen. Uiteindelijk zijn we zijn tevreden hoe e.e.a geregeld is.

Goed uitgelegd

Professioneel, maar ook persoonlijk!

Mijn ervaring bij de Hypotheker in Roosendaal was als uit een boekje. Snel, zakelijk, en erg vriendelijk. Ik kon altijd bij het vriendelijk personeel terecht met mijn vele vragen, en had geen moment twijfel dat er iets mis zou gaan, Ook als er iets aan stukken ontbrak hoorde je dit snel, zodat je het optijd kon regelen. Al in al een aanrader voor iedereen die een hypotheek wilt regelen zonder zorgen!

Uitstekend!

Wij kunnen aangeven uiterst tevreden te zijn over De Hypotheker Roosendaal. Met Caroline en Giovanna verliep het contact. Zeer behulpzaam en geduldig voor ons geweest. Ons hele traject duurde best lang, dat had met privé omstandigheden te maken , maar ook met doorlooptijden. Caroline en Giovanna zitten overal bovenop en hielden ons goed op de hoogte. Bij ongeduld van onze kant, werd de procedure duidelijk uitgelegd. Uiteindelijk goed resultaat ! Bedankt Caroline en Giovanna ! Met vriendelijke groet, Vincent en Corina de Mooij

Verschrikkelijk!

Alles wat fout kon gaan, is fout gegaan. Er waren bij ons veel randzaken waardoor er inderdaad wat meer geregeld moest worden, daardoor hadden we ook het hoogste pakket. Je zou hiervan verwachten dat alles wordt geregeld, maar als wij zelf geen actie hadden ondernomen hadden we de uiterlijke hypotheekdatum niet eens gered en moest er om uitstel gevraagd worden. Ons een hypotheekvoorstel zonder NHG onder de neus schuiven, en daarna toch bedenken dat er bij een ander misschien toch nog iets mogelijk was. Niet doorgeven dat er een is afgewezen, een incapabele administratief medewerker die 5 fouten in 1 document maakt en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Nu een week voor de overdracht van ons nieuwe huis komen we er via de notaris achter dat er nog iets afgelost dient te worden. Geen probleem, maar dit stond blijkbaar in de voorwaardes van de hypotheekverstrekker en dit is ons ook al niet verteld. Al met al zijn wij dus zeer zeker niet tevreden over hypotheekadviseur Jan Roos! Ik lees goede verhalen over zijn andere collega's, dus ik denk dat wij de rotte appel helaas hebben getroffen.

Persoonlijk en op maat gesneden!

Er werd goed ingegaan op mijn persoonlijke wensen en er werd telkens doorgevraagd om te checken of ik de gemaakte keuzes ook echt begreep.

Fijn en ontworpen

geen vraag is te veel kijken naar wat voor jou de beste mogelijkheden zijn heel ruim denkend.

heel goed

heel goed advies van Marcel de Groot met iedere keer een super snelle reactie/actie van hem als punten afgestemd moesten worden

positief, goed advies

Caroline heeft ons aan het nadenken gezet voor onze toekomst vanwege onze leeftijd. Dit heeft ons doen besluiten om ons huis te verkopen en ander huis te kopen. Hierdoor wonen we nu gelijkvloers en scheelt het ons bijna de helft aan hypotheek. Er werd de tijd genomen en de communicatie verliep prettig.

Professioneel adviesbureau

Mijn ervaring met de Hypotheker te Roosendaal is geweldig geweest!! Vooral de dame achter de balie krijgt van ons een 10 met een griffel. Zij is echt in een woord “geweldig!!”. Eind puntje van kritiek is de communicatie over een uitstel geweest hierin werden we niet gerustgesteld. Maar overal geven we de ervaring een dikke 8 er moet altijd ruimte overblijven voor verbetering nietwaar. Medewerkers van de Hypotheker Roosendaal hartelijk dank voor jullie harde werk. Groet, Fam. Baselier

Prima en constructief

Goed en correct geholpen ten einde de beste oplossing voor ons te vinden. Goed advies waarbij duidelijk pro en con werden benoemd.

Zeer tevreden en fijn geholpen, de dames waren zeer behulpzaam.

de complimenten voor Carolien en Shirley, voor de fijne uitleg.

Prima voorlichting en deskundig advies

Van start tot eind prima en deskundige begeleiding.

Prima advies, na het inlezen van de bijlages

Prima advies, van een deskundige

Die zijn goed.

Over de Hypotheker