Professioneel,

Laagdrempelig, vriendelijk. Kennis van zaken. Verschillende mogelijkheden worden bekeken. Denken met je mee. Goed advies

Snel, energiek en met een hele positieve instelling!

Hartstikke fijn contact gehad met de hypotheker tijdens de aankoop van ons eerste huis. We zaten nogal in een uitzonderlijke situatie omdat we alles binnen 1 week geregeld moesten krijgen. Het eerste telefoongesprek met de Hypotheker gaf ons meteen zoveel rust en vertrouwen dat we met hen in zee zijn gegaan. Ze stonden direct voor ons klaar en gooiden geloof ik hun hele agenda in de war om ons zo snel en goed mogelijk te kunnen helpen. Ook de onderlinge communicatie is ontzettend goed, daar stonden wij echt van te kijken. Wie je ook aan de lijn krijgt, iedereen weet direct wie je bent, waar je staat in het proces, wat de vorderingen zijn en vaak zelfs waarvoor je contact opneemt. Onderlinge communicatie is vaak ver te zoeken bij bedrijven, maar hier absoluut niet! Daarnaast waren de adviezen erg goed. Overal werd over nagedacht en rekening mee gehouden. We kregen veel nieuwe inzichten en informatie over onderwerpen waar we nog geen idee over hadden. Simpelweg helemaal tevreden over ons contact en zou het zeer zeker aanbevelen.

Goed advies goede service

Goed en duidelijk advies prima service. Alles tijdig geregeld.

Duidelijk en passend advies gekregen. Bij vragen werd snel gereageerd en actie ondernomen. Erg vriendelijk in de omgang.

Prima geregeld , vooral Denise vind ik een topper !

Ik ben niet zo van de reviews invullen. Maar omdat er ontzettend veel bijzonderheden waren moest dit wel gebeuren. Ik ben ontzettend blij dat we met deze partij in zee gegaan zijn. Wat een Super geruststelling en wat een snelle acties. We hebben allemaal hard gevochten voor een stukje zekerheid die steeds weer wegviel door andere omstandigheden. De hypotheker heeft hier alles overwonnen samen met ons. Onze communicatie ( Ons en Peter, Denise) was super. Het zijn bijna mensen die je Familie kan noemen zo intens hebben we deze tijd doorgebracht. Mochten er mensen zijn die echt oprecht, eerlijk en open persoonlijk advies willen en daarmee verder gaan. Ben je hier zeer zeker op de juiste plaats. Tip : Zorg wel voor jezelf dat je volledig bent in je documenten en je achtergrond informatie. Dan loopt de communicatie net als bij ons op een lijn. Doordat we dit hadden konden we vaak snel handelen en reageren. Nogmaals bedankt voor de super zorgen, Nu komen we nog voor de verzekeringen bij Denise :-) Nick

Wij zijn zeer plezierig en deskundig geholpen door Peter Gielissen. Een speciaal woord van waardering voor Ragna van Eldik, die de verdere afhandeling van de aktes verzorgde. Zij reageerde steeds snel, vriendelijk en adequaat op onze vragen.

Zeer professionele begeleiding en heldere uitleg van de verschillende mogelijkheden. Peter en Denise reageren snel en nemen je zorgen uit handen.

Snelle en persoonlijke service bij De Hypotheker Roermond. Wij hebben de gesprekken als zeer prettig ervaren. Al onze vragen zijn beantwoord en we zijn goed geholpen.

Vriendelijk, vakkundig, tijdig reageren op mijn vragen, verzoeken.

Peter Gielissen en zijn team hebben een uitstekend advies gegeven . Ook duidelijk uitgelegd hoe een overbruggingen hypotheek in elkaar zat . Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over Hypotheker Roermond

duidelijk advies, laten alternatieven zien. leggen duidelijk uit wat het inhoud. Nemen de tijd voor je. Al moeten ze 10 keer iets uitleggen, blijven even vriendelijk en rustig. Spannen zich tot uiterste in, halen alles uit de kast om in mijn geval alles op tijd rond te krijgen. ook afspraak op korte termijn mogelijk Peter en Denise, jullie zijn een Top team

De Hypotheker Roermond in de functie hypothecaire- en fiscale dienstverlening heeft sinds 2015-tot heden, in de persoon van Dhr Peter Gielissen uitstekend tot uitmuntend zonder enig eigen belang op gezette tijden uitgevoerd, mbt de toekomst is gesproken om bij familiaire verliezen op te kunnen treden als zaakwaarnemer voor de desbetreffende nabestaanden

Super fijn en persoonlijke service. Kan er met al je vragen te recht en wordt ook snel geholpen.

Fijne service en erg behulpzaam. Geld meer dan waard!

uiterst correcte en vriendelijke benadering .tevens een deskundig advies.

Prettige samenwerking, snelle reacties/ handeling. Duidelijke uitleg.

Fantastisch geholpen door de adviseur en de assistenten bij de aankoop van ons nieuwe huis. Zeer vriendelijk, snel en door het regelmatige contact bleven we op de hoogte en wisten we waar we aan te waren. De hulp die geboden is vanuit de vestiging in Roermond was meer dan geweldig! Wij raden de Hypotheker Roermond zeker aan voor iedereen die snel en goed geholpen wil worden!

Wij kwamen na bijna 20 jaar bij de hypotheker terecht omdat onze rentevast periode afliep..we hadden totaal geen idee hoe we er financieel voor stonden..onze adviseur Peter Gielissen heeft het allemaal keurig uitgezocht en heel duidelijk uitgelegd..en bij iedere verdere stap was de communicatie ook perfect..ook bij vragen kon ik altijd bellen en werd er de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden en is het oversluiten van de hypotheek snel en soepel verlopen

Zeer prettige samenwerking met Peter Gielissen en assistenten bij het aankopen van ons huis. Vriendelijk, duidelijk en vooral heel erg uitgebreid advies. Voor ons een verlichting bij een enorme bulk aan verplichtingen waardoor je de bomen door het bos niet meer zou zien. Ze zijn erg betrokken en denken graag met je mee. Kortom: Uitstekende dienstverlening!

Wij zijn door Peter en zijn team goed begeleid in het gehele financiele traject rondom het verkopen en kopen van ons huis. Alles was op tijd geregeld en alles is duidelijk uitgegeld. Men neemt echt de tijd ondanks de drukte. Door anderen zijn wij een paar keer in de knel gekomen met deadlines maar die zijn door de hypotheker met spoed iedere keer netjes opgelost. Zeer tevreden en wij blijven terugkomen

Ondanks de drukke periode neemt Peter Gielissen en zijn team de tijd om een goed en overwogen advies uit te brengen. Advies is transparant, eerlijk en onafhankelijk. Afhandeling verloopt erg soepel en efficient.

Mijn ervaring: ik ben door Bas van de Moosdijk zeer vriendelijk ontvangen. Het gehele proces werd duidelijk en zeer deskundig verteld. Ook met onderzoek naar diverse mogelijkheden. Dit heeft tot een goed eindresultaat geleid. Ik ben blij dat mijn keuze op de Hypotheker is gevallen. Het digitaal verkeer is even vlekkeloos verlopen.

Zeer positief. Als ik geen gebruik had gemaakt van de diensten van de hypotheker dan was ik nooit zover gekomen. De communicatie was heel vlot en duidelijk. De gesprekken met Peter waren heel goed bevallen. Het tussentijds contact en dossierbeheer van Denise ben ik heel tevreden mee.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.