Heel erg goed en fijn geholpen

Heel erg duidelijk en fijn geholpen door adviseur Emiel bij de hypotheker in Rijswijk die echt de tijd voor je neemt en afspraken nakomt.

Perfecte service, zeer vriendelijk en all-inclusive

Richard en Marina hebben ons heel goed geholpen nadat andere hypotheekadviseurs aangaven dat we de woning niet konden kopen.

Perfecte service en goed kwaliteit

Ik heb eerst een gesprek gehad met een hypotheekadviseur die me zei dat ik me woning met mijn jaarcijfers niet kon kopen. Ik kreeg vanaf het begin er een slecht gevoel over. Toen mijn vriend vertelde over hoe goed hij was geholpen bij de Hypotheker heb ik het geprobeerd en inderdaad. Richard en Marina hebben alles perfect voor ons geregeld en binnen 1,5 week was onze hypotheek rond! Het contact is erg prettig en ze reageren super snel op vragen.

Geweldige hulp

Één ding mag ik zeker zeggen, ik heb het getroffen met Richard als mijn hypotheekadviseur in Rijswijk. Ontzettend behulpzaam, denkt mee en ik kon echt met alle vragen bij hem terecht! Zeker een aanrader!!!

Zeer ervaren adviesgevende personen

Alle relevante vragen zijn

Duidelijk en vriendelijk geholpen

Goede ervaring met dit kantoor

Daniel en Marina hebben mij prima geholpen. Ze zijn erg vriendelijk, professioneel en deskundig. Op mijn e-mails werd altijd snel en duidelijk gereageerd. Met een goed advies en een passende hypotheek ben ik een tevreden klant!

Top geregeld allemaal.

Na onze afspraak is het wel heel snel gegaan. Alles is netjes en duidelijk aan ons uitgelegd door dhr. vd Kooij. Na de berekening snel tot actie overgegaan want 4.3% of 1.6% rente dat scheelt. De snelheid waar dit mee gegaan is top, taxatie , aanvraag en de uitwerking van de hypotheek is geweldig. Ik heb zelfs een paar maal moeten bellen voor informatie, geen probleem Marina weet er net zo veel van. Afspraak bij notaris loopt, kunnen niet wachten om te tekenen. Hele grote complimenten voor de mensen van De Hypotheker Rijswijk.

Alles netjes en snel geregeld.

Geweldig!!! zeer deskundig advies

De heer van de Kooij onze adviseur bij de Hypotheker Rijswijk, heeft ons perfect door onze hypotheek aanvraag geholpen. Alle adviezen klopte tot op de cent en hij was in staat elke onzekerheid (die zo'n proces nu eenmaal met zich meebrengt) weg te nemen. Ook de snelheid in het leveren, aanvragen en afronden verdient een groot compliment. Dit compliment gaat ook uit naar de secretaresse Marina die hem uitstekend ondersteunde gedurende het proces.

deskundig, vriendelijk

wij zijn goed geholpen, uitgebreid objectief advies gekregen, geen vraag was te veel, vlotte afhandeling

Perfecte begeleiding!

Ik ben uitstekend geadviseerd en bijgestaan door mijn hypotheekadviseur (De Hypotheker Rijswijk) bij de aankoop van mijn nieuwe woning en verkoop van mijn oude woning. Het contact was prettig en de hypotheekadviseur heeft alles helder en duidelijk uitgelegd, wat ik zeer op prijs stelde. Ik ben erg tevreden over het gehele verloop en beveel deze Hypotheker van harte aan.

Absoluut top

Prima advies, goede begeleiding en prettig contact

bij eerste kennismaking een prettig gevoel.

Vriendelijk, belangstellend en meedenkend wat het beste is voor mijn hulpvraag. Alle afspraken zonder vertraging nagekomen. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de werkwijze en de klant vriendelijkheid.

Geweldige begeleiding!

Had het niet beter kunnen treffen met Richard, Marina en Yasmijn! Echt heel fijne begeleiding, goede uitleg (ook in "Jip & Janneke" taal), geen vraag is te veel en zeer prettig in de omgang. Het filiaal in Rijswijk / Wateringen vind ik een absolute aanrader.

Prettige en persoonlijke benadering

Wij zijn heel prettig en persoonlijk geholpen door Richard, Marina en Yasmijn. Geen vraag is hun teveel!

Vriendelijk en super goed

Ik ben gelijk geholpen door de medewerkers. Zijn super blij dat we snel antwoord kregen. En gelijk meedenken met ons

Voldoende keus

Het kiezen van een bank voor de lening ging gemakkelijk. De verdere afhandeling verliep wat stroever aangezien de bank van alles wilde waar ik wat minder begrip voor had. Ook waarom wij de hoogste kosten (bijna 3000 euro) moesten betalen was niet helemaal duidelijk. 1 gesprek, een 2e gesprek om fouten van de bank te herstellen en de ondersteuning van de secretaresse voor de verdere afhandeling. Ik vind dat erg duur.

Duidelijk advies, goed geholpen!

Arjan, Marina en Yasmijn hebben ons goed begeleid in het gehele aankooptraject. Korte lijntjes, snelle reacties en de juiste contacten hebben geholpen om het proces zo soepel mogelijk (voor zover mogelijk in deze ingewikkelde markt) te laten verlopen.

Een hoog service level. Geen 9 tot 5 mentaliteit.

Ik heb zelden meegemaakt dat er zo'n hoog service level wordt gehaald. Vaak zit je na een gesprek nog met vragen of wordt je overvallen door zaken waar je niet direct invloed op hebt. Bijv. bij de oplevering van een renovatie project. Ook hier bied de hypotheker ondersteuning. Snel en duidelijke antwoorden. Kijken naar extra financiële ruimte zoals een energie index die "een" verschil kan maken. Wat ik een bonus punt vind is dat als je buiten kantoor tijden een App stuurt met een prangende vraag je hier ook antwoord op krijgt. Dit hoeven ze niet te doen maar vanuit menselijk oogpunt doen ze dat wel zodat je weekend rustig door komt. Voor het eerst geef ik een cijfer 10. (normaliter beoordeel ik max een 7) Arjan, Marina bedankt voor al jullie goede zorgen

Super goed

Goed advies gehad . Heel meedenkend en medeleven

Super begeleiding en advies

Arjan, Marina en Yasmijn, Dank voor jullie advies, tijd, meedenken, geduld, expertise, begeleiding en communicatie. Super hoe alles verlopen is en wij zijn super tevreden. Ik beveel jullie zeker aan aan de omgeving!

Deze hypotheker is echt een aanrader!

Adviseur Richard kenden we nog van een ander filiaal, toevallig werkt hij nu in onze huidige woonplaats, waardoor de keus snel gemaakt was. Richard en de rest van ons team hebben alles zeer snel en kundig geregeld, ze hebben verstand van zaken, reageren vlot, nemen de tijd en houden ondanks al het regelwerk de contacten informeel. Voorlopig blijven we in ons mooie nieuwe huis wonen, maar mochten we een adviseur zoeken, dan weten we waar we moeten zijn. Grote aanrader!

Met Richard super contact en ontzettend goed geholpen.

Goed geregeld, duidelijk advies!

Arjan heeft ons goed geholpen met een advies e.d. Daarna hebben zijn collega’s tijdens zijn vakantie het werk goed overgenomen, van het regelen van de taxaties van de woningen tot de bouwkundige inspectie. En het belangrijkste de hypotheek was zeer snel geregeld. Het klantcontact en het op de hoogte houden was ook top.

Over de Hypotheker