Prettige en persoonlijke benadering

Wij zijn heel prettig en persoonlijk geholpen door Richard, Marina en Yasmijn. Geen vraag is hun teveel!

Vriendelijk en super goed

Ik ben gelijk geholpen door de medewerkers. Zijn super blij dat we snel antwoord kregen. En gelijk meedenken met ons

Voldoende keus

Het kiezen van een bank voor de lening ging gemakkelijk. De verdere afhandeling verliep wat stroever aangezien de bank van alles wilde waar ik wat minder begrip voor had. Ook waarom wij de hoogste kosten (bijna 3000 euro) moesten betalen was niet helemaal duidelijk. 1 gesprek, een 2e gesprek om fouten van de bank te herstellen en de ondersteuning van de secretaresse voor de verdere afhandeling. Ik vind dat erg duur.

Duidelijk advies, goed geholpen!

Arjan, Marina en Yasmijn hebben ons goed begeleid in het gehele aankooptraject. Korte lijntjes, snelle reacties en de juiste contacten hebben geholpen om het proces zo soepel mogelijk (voor zover mogelijk in deze ingewikkelde markt) te laten verlopen.

Een hoog service level. Geen 9 tot 5 mentaliteit.

Ik heb zelden meegemaakt dat er zo'n hoog service level wordt gehaald. Vaak zit je na een gesprek nog met vragen of wordt je overvallen door zaken waar je niet direct invloed op hebt. Bijv. bij de oplevering van een renovatie project. Ook hier bied de hypotheker ondersteuning. Snel en duidelijke antwoorden. Kijken naar extra financiële ruimte zoals een energie index die "een" verschil kan maken. Wat ik een bonus punt vind is dat als je buiten kantoor tijden een App stuurt met een prangende vraag je hier ook antwoord op krijgt. Dit hoeven ze niet te doen maar vanuit menselijk oogpunt doen ze dat wel zodat je weekend rustig door komt. Voor het eerst geef ik een cijfer 10. (normaliter beoordeel ik max een 7) Arjan, Marina bedankt voor al jullie goede zorgen

Super goed

Goed advies gehad . Heel meedenkend en medeleven

Super begeleiding en advies

Arjan, Marina en Yasmijn, Dank voor jullie advies, tijd, meedenken, geduld, expertise, begeleiding en communicatie. Super hoe alles verlopen is en wij zijn super tevreden. Ik beveel jullie zeker aan aan de omgeving!

Deze hypotheker is echt een aanrader!

Adviseur Richard kenden we nog van een ander filiaal, toevallig werkt hij nu in onze huidige woonplaats, waardoor de keus snel gemaakt was. Richard en de rest van ons team hebben alles zeer snel en kundig geregeld, ze hebben verstand van zaken, reageren vlot, nemen de tijd en houden ondanks al het regelwerk de contacten informeel. Voorlopig blijven we in ons mooie nieuwe huis wonen, maar mochten we een adviseur zoeken, dan weten we waar we moeten zijn. Grote aanrader!

Super!

Met Richard super contact en ontzettend goed geholpen.

Goed geregeld, duidelijk advies!

Arjan heeft ons goed geholpen met een advies e.d. Daarna hebben zijn collega’s tijdens zijn vakantie het werk goed overgenomen, van het regelen van de taxaties van de woningen tot de bouwkundige inspectie. En het belangrijkste de hypotheek was zeer snel geregeld. Het klantcontact en het op de hoogte houden was ook top.

Heel fijn en eerlijk advies

We kwamen binnen en hadden geen verstand hoe het traject van het aankopen van een huis in zijn werk zou gaan, hierin zijn we goed begeleid.

Goed advies, duidelijk en zeer klantvriendelijk

Wij hadden zeer snel een afspraak en werden heel vriendelijk ontvangen. De adviezen waren beter dan ik zelf had kunnen bedenken en ook heel duidelijk, mede door dat ze ruim de tijd namen om e.e.a. goed uit te leggen. Door diverse oorzaken (in ons voordeel) duurde de aanvraag langer dan verwacht, maar het resultaat kon naar onze mening niet beter zijn. Ik kan iedereen de gang naar de hypotheker in Rijswijk aanraden.

Uitstekend geholpen!

Arjen en Marina hebben me zeer goed en kundig geholpen. Ook de specialisten waarnaar ze me doorverwezen, zoals notaris en taxateur, waren kundige mensen. In een relaxte sfeer een niet zo leuk iets goed regelen, dat ervaarde ik als prettig.

Prima, niet op aan te merken

Nog meer veren? Het was prima, prima, prima!

Prima service met goed resultaat

Na eerste kennismaking en opgedane verwachtingen bleek e.e.a. toch niet zo makkelijk te gaan als verwacht. Echter, alle te voorschijn komende problemen zijn goed verholpen door deze uiterst kundige en vriendelijke mensen van De Hypotheker te Rijswijk ZH. Resultaat was een hypotheek met bijzonder gunstige voorwaarden verstrekt door De Munt hypotheken. Prima resultaat en ruim op tijd.

Prima service!

Ik ben stap voor stap meegenomen door het gehele proces, bij vragen kon ik altijd terecht. Prima service dus. Complimenten!

Prettig, professioneel en meedenkend

Dit was de tweede keer dat we voor de aankoop van een woning advies hebben gekregen over een hypotheek. De adviseur was ook deze keer zeer professioneel en heeft ons een goed advies gegeven, waardoor wij een passende hypotheek hebben kunnen afsluiten.

Prima service en advies

De adviseur van De Hypotheker neemt alle tijd voor je. Ik heb een gedegen uitgebreid advies gekregen wat heeft geresulteerd in een prima uitgebalanceerde hypotheek.

Uitstekende en accurate service

Zowel Arjan als Marina snel en up to date om alles op te lepelen (cijfers mogelijkheden etc.)

Snel, behulpzaam en klantvriendelijk!

Voor de tweede keer hier een hypotheek afgesloten en zeer goede ervaring. Worden constant op de hoogte gehouden van de voortgang en de gesprekken voelen als vertrouwd. Denken mee en adviseren voor huidige en toekomstige situaties. Aanrader!

Goede service!

Er wordt goed meegedacht over specifieke wensen en omstandigheden. Verder flexibele medewerkers en goede bereikbaarheid.

Goede service!

Goede service, je wordt goed begeleid. Vriendelijke medewerkers (ook al stel je een vraag dubbel). Je krijgt uitgebreide en duidelijke uitleg.

Uitstekend advies en service!

Binnen een kort tijdsbestek een zeer goed en vooral realistisch advies gekregen. Financiele zaken worden niet anders of mooier voorgespiegeld. Zeer kundige hypotheekadviseur en dat geldt ook voor de back office. Back office is erg accuraat en heeft alle focus op het dossier. Hypotheker Wateringen/Rijswijk is zeer zeker aan te bevelen!

Goede service. Super frontdeskmedewerkster

Goede service. Super frontdeskmedewerkster

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We zijn aardig en snel geholpen.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.