Hypotheker is zeer laagdrempelig benaderbaar en heeft mij goed geholpen.

Als leek op het gebied van hypotheken ben ik erg prettig geholpen in de zoektocht naar de juiste hypotheek. Ik voelde mij erg gehoord, er werd de tijd voor mij genomen en ik kon iedere vraag stellen en kreeg hier ook op een begrijpelijke manier reactie op. Door de adviesgesprekken bij de Hypotheker heb ik uiteindelijk een weloverwogen besluit kunnen nemen aangaande het kiezen van de juiste hypotheek. Ook ben ik door de hypotheker begeleid in de zoektocht naar het juiste huis, met succes! Ik ben ontzettend tevreden en zou iedereen eenzelfde ervaring gunnen.

Heel erg deskundig een Topper!!

Vanaf het eerste gesprek werden we goed geholpen hij vertelde de procedures, bij vragen kon je altijd bellen. Ten slotte snel antwoord gehad zekker aanrader goede adres

zeer tevreden

Mijn ervaring is dat ik altijd te woord werd gestaan, mondeling of telefonisch. Duidelijke uitleg van aanpak en het hele team in Ridderkerk was altijd bereid je te helpen met eventuele vragen of problemen, dus een topteam !!

Wij hebben onze ervaring als zeer uitstekend en prettig ervaren naar onze verwachtingen

uitstekende informatie, deskundig, vriendelijk, meedenkend

Adviseur heeft ons fantastisch geholpen. Uitstekende informatie, begeleiding en denkt op alle fronten mee in een complexe financieringswereld. Adviseur ( Jurrien van Rijsen ) heeft uitstekende kennis en inzicht en doet er alles aan om de juiste hypotheek op maat voor je te zoeken. Neemt alle tijd, is makkelijk te bereiken en reageert snel op vragen. Prettige en fijne communicatie. Een aanrader

Voor de 3e keer geweldig geholpen door de Hypotheker. Onze grote dank gaat in het bijzonder uit naar adviseur Jurrien van Rijssen (locatie Ridderkerk) die tot nu toe al twee keer onze steun en toeverlaat was in een voor ons complexe financiële wereld; zeer deskundig, rustig en hulpvaardig tot soms in de late uurtjes toe. Ik kan hem iedereen adviseren, zeker zoals bij ons bij het bouwen van een nieuwe woning in eigen beheerd. Topvent!

Niet goed

Met veel dingen zelf moeten regelen dan denk je dat je DE Hypotheker ingeschakeld hebt maar nee slechte ervaringen en 4600 euro lichter ps dat is ook de slechte voorlichting van de persoon die in Ridderkerk werkt

Waardeloze service

Zeer slechte ervaring gehad !! De eerste keer online en daarna nog 2x naar kantoor geweest Hierna moeten werken met een compleet waardeloze octo app waar ze sinds kort gebruik van maken om de benodigde papieren in te laden . Het werkte meer niet dan wel Dit heeft echt heel veel tijd gekost Ondanks dit alsnog verkeerd advies/voorstel ontvangen waar ik zelf achteraan moest bellen Kortom alleen maar ellende waarvoor we uiteindelijk 4500 euro aan hen moesten betalen voor bemiddeling en advies !! Waarschijnlijk hadden ze het drukker met nieuwe klanten binnen halen, De dame aan de receptie heeft ons nog beter geholpen dan de hypotheekadviseur zelf. Nooit meer !!!!!!

Fijne warme manier van werken

makkelijk bereikbaar , fijn contact, deskundig advies, meedenkend

Geweldig en helder

We werden goed en helder geholpen en geïnformeerd. Adviseur heeft goede kennis van de financiële wereld

Prima geholpen

Netjes geholpen ,op tijd gebeld voor video oveleg.en duidelijke uitleg.

Zie hieronder

De Hypotheker heeft mij super geholpen om uiteindelijk een keuze te maken!

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Ik ben heel vriendelijk en uitstekend geholpen. Ik kon zo vaak als ik wilde bellen met vragen en ik werd altijd vriendelijk te woord gestaan. Er is mij veel werk uit handen genomen.

Tevreden

Goed geïnformeerd. Communicatie verliep goed en ik kon altijd terecht voor vragen.

Fantastische dienstverlening

Onze adviseur nam alle tijd , ook als hij vrij was nam hij de telefoon op, om ons te adviseren in een lastig traject. Als de hypotheker meer van deze mensen in dienst heeft is succes verzekerd.

geweldig

heel goed geholpen

Deskundig en meedenkend, zeer goede ervaring!

Jurrien heeft mij meedenkend en kundig geadviseerd. Alles snel verwerkt met duidelijk overleg en het juiste advies. Een enthousiaste en harde werker, hij is betrokken en deskundig, een aanrader.

Veel fijne gesprekken en ook duidelijk. Goed advies en behulpzaam

Prima!

Goede advisering en prettige communicatie

Voor elke vraag wordt er tijd genomen, niets is te veel gevraagd!

Ons droomhuis is nu werkelijkheid

Wat begon met een droom hebben we kunnen realiseren. Van stad naar land. Het advies van de hypotheker gaf ons een reëel beeld van onze mogelijkheden. Daarnaast de hele papieren rompslomp voor ons geregeld en gemonitord. Inmiddels zijn we over en super blij met deze nieuwe start.

Zeer vakkundig personeel

Zeer goed geholpen,meedenkend

Goed en duidelijk gesprek

Plezierig en informatief oriëntatie gesprek gehad. Geen gladde verkoop praatjes - enkel de feiten en de mogelijkheden op een rijtje.

Ridderstraat 2 2981HA Ridderkerk

Over de Hypotheker