Goede hulp

De Hypotheker heeft ons heel goed geholpen en begeleid in het koopproces van onze woning.

Heel erg goed

Kwam vanwege me scheiding bij het kantoor voor nieuwe aankoop woning, werd door beste meneer goed geholpen en werd goed gekeken en geluisterd naar me situatie waar ik in zat. Al met al hele goede service en goed handelen van de adviseur!

Beste adviseur in hypotheekadvies

Zeer persoonlijke benadering voor het geven van een hypotheekadvies. Zeer deskundig om verschillende aanbieders tegenover elkaar te zetten.

Een goed advies bij al mijn vragen.

Ik heb goed advies gekregen bij alles wat ik moet weten. We zijn goed geholpen met wat voor hypotheek het beste bij mij paste. En ook de hulp die mijn ouders mij konden geven voor mijn hypotheek zijn wij op de juiste manier uitgekomen. Heb was een duidelijke en fijne samenwerking.

klantvriendelijk en een op advies op maat.

Nadat vorige woning ook is aangeschaft met een hypotheek advies van de Hypotheker Beverwijk wederom een perfecte service ontvangen bij het adviseren en behandelen van de huidige hypotheek en aanschaf nieuwe woning met dank aan Edwin de Gier. MvG, Fons en Ellen Martens

Zowel plus als minpunten

De communicatie verliep prima, zolang deze fysiek en face to face was. Per e-mail waren reacties vaak matig geformuleerd en wat kortaf. Kreeg het idee dat de hypotheekadviseur te druk was, wat de Hypotheker Beverwijk toch zeker ook moet opvallen. Wat mij vooral tegen de borst stuitte, was dat de kaart 'Vertrouw me, ik ben specialist' veelvuldig werd gespeeld. Dit gaf een slecht gevoel, voornamelijk omdat aan de wens van mij als klant onvoldoende werd beantwoord. Overigens uiteindelijk wel goed geholpen vanaf het moment dat de hypotheekaanvraag liep en op het moment dat de eerste keuze niet doorging. Daarover ben ik zeer tevreden.

Beste Jasper, Allereerst bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Door de gekte op de hypotheekmarkt en de enorme lage rentestand is het inderdaad behoorlijk druk. Neemt niet weg dat wij er alles aan doen om een klant te assisteren bij aankoop. Jullie dossier is binnen 2,5 week afgerond. Dat is in deze huidige markt zeer snel. Tevens was dit ruim voor de datum ontbindende voorwaarden financiering. Op alle mails die zijn gestuurd heb je snel een reactie ontvangen, vaak binnen 24 uur. In de mails die wij hebben gestuurd is uitgelegd waarom wij tot een bepaalde keuze van een geldverstrekker zijn gekomen. Wij hebben daarin rekening gehouden met de wensen van de consument. Wij wensen jullie veel woonplezier in de aangekochte woning. Met vriendelijke groet, De Hypotheker Beverwijk

slecht

na afspraak mooie beloften gekregen. op huizen jacht gegaan.huis gevonden,bod gedaan.gebeld voor afspraak.al heel snel haakte de adviseur al af,gaat niet lukken zei hij,de zelfde dag een ander hypotheker gebeld, na gesprek met die adviseur na 4 uur al rond.hoe kan dat nou.ik denk dat de verdiensten voor de hypotheker in beverwijk niet interessant zijn.

Beste heer Hogenes, U heeft een woning ver over de vraagprijs aangekocht. Wij hebben direct de waarde van de woning onderzocht. De taxateur kwam NIET op de koopsom. Hierdoor moest u veel eigen middelen inbrengen. Deze waren niet voorhanden en heeft u besloten om niet door te gaan. Vervolgens blijkt nu dat u een taxateur gevonden heeft die wel de koopsom heeft opgeschreven om financiering rond te maken. Dit betekent dat in onze beleving een waarde is afgegeven die niet de werkelijkheid is en alleen is opgeschreven om de financiering rond te maken. Om hier niet aan mee te werken betekent niet dat wij een slecht advies hebben gegeven. Uiteindelijk heeft u nu een te hoge hypotheek op een woning die het niet waard is. Met vriendelijke groet, De Hypotheker Beverwijk

Uiterst tevreden

Prettig in het contact, duidelijk in zijn uitleg. Makkelijk en laagdrempelig bereikbaar voor vragen( tussendoor).

Prima alles zoals afgesproken

Erg prettig gesprek met Erik in Beverwijk duidelijk en alles geregeld zoals afgesproken on Hollands niets te klagen

Prima begeleiding en advies

De begeleiding naar het realiseren van een nieuwe hypotheek was kundig en de inzet van de medewerkers bijzonder fijn. Er was meestal voldoende tijd om vragen te beantwoorden of problemen op te lossen

Erwin echt een topper

Goed samen werking gehad door de procedure om een hypotheek te kunnen krijgen

Is niet geworden wat ik gewenst had

Had andere bedragen geregeld willen hebben. Ivm overbruggingshypotheek en overhouden aan verkoop vorige huis en aankoop nieuwe appartement. Toen alles geregeld was zag ik pas dat het anders was. Had hier graag info over wolken hebben

Jazeker De Hypotheker!

Na mijn ervaring begrijp ik de slogan beter. Ik had met meerdere partijen oriënterende gesprekken gehad , maar bij de Hypotheker had ik direct het gevoel dat er echt werd geluisterd naar me en dat ze aan de hand van mijn behoefte en capaciteit exact de juiste constructie en hypotheek hebben voorschotelde gaf veel vertrouwen. En vanaf het moment dat ik mijn huis gekocht had werd het naadloos in uitvoering gebracht en merkte ik dat iedereen bij de Hypotheker zijn best deed voor mijn dossier. Ik wil kantoor Beverwijk en met name Peter de Bie en Miek dan ook extra bedanken hiervoor.

Heel prettig geholpen wel vind ik dat je best veel vragen moet beantwoorden en veel gegevens moet verstrekken . Waar ik best een beetje onzeker van werd . Zo van gaat het allemaal wel lukken . En dan duurt het ook nog best lang . Maar uiteindelijk is het allemaal gelukt pfffff

Traag maar!!!!!

Traag maar uiteindelijk goed.

Goed!

Goede ervaring en advies gehad.

Fijn advies en prima geregeld.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

We waren goed geholpen en je kan ze altijd bellen ,je krijgt meteen uitleg .

Prima geholpen

Goed contact, af en toe geen koppeling terug maar iedereen heeft het druk.

Bij koop van een huis meerdere hypotheken + verzekeringen onder 1 dak. Dat is makkelijk.

We zijn nu voor de 2de keer bij de Hypotheker in Beverwijk terecht gekomen en weer als zeer goed ervaren. Het advies en klantgerichtheid is zeer goed.

Prima gesprek, goed, eerlijk en het beste advies. Wederom zeer tevreden!

prima uitleg

Prettig en deskundig advies op maat. Persoonlijk en goede heldere uitleg over financiële zaken.

Ze nemen de tijd laten ook meerdere vormen zien en als het niet kan kunnen we ook nog zo proberen of zo doen ze geven zich zelf niet snel gewonnen gewoon top

Over de Hypotheker