slecht

na afspraak mooie beloften gekregen. op huizen jacht gegaan.huis gevonden,bod gedaan.gebeld voor afspraak.al heel snel haakte de adviseur al af,gaat niet lukken zei hij,de zelfde dag een ander hypotheker gebeld, na gesprek met die adviseur na 4 uur al rond.hoe kan dat nou.ik denk dat de verdiensten voor de hypotheker in beverwijk niet interessant zijn.

Beste heer Hogenes, U heeft een woning ver over de vraagprijs aangekocht. Wij hebben direct de waarde van de woning onderzocht. De taxateur kwam NIET op de koopsom. Hierdoor moest u veel eigen middelen inbrengen. Deze waren niet voorhanden en heeft u besloten om niet door te gaan. Vervolgens blijkt nu dat u een taxateur gevonden heeft die wel de koopsom heeft opgeschreven om financiering rond te maken. Dit betekent dat in onze beleving een waarde is afgegeven die niet de werkelijkheid is en alleen is opgeschreven om de financiering rond te maken. Om hier niet aan mee te werken betekent niet dat wij een slecht advies hebben gegeven. Uiteindelijk heeft u nu een te hoge hypotheek op een woning die het niet waard is. Met vriendelijke groet, De Hypotheker Beverwijk

Uiterst tevreden

Prettig in het contact, duidelijk in zijn uitleg. Makkelijk en laagdrempelig bereikbaar voor vragen( tussendoor).

Prima alles zoals afgesproken

Erg prettig gesprek met Erik in Beverwijk duidelijk en alles geregeld zoals afgesproken on Hollands niets te klagen

Prima begeleiding en advies

De begeleiding naar het realiseren van een nieuwe hypotheek was kundig en de inzet van de medewerkers bijzonder fijn. Er was meestal voldoende tijd om vragen te beantwoorden of problemen op te lossen

Erwin echt een topper

Goed samen werking gehad door de procedure om een hypotheek te kunnen krijgen

Is niet geworden wat ik gewenst had

Had andere bedragen geregeld willen hebben. Ivm overbruggingshypotheek en overhouden aan verkoop vorige huis en aankoop nieuwe appartement. Toen alles geregeld was zag ik pas dat het anders was. Had hier graag info over wolken hebben

Jazeker De Hypotheker!

Na mijn ervaring begrijp ik de slogan beter. Ik had met meerdere partijen oriënterende gesprekken gehad , maar bij de Hypotheker had ik direct het gevoel dat er echt werd geluisterd naar me en dat ze aan de hand van mijn behoefte en capaciteit exact de juiste constructie en hypotheek hebben voorschotelde gaf veel vertrouwen. En vanaf het moment dat ik mijn huis gekocht had werd het naadloos in uitvoering gebracht en merkte ik dat iedereen bij de Hypotheker zijn best deed voor mijn dossier. Ik wil kantoor Beverwijk en met name Peter de Bie en Miek dan ook extra bedanken hiervoor.

Heel prettig geholpen wel vind ik dat je best veel vragen moet beantwoorden en veel gegevens moet verstrekken . Waar ik best een beetje onzeker van werd . Zo van gaat het allemaal wel lukken . En dan duurt het ook nog best lang . Maar uiteindelijk is het allemaal gelukt pfffff

Traag maar!!!!!

Traag maar uiteindelijk goed.

Goed!

Goede ervaring en advies gehad.

Fijn advies en prima geregeld.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

We waren goed geholpen en je kan ze altijd bellen ,je krijgt meteen uitleg .

Prima geholpen

Goed contact, af en toe geen koppeling terug maar iedereen heeft het druk.

Bij koop van een huis meerdere hypotheken + verzekeringen onder 1 dak. Dat is makkelijk.

We zijn nu voor de 2de keer bij de Hypotheker in Beverwijk terecht gekomen en weer als zeer goed ervaren. Het advies en klantgerichtheid is zeer goed.

Prima gesprek, goed, eerlijk en het beste advies. Wederom zeer tevreden!

prima uitleg

Prettig en deskundig advies op maat. Persoonlijk en goede heldere uitleg over financiële zaken.

Ze nemen de tijd laten ook meerdere vormen zien en als het niet kan kunnen we ook nog zo proberen of zo doen ze geven zich zelf niet snel gewonnen gewoon top

Open gesprek.

Als je een hypotheek nodig hebt, zou ik zeker Josef aanbevelen voor advies en de afhandeling er van.

Gewoon heel goed, kan je goed helpen met je vragen betreft hypotheek soorten.

Leuke vestiging, aardig personeel, als je eigen adviseur een vrije dag heeft en je hebt vragen pakt een andere adviseur het op en doet dat ook erg netjes. Erwin de Gier is echt een topper!! Aardige man, voert tijdens zijn werk ook leuke gesprekken met je, doet er alles aan je hypotheek zo snel mogelijk en zo goed mogelijk rond te krijgen. Echt een aanrader!!

Ik hoop dat de uitleg voldoende is geweest!

Voor de tweede keer in twee jaar tijd een heel goed gesprek gehad, vriendelijk met oog voor zakelijke afspraken helder twee verschillende adviseurs in Beverwijk, twee toppers

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.