Professionel en vriendelijk advies

Het was een plesier om met Serge en Jessica samen te werken, ze stonden altijd voor ons klaar en waren bereid om een stap verder te gaan om de best mogelijke deal voor ons te krijgen.

Tevreden

We zijn heel goed geadviseerd door J van der Wiel. Hij denkt met ons mee wat mogelijk was. Veel vertrouwen in deze persoon gehad. Het was een service met een glimlach. We zouden weer nodig weer naar de Hypotheker gaan. Kundig advies en raad!

Prettig en zinvol

Zeer ervaren en goed advies

Serge heeft ons keurig geholpen. Was altijd bereikbaar voor vragen en heeft een zeer kundig advies gegeven waardoor we onze hypotheek konden omzetten om een verbouwing te financieren.

Vakkundig, vriendelijk en professioneel advies

Ik ben prima geadviseerd, diverse mogelijkheden zijn doorgesproken en ik ben superblij met de lage rente die ik betaal. Gled dubbel en dwars waard.

Prima!

Persoonlijke aandacht. Geen probleem om diverse malen een gesprek te hebben. Meedenken ook bij de receptie. Duidelijk advies en transparant over kosten. Ontzegd bij het zoeken van taxateur en notaris.

Uitstekend, snel en goed geregeld!

Snel en degelijk geholpen, alles op tijd geregeld, goed advies. Kosten dubbel en dwars waard.

Deskundig en oplossingsgericht

Serge hebben we wederom als een prettig persoon mogen ervaren. Is deskundig, luistert goed en is oplossingsgericht

Super goed geïnformeerd

Tijdens de gesprekken werd veel aandacht aan je wensen besteed. Goede en duidelijke informatie.

Erg goed geholpen en geadviseerd

Goed advies. Nemen de tijd. Doen hun uiterste best

Uitstekend advies, service en vriendelijke mensen

Goede service, transparant en uitermate goed begeleid in het hypotheek proces.

Matig

De eerste kennismaking ging goed. Helaas bleek na een week dat ons contact persoon uitviel en vervangen werd door een collega. Die wist niets van ons dossier, dus we konden weer helemaal opnieuw beginnen. Daardoor ging de aankoop van het huis bijna niet door. Met de eerste contact persoon hadden we prijsafspraken gemaakt. Deze waren bij zijn collega's niet bekend, waardoor we uiteindelijk veel meer hebben moeten betalen

Jan van der Wiel heeft een voor ons zeer passende financiering voor ons appartement afgesloten

Jan van der Wiel Berkel&Rodenrijs is een prima adviseur

Prima kantoor - alle vragen werden goed, zeer duidelijk uitgelegd en met voorbeelden voorgerekend in het eerste (gratis) gesprek. Wij komen zeker terug voor een vervolg gesprek als we een geschikte (andere) woning hebben gevonden. Zeker een aanrader voor een ieder die meer van hypotheken wil weten.

Over de Hypotheker