Klantvriendelijke en top advies en begeleiding

Eigenlijk gekozen als eerste informatiepunt en service en vriendelijkheid was zo top dat we meteen gebleven zijn en niet verder hebben gekeken. Stephan onze adviseur is ronduit top geweest en heeft ons perfect begeleid. Het was ons eerste huis dus alles is nieuw en onbekend. We hebben veel geleerd dus dank daarvoor. Ook de dame bij de balie heeft ons top geholpen met informatie en vragen beantwoorden. Ik raad iedereen aan daarheen te gaan zeker als het nieuw is.

Aanrader, prima begeleiding!

Bijzonder goed geholpen door Stephan. Snelle reacties op verzoeken of vragen, zelfs tijdens vrije week rond oud & nieuw. Top, omdat ik toen snel een advies nodig had vanwege optie op woning. Kortom, prima zeer klantvriendelijke behandeling, gedurende alle contacten.

Frans Quant is een topper!

Wij hebben goed advies gehad van Frans. Barbera en Bianca hebben ons ook goed geholpen met het uitzoeken van aanvullende verzekeringen. We zijn echt super blij!

Ze nemen echt de tijd voor je ,en zorgen er voor dat alles duidelijk is,met de juiste hypotheek .

Snel geregeld conform afspraak

Goede, snelle, duidelijke en vriendelijke service. No-nonsens mentaliteit en lekker heldere taal. In no-time de hypotheek geregeld in goed overleg met elkaar.

terzakekundig

na twee weken slecht contact met bank ,gewoon in een gesprek van een uur duidelijkheid.En daarna alles correct en snel afgehandeld

We zijn heel goed geholpen met onze vragen. Er werd goed naar ons geluisterd en er werd voldoende tijd voor ons genomen. We vonden de samenwerking heel fijn.

De hulp was goed en altijd vriendelijk, Stephan heeft ons stap voor stap begeleid en het zo inzichtelijk mogelijk voor ons gemaakt. Ook heeft hij proactief nagedacht om zo mogelijke vertragingen te voorkomen. Alles was daardoor snel geregeld.

Vriendelijk en goed geholpen

Zeer netjes en professioneel geholpen. De medewerker nam de tijd voor ons en zocht dingen goed uit. Hierdoor weten wij precies wat voor hypotheek wij hebben afgesloten en zijn wij ruim voldoende ingelicht over de hypotheek vormen en de voor en nadelen welke hierbij horen.

Stephan is een zeer kundige, vriendelijke en geduldige adviseur. Hij heeft ons goed geholpen en veel uitgelegd. Hij nam echt de tijd voor ons en was altijd bereikbaar. We zijn zeer tevreden over het snelle en kundige advies.

Ik ben heel erg tevreden met het hele traject dat ik heb doorlopen met de Hypotheker. Er werd altijd snel geantwoord op vragen en het heeft me veel moeite (en eventuele stress) bespaard. Stephan, bedankt voor alle moeite die je hebt gedaan. Het wordt zeer gewaardeerd.

Ik ben zeer goed geholpen door het team van Hypotheker Weidevenne. Er was regelmatig contact en ik kan met al mijn vragen terecht. De dames aan de balie en telefoon weten als ik bel of langskom wie ik ben en waar het om gaat. Mede daardoor voel ik mij geen nummer. En dankzij Stephan van der Puijl en mijn aankoopmakelaar heb ik mijn droomappartement kunnen kopen. Ik zal de hypotheker zeker aanraden.

Keurig accurate service.

Wij zijn zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Er werd regelmatig contact opgenomen en meegedacht. Wij zijn heel erg tevreden.

Een verhelderend eerste gesprek voor mij als starter, prima! Nu nog een mooie woning vinden.

Snel,adequaat en klantvriendelijk.

Ik ben goed geholpen bij de vragen die ik gehad. Zodra ik wat meer eigen geld heb of een leuke woning heb gevonden die ik kan kopen. Ga ik zeker weer naar de Hypotheker

ik ben al ong .eif jaar klant van de weidevenne en wordt perfect geholpen.Grote klasse. zeer vriendelijk personeel en behulpzaam.

Uitstekend geholpen door Jacqueline en Bianca. Op tijd, vriendelijk, betrokken en kennis van zaken.

Wat een fijne, vriendelijke, meedenkende medewerkers!

Prima service, onafhankelijk en meedenkend!

Duidelijke tekst en uitleg over onze mogelijkheden.

Over de Hypotheker