Uitstekende hulp

Luisterend oor, goed advies en top geregeld

Zeer goed geholpen

In Coronatijd veelal online of telefonisch overleg. Zeer blij met de bemiddeling en de resultaten.

klantvriendelijk, laag drempelig, onafhankelijk

Erg vriendelijk, behulpzaam en echt onafhankelijk! Heb al diverse mensen hier naar toe verwezen, zegt genoeg.

Heel professioneel maar toch persoonlijk

We zijn super goed geholpen bij De Hypotheker Barneveld. Er werd echt de tijd genomen om naar je te luisteren, alles wat je niet begreep uit te leggen en er werd duidelijk advies gegeven. Petra deed het top!

Erg goed geholpen door Rene en zijn team.

Erg fijne gesprekken gehad, er werd voldoende tijd voor ons uitgetrokken en het contact verliep erg fijn. Dankjewel!

Is niet te omschrijven, gewoon doen dan kom je er vanzelf achter

Betrokken en professioneel

Rene is een betrouwbare, betrokken, maar professionele hypotheekadviseur. Hij luisterde goed naar wat ik belangrijk vond en wat ik voor me zag en dacht van daaruit mee in mogelijkheden voor mijn situatie. Alles verliep verder ook supersoepel - erg prettig!

Uitstekend geholpen

Zeer duidelijke uitleg, had het idee dat er echt naar mijn persoonlijke situatie gekeken werd met uitstekende communicatie.

Naar tevredenheid

Naar tevredenheid geholpen

Superservice zo als altijd

Duidelijke uitleg en weten van aanpakken

Uitstekende service!

Ontzettend goed geholpen, alle geduld en aandacht! Enorm bedankt voor alle hulp en uitleg!

Goed met ons meegedacht en meerdere malen steeds tijd voor ons gehad.

Is in de avonduren beschikbaar, heel prettig! Meedenkend, neemt ruim de tijd voor gesprekken, top!

Goed, helder en reëel advies van René Vos. Hij nam de tijd om alles voor ons uit te zoeken en legde extra uit daar waar nodig was. Uiteindelijk ging het huis voor ons helaas niet door maar in het advies was hij ook duidelijk om bij onszelf te blijven.

goed contact, plezierig, vakkundig (voor zover ik kan beoordelen), betrokken, persoonlijk. Prima dus.

Enorm vriendelijk geholpen met een fijn gesprek waarin al onze wensen en vragen aan bod zijn gekomen.

Een echte aanrader

Zeer prettig

Duidelijk gesprek en uitleg.

Ze hebben ons geholpen van A tot Z wat een fantastisch team bij elkaar!!

Amersfoortsestraat 47

3772 CG Barneveld