Super adviseur!

Wij willen de Hypotheker Papendrecht zeer aanbevelen. Wij zijn ontzettend goed geholpen door Arjen en Jolene. Ze wisten ons gerust te stellen en de hypotheek was zo snel geregeld. Echt, toppers zijn het, allebei!!!

Scherp aanbod, bereikbaarheid adviseur slecht

De eerste gesprekken waren super qua uitleg en hoe snel de adviseur op alles schakelde. Na de koop van het huis en opdracht aan de hypotheker werd dit minder en de betreffende adviseur was alleen op afspraak beschikbaar via een omslachtige route (vestiging Papendrecht). Bankgarantie was eigenlijk te laat geregeld en de communicatie soms wat kort door de bocht. Als voorbeeld het adviesrapport werd verstrekt met in dezelfde mail het verzoek tot akkoord, zonder initiatief om dit door te spreken of toe te lichten qua verzekeringen of hoe het advies is onderbouwd. Uiteindelijk hebben we wel het gevoel een goede hypotheek afgesloten te hebben maar hier en daar moesten we eraan trekken.

Al was het in coronatijd prima uitleg en advise gehad

Ons uitleg enadvise ging door corona allemaal via videobellen maar ook dat gaat prima. Goede en duidelijke uitleg geen overbodige toestanden prima zoals het verliep.

Al dat geregel en geldzaken waar ik niet mee bekend ben baarde mij zorgen, maar bij de hypotheker w

Zie boven. Met dank aan de heer A. Dekker.

Zeer correct en doen wat ze beloven.

Ondanks dat we te maken hadden met het coronavirus, bleef de toegankelijkheid en de service onverminderd goed.

Vakkundig, deskundig, en zeer klantgericht. Een echte senior adviseur!

Dhr. Dekker heeft ons ontzettend goed op weg geholpen bij het oriënterende gesprek. Een echte senior die goed luistert naar wat wij willen, goed interpreteert, snel uitlegt en je wegwijs maakt in de wouden van de hypotheek wereld! En dit ook op een simpele, eenvoudige manier kan uitleggen omdat het ook allemaal best ingewikkeld is;) Nogmaals dank voor de heldere uitleg en service!

ééns maar nooit meer

Online omgeving die niet goed werkt. Veelal geen terugkoppeling tenzij je daar specifiek om vraagt. Stukken die behoorlijk privacygevoelig zijn die je upload en die dan "zoek" blijken te zijn. Check van de ingeleverde stukken o.a. werkgeversverklaring die niet goed blijkt te zijn. Het lijkt me dat als er een datum of vinkje ontbreekt dat zij dit signaleren voordat de aanvraag naar de verstrekker gaat. Stukken die je hebt ingeleverd, blijven "open" staan alsof je ze niet hebt ingeleverd. Onduidelijke communicatie. Jammer, in verleden bij andere filialen wel goede ervaringen met de hypotheker. Zelfs klacht bij adviseur ingediend, heeft weinig effect gehad en daar betaal je dan de hoofdprijs voor. Uitgebreide pakket genomen en minimaal op persoonlijk gesprek uitgenodigd.

Beter kan niet

Ik ben altijd zeer goed geholpen. Met mijn vragen , met documenten enz.

Arjen is de BESTE

Mijn ervaringen zijn altijd positief, opvolging snel en van hoog niveau en oplossing gericht.... Kan niet anders zeggen dan TOP en hier kunnen veel mensen nog iets van leren hoe het moet ... :-)

Slechte service en denken niet mee!

Jaren geleden bij de Hypotheker Papendrecht geweest en goed geholpen wat ons deed beslissen om bij de aankoop van een ander huis ook weer hier naartoe te gaan. Na het adviesgesprek hebben we een planning gemaakt en hier leverde wij netjes op tijd onze spullen aan. Toen ging er iets mis want onze adviseur ging op vakantie en zou het dossier netjes overdragen en zou voor ons een adviesrapport schrijven, dit is niet gebeurd en bij terugkomst van de adviseur is alles weer terug over gedragen, gevraagd voor een nieuwe planning maar die kon hij niet geven, op dat moment wachten we nog 2 weken maar krijgen geen adviesrapport, naar 3x vragen voor een nieuwe planning krijgen we maar geen duidelijkheid. Elk mailtje of telefoontje wat we stuurde was teveel en de telefoniste was ook duidelijk niet meewerkend daarin. Nadat er 6 van de 8 weken zijn verstreken hebben we nog steeds geen adviesrapport, en ook nog geen planning. Wij besluiten op dat moment over te stappen naar een andere partij waar we binnen de twee weken die we nog hebben de hypotheek rond hebben. Daar kon het dus wel. Ze nemen teveel aanvragen aan voor te weinig adviseurs, klanten met een eerdere passeerdatum hebben voorrang ook al loopt je ontbinden voorwaarden af van je huidige huis daarin denken ze niet mee. Kort gezegd, je betaald de hoofdprijs maar krijgt er zeer slechte service voor terug, zijn niet vriendelijk en niet meedenkend met de klant.

Duidelijk,helder, geduldig en het beste voor ieder persoonlijk advies!

Helder en duidelijk advies, geduldig met het uitleggen van hypotheek. Persoonlijk en zakelijk, geruststellend!

Horror dossier

Ondanks alles wat er mis kon gaan, bleven Arjen en Esther heel rustig en deskundig hun werk doen. Dank jullie wel hiervoor!! Dankzij jullie wonen wij nu in ons droomhuis.

Alert en klantgericht

Ik heb veel samengewerkt met Sharona. De samenwerking was uitstekend. Dankzij haar hebben we het omvangrijke dossier tot een goed einde kunnen brengen. Ze hield ons steeds bij de les als er nog iets ontbrak. Verder was het hypotheekadvies van Arjen Dekker transparant, open en educatief. Nagenoeg alle vragen zijn tot tevredenheid beantwoord. We hadden geen enkel moment het idee dat er informatie achter werd gehouden. Dit laatste vinden wij erg belangrijk. De kosten van de dienstverlening zijn wel hoog te noemen. Ik vraag me echt af of de tarieven van andere financierders ook op dit niveau liggen. Ik ga geen vergelijkend warenonderzoek meer uitvoeren omdat de zaak nu voltooid is.

Ik heb een prima gezellig en zeer vakkundig advies gekregen .

Van A tot Z uitleg, er was gelegenheid tot vragen stellen, na het intakegesprek heb ik meerdere malen gebeld om verheldering te krijgen, maar Laura en Charona waren altijd vriendelijk en gaven opnieuw rustig uitleg aan mij. Dit stelde mij gerust. Heel fijn!

Prima snelle service. Duidelijke informatie over de te zoeken oplossing

eerste gesprek is al positief,2e,en derde nog leuker!!arjan dekker is een kei

Heel fijn geholpen met advies en verstrekken van hypotheek. Is zeker een aanrader.

Reeds omschreven vorige pagina. Zeer tevreden.

Zeer ervaren qua inhoud, onafhankelijk en prima communicatie; zowel prettig en snel. Een huis kopen moet een weloverwogen keuze zijn en wij willen hierbij het beste advies wat de Hypotheker (inmiddels voor ons 3e huis) als de allerbeste heeft geven, 3x een vergelijking gemaakt en weer als winnaar :-)

Op alle vragen op een nette en snappende manier antwoord gekregen

Goed advies, er wordt tijd voor je genomen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prettig gesprek