Vriendelijk, behulpzaam en uitstekend advies

We hebben de Hypotheker Oud-Beijerland leren kennen als een behulpzame en vriendelijke groep mensen die ons daarnaast inhoudelijk van een goed en kundig advies hebben voorzien, en ons hebben geholpen met een voor onze situatie zo passend mogelijk advies. Kortom: een absolute aanrader.

Veel te duur.

Alleen bemiddeling nodig, geen advies. Bestaande hypotheek meenemen naar nieuw huis. Toch betalen voor advies (1500euro). Totaal 3000euro.

Beste Gerard, dank voor je review. Wel erg spijtig dat je onze dienstverlening met zo’n laag cijfer waardeert. Wij zijn ook heel verbaasd dat je nú pas en op deze manier je ongenoegen kenbaar maakt over de prijs van onze dienstverlening. Reeds in ons eerste gesprek heb ik je uitgelegd dat het ‘even overzetten’ van de bestaande hypotheek op een andere woning in de praktijk neerkomt op het aanvragen van een nieuwe hypotheek. Ook heb ik je toen uitgelegd aan welke wettelijke eisen wij bij een hypotheekaanvraag moeten voldoen en wat daarom de kosten van onze dienstverlening zouden worden. Ruim een week na dit gesprek heb je een akkoord gegeven op ons Dienstverleningsdocument. Ik heb je op geen enkele manier gedwongen dat te doen. Jammer. Desondanks wens ik jullie veel plezier in jullie nieuwe woning!

Perfect en snel geholpen met een complexe hypotheek

Ik ben zeer deskundig geholpen. Respons op mijn vragen was er altijd heel snel. De hypotheek die ik nodig had, was complex en ik heb (zelf werkzaam in de financiele sector) veel vragen gesteld, welke altijd snel en deskundig beantwoord werden.

Persoonlijk en betrokken

De adviesgesprekken waren heel prettig. Diverse scenario's werden besproken met een duidelijke verslaglegging. Overige contacten verliepen eveneens vlot en soepel.

Goed advies van een goede adviseur

Een goede adviseur is tijdens dit enerverend proces onontbeerlijk. Steeds precies op tijd (stijging hypotheekrente) de juiste beslissingen genomen. Ook de assistentie aan de balie was heel goed. Altijd vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Alle lof voor alle medewerkers!!

Super fijn geholpen!

Wij zijn erg blij met hoe goed wij geholpen zijn door Jan Tanis, een dikke 10 voor het meedenken, hiermee heeft hij ons kunnen helpen aan de beste en meest gunstige hypotheek voor onze situatie. Ook de collega’s van Jan, Laura en Kees hebben ons erg prettig te woord gestaan en hielpen altijd goed bij al onze vragen via mail en telefoon. Wij werden goed op de hoogte gehouden. Al met al erg blij met de hypotheker Oud-Beijerland!

Fijn gesprek en goed advies

Prettige sfeer en zeer duidelijk advies waarvoor onze dank.

Vriendelijk, deskundig en snel

Zeer tevreden zijn wij over de wijze waarop de Hypotheker ons geholpen heeft met het verkrijgen van onze hypotheek. Snel, deskundig en vriendelijk.

perfect geholpen

als je er ben word er echt de tijd voor je genomen ,en op een goede manier alles uitgelegd

goed advies en hulp in een toch moeilijke tijd voor mij.

Duidelijke communicatie, goede uitleg over mogelijkheden en begeleiding

uitstekend geholpen door het team

De verwerking van onze hypotheekaanvraag is door de hartelijke ontvangst en het vriendelijke contact met de medewerkers bijzonder goed verlopen. Vanwege de snelle en eerlijke manier van werken is onze aanvraag goed en efficient afgerond Daarom zijn wij zeer tevreden

Ondubbelzinnig fantastisch

Goed,snel en adequaat geholpen met de financiering van mijn nieuwe huis. Werd op de hoogte gehouden van status etc etc kortom kon niet beter.

Deskundig en goed advies

Goed en duidelijk advies in heldere taal erg behulpzaam om volledige hypotheek te regelen

zeer tevreden

zeer goede ervaring van begin tot eind. Niet alleen de adviseur maar ook het ondersteunende team was van grote waarde.

Heel goed advies en bereidwilligheid om het beste voor de klant te zoeken

Er werden geen valse verwachtingen gewekt maar uiteindelijk is er maatwerk geleverd voor een passende financiering. De lijnen zijn kort zodat het hele proces zo snel mogelijk kon worden doorlopen. Ze doen wat ze beloven. Ik ben zeer tevreden met zowel het resultaat als de klantbenadering.

Ontevreden

In het advies was de hypotheekadviseur vergeten te vermelden dat er een boete stond op het overstappen naar een andere hypotheekverstrekker. Bij de afrekening kwam er tot onze verrassing een boete van 8000 euro tevoorschijn. De hypotheker gaf aan dat ze het simpelweg niet wist (alle papieren waren bij de hypotheker aanwezig en waren dus niet goed bestudeerd). Wij hadden volgens de hypotheker dit zelf moeten weten, omdat we hiervoor tien jaar geleden hadden getekend. Wij betalen de hypotheker 3300 euro voor een goed advies en blijkbaar lag het nu aan onszelf. Een organisatie is zo goed als dat hij met zijn fouten omgaat. De schuld werd bij ons gelegd. Dit is voor ons onacceptabel. We zijn dan ook teleurgesteld in de reactie van de Hypotheker.

Top geholpen!

Snel, fijn en zeer klantvriendelijk

Een eerlijk, helder advies.

Fijn contact. Eerlijk verhaal. Alles wordt overzichtelijk gemaakt.

Supergoed geholpen

Het kantoor in oud-Beijerland vind ik erg behulpzaam. Alles werd voor me uitgezocht en geregeld. Binnen enkele weken was alles rond, zonder zorgen 👍🏼👍🏼

Professioneel en vriendelijk

Duidelijk en deskundig advies

De adviseur heeft met ons mee gedacht en alle opties besproken. Er wordt snel op vragen gereageerd, dit neemt veel stress weg.

Goed, vakkundig, snel en adequaat!

Al eerder een hypotheek bij hun ondergebracht en toen perfect geholpen. Ook nu weer. Ik kon snel terecht, adequaat geholpen, zeer transparant in wat wel en wat niet kan. Geen mitsen en maren, geen open eindjes gedurende het hele traject. Echt super goed geholpen! Aanrader!

Behulpzaam en meedenkend

Zeer kundig en warm advies en accurate opvolging

Goed duidelijk en innovatief advies en prettig en correct in de omgang.

Over de Hypotheker