Zeer positief en tevreden

Erg tevreden over de dienstverlening van De Hypotheker Assen. En dan met name over Sanne Rosing en Eveline Meines. Zij hebben ons van A tot Z geholpen. Ze waren altijd goed bereikbaar, de communicatie verliep goed en ze waren heel snel. Bij vragen gingen ze overal meteen achteraan en legden ze alles duidelijk uit. Wij hebben op aanraden van vrienden en familie een hypotheekadviseur van de hypotheker in de arm genomen voor de aankoop van ons eerste huis. Ik zou hen ten zeerste aanraden!

Wauw Demi, bedankt voor deze prachtige review! Wij hebben jullie met veel plezier geholpen bij de aankoop van jullie eerste woning en wensen jullie veel geluk in jullie nieuwe huis! Hartelijke groet, Sanne en Eveline

Zeer goed geholpen en begeleid

Prettig

Efficiënt en vriendelijk

Zeer tevreden. Alles wordt duidelijk uitgelegd, mails worden heel snel beantwoord. Bennie en zijn medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze denken in oplossingen. Zou hier zeer zeker weer naartoe gaan mocht ik nogmaals een hypotheek willen afsluiten.

Altijd goede hulp

Denken goed mee, bieden passende oplossingen. Goed en snel bereikbaar

Dank voor de review, Derwan. Wederom bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Robert-Jan Alberts

Geweldig zonder jullie had ik het niet gekund.

Alles werd vanuit jullie fantastisch geregeld. Wat moet je zonder de hypotheker. Niet dus jullie heb je echt nodig.

Veilig, betrouwbaar en levering van kwaliteit

Bennie Henstra en zijn team doen het prima! Mijn oude hypotheek splitten ( scheiding ) voor 1.9% en mee te nemen (hele klus!) met daarnaast het "vuile"werk. De oneindige vragen van de geldverstrekker naar de klant is bijna een dagtaak. Het ontzorgen hiervan komt op het conto van Bennie en zijn team voor 95 %, af en toe een handtekening van mij. Bij de notaris altijd 0 vragen over de hypotheekakte, wel zo handig :-) Ik ben ervaringsdeskundige en ben nooit teleurgesteld.

Uitstekend geholpen!

Hoge deskundigheid, vriendelijkheid en snel geholpen. Hoge pluspunt, zij denken met je mee en komen met alternatieven aan en reageren snel op vragen van mijn kant. Ga zo door!! Sanne en Eveline hartelijk dank!

Siegfried, namens ons beiden bedankt voor deze mooie review en veel geluk in jullie nieuwe woning! Hartelijke groet, Sanne Rosing

Prima!

We zijn uitgebreid en goed voorgelicht en er zijn diverse mogelijkheden doorlopen om zo aan te kunnen sluiten bij onze wensen. Veel vertrouwen in de Hypotheker in Assen.

Bedankt voor het vertrouwen Ingrid en alvast veel geluk in jullie nieuwe woning! Met vriendelijke groet, Sanne Rosing

Uitstekend advies, vlot met reageren en handelen

Prima contact. Er is volledig aan mijn wensen tegemoet gekomen. Daarom helemaal tevreden!

Bedankt voor je positieve review Jan Hendrik en veel geluk in jullie nieuwe woning! Hartelijke groet, Sanne Rosing

deskundig en prettig contact

Uitstekende adviseur. Meedenkend, begripvol, deskundig.

Begripvol concreet en goed benaderbaar

Mijn ervaringen met Robert-Jan Alberts van de Hypotheker Assen zijn zeer positief. Altijd behulpzaam en bereidwillig om ter verduidelijking nogmaals uitleg te geven over de hypotheek tbv koop nw woning.

Dank voor deze mooie review! Fijn om te horen dat alles wederom naar wens is verlopen. Heel veel plezier in de nieuwe woning toegewenst. Met vriendelijke groet, Robert-Jan Alberts

Goede hulp bij het vinden van de juiste hypotheek.

We zijn heel vriendelijk en deskundig geholpen. Ondanks onze vele vragen kregen we altijd snel en correct antwoord. Voor ons is een dergelijke onafhankelijke adviseur onmisbaar.

Bedankt voor de mooie review en veel geluk in jullie nieuwe woning! Hartelijke groet, Sanne Rosing

Prima organisatie met deskundige mensen.

Huis verkocht en nieuwe gekocht. Dankzij de begeleiding van de Hypotheker en mijn adviseuse is dit snel en soepel verlopen. Korte lijnen, goede communicatie en snel werken zorgden voor een snel verloop en goedkeuring van de bank. Prima organisatie die ik iedereen kan aanbevelen!

Bedankt voor de aanbeveling Gerald en veel geluk in je nieuwe woning! Met vriendelijke groet, Sanne Rosing

Prima geadviseerd en door het proces geleid

Prima geadviseerd en door het proces geleid

Graag gedaan! Hoewel het nog even duurt voor jullie woning er staat, wens ik jullie veel geluk in de nieuwe woning! Hartelijke groet, Sanne Rosing

Steeds op korte termijn afspraak kunnen plannen.

De betreffende adviseur heeft de aankoop goed begeleid. Ook toen alles al rond was en er iets niet vlekkeloos verliep met het bouwdepot voor energiezuinige maatregelen heeft zij het binnen een uur nog voor me geregeld.

Bedankt voor de mooie review en heel graag gedaan! Hartelijke groet, Sanne Rosing

Geweldig geholpen

Zeer tevreden ,duidelijk uitleg ,helemaal top Sanne een 10met een griffel ,ook de Meisjes aan de balie ,heel behulpzaam ,direct een kopje koffie, kan niet beter

Super om te horen dat jullie zo tevreden zijn met ons! Het duurt nog even voor jullie nieuwe woning er staat, maar wij wensen jullie alvast veel geluk op jullie nieuwe plekje! Hartelijke groet, Sanne Rosing

Correct, duidelijk en neemt altijd de tijd voor je

Altijd goed

Had een vraag inzake een betaling uit mijn bouwhypotheek. Prima uitgelegd door Hypotheker hoe te handelen.

Vriendelijk en goed en duidelijk geholpen.

IK heb snel een afspraak kunnen maken. De mensen zijn vriendelijk . Je krijgt een duidelijke uitleg over je vragen.

Zeer prettige begeleiding bij het afsluiten van hypotheek

Zeer prettig begeleid, altijd goed contact gehad. Professioneel, duidelijk helder, laag drempelig, alle tijd nemen.

Hallo Nathalie, Bedankt voor de positieve review en veel geluk in jullie nieuwe woning! Vriendelijke groet, Sanne Rosing

Topje, toppie

Ik ben erg tevreden overige deskundigheid en de vlotte wijze van handelen. Ik heb alleen maar goede ervaringen. Ben daarom zéér tevreden.

Super goed geholpen

We zijn goed geholpen, goed uitgelegd, de communicatie was goed.

Hallo Dorien, mooi om te horen dat jullie tevreden zijn! Vriendelijke groet, Sanne Rosing

fijne club!

Goed advies op maat!

Prettig contact en goede uitleg over alle mogelijkheden

Verschillende keren op kantoor geweest. Altijd vriendelijk geholpen. Denken goed met je mee. Geven nog extra zorg door contacten met taxateurs en notaris e.d. Kortom helemaal top! Ook duidelijk vakbekwaam en op de hoogte van alle financiële mogelijkheden.

Hallo Zwanet en Berend, bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen! Hartelijke groet, Sanne Rosing

Vriendelijk met een goed advies

Wij zijn erg tevreden over de manier van adviseren naar ons. Er is goed geluisterd naar onze wens en die is heel goed vertaald naar een passende hypotheek voor ons. De uitleg was duidelijk en er werd tijd genomen om ons van professioneel advies te voorzien. Als aandachtspunt willen wij aangeven dat de route na het geven van akkoord voor de opdracht voor ons minder duidelijk was. Daarom zelf meerdere keren contact gezocht met onze vragen, waarna wel vlot werd gereageerd. Ons inziens zou het prettig zijn als je in deze fase ook stap voor stap op de hoogte wordt gehouden van de stand van zaken. Het is tenslotte voor de meesten geen dagelijkse materie. Maar we bevelen de hypotheker zeker aan!!

Neptunusplein 1 9401 CZ Assen

0592-310 750