Zeer tevreden!

Goede gesprekken, beschikken over de juiste kennis, leggen alles duidelijk uit en snap je iets niet leggen ze het gerust nog een keer uit. Vrolijk en enthousiast maar vooral hoe snel alles is gegaan! Binnen max 6 weken was alles helemaal rond, hoe geweldig!! Onze dank is groot en in het bijzonder: Huub bedankt! (Vestiging apeldoorn centrum)

Klantvriendelijk en behulpzaam

Ik heb de Hypotheker prima ervaren. Ze zijn klantvriendelijk, nemen ruim de tijd voor de klant. En ze geven goed advies.

Topservice

Heel prettig en laagdrempelig contact. Een huis kopen blijft altijd een beetje een stressvol gebeuren, maar op deze manier werd die stress wel tot een minimum beperkt.

Ik heb meerdere keren ivm hypotheek voor huizen in de loop der jaren van de expertise van de hypotheker Jan-Willem gebruik gemaakt. Ook weer eind vorig jaar voor aankoop huis in noorden van het land met mijn huidige partner. Heb ook met dezelfde adviseur te maken gehad dat heb ik erg prettig gevonden hij kent je een beetje. We zijn fantastisch geholpen, denkt mee in alles. Echt heel waardevol vonden wij. Ga zo door.

Adviseur heeft topwerk geleverd.

Adviseur Jan Willem heeft onze hypotheek naar wens geleverd. Dit was geen standaard werk. Hij reageerde altijd vlot en adequaat op telefoontjes en e-mails, kwam afspraken goed na en kon snel met mij schakelen om berekeningen te doorgronden en mogelijkheden te zoeken. Deze adviseur had het duidelijk druk, maar wist toch altijd wel even tijd te maken als ik vragen had. Hij heeft een rustige, professionele en klantvriendelijke indruk op mij achtergelaten. Als ik weer wat wil doen met een hypotheek, dan zal ik zeker naar hem terug vragen. In het aankooptraject wilden we kunnen bieden zonder voorbehoud van financiering. Daarvoor hebben we samen met Jan Willem tevoren de mogelijkheden onderzocht en voorbereid. Met de hypotheker hebben we het zelfs voor elkaar gekregen om de bindende offerte van de geldaanbieder te krijgen nog voordat de termijn dat we konden afzien van de verkoop (de drie dagen bedenktijd) was verstreken. (dat was niet per se noodzakelijk, maar wel erg fijn).

Fantastische medewerkers

Wij zijn hoofdzakelijk bijgestaan door Jan-Willem van de vestiging Apeldoorn. Wat een fantastische man, van het begin tot het einde altijd bereikbaar en even vriendelijk. Jan-Willem wist altijd en overal direct antwoordt op en het leek er wel op alsof hij het dossier betreffende ons product uit zijn hoofd kon. Kortom alles top geregeld!

Goede ervaring

Zeer goede ervaring het zou denk ik wel beter zijn als 1 persoon een zaak behandelt maar dat zal wel niet altijd kunnen ivm aan uren en dagen verder zeer goed te spreken over jullie bedankt

Goed en snel advies

Heel fijn contact gehad en goed advies gekregen waarin we de verschillende mogelijkheden besproken hebben. De hypotheek aanvragen ging snel en zonder veel gedoe van extra documenten.

Onbeschofte adviseur

Wij wouden advies over een hypotheek. Onze afspraak was met dhr. Huis in ’t Veld. Wij hadden meteen een slecht begin bij hem. Hij was onbeschoft en had er überhaupt geen zin in. Op de vraag over welke gegevens relevant zijn reageerde hij boos met ‘’Als het zo moet, dan kap ik het af’’. Dat terwijl wij een normale vraag hadden gesteld. Ook zouden er volgens hem papieren, die wij paraat hadden van tevoren opgestuurd hadden moeten worden. Dat is echter nooit met ons gecommuniceerd toen wij de afspraak maakten (niet via de mail, telefoon of wat dan ook). Daarop zegt dhr. Huis in ‘t Veld dat wij het hadden ''verzuimd en de moeite niet hadden genomen'' om die papieren op te sturen. Hij is geen man met communicatieve vaardigheden, laat staan dat je hem om advies zou vragen. Met deze ervaring raad ik niemand aan om met deze hypotheker in zee te gaan. Al helemaal niet met dhr. Huis in ’t Veld.

Beste Reza, Wij betreuren het dat u een negatieve ervaring hebt gehad bij De Hypotheker Apeldoorn. Hierbij willen wij graag ook onze kant van het verhaal delen. Om een hypotheek te kunnen regelen, hebben wij allerlei gegevens van u nodig, zoals uw inkomensgegevens, datum van indiensttreding, etc. Uiteraard wordt er vertrouwelijk en volgens de AVG-richtlijnen met deze gegevens omgegaan. Er werd door u onwelwillend gereageerd op de vraag van de adviseur om deze gegevens met ons te delen. Zonder deze gegevens krijgen wij van geen enkele hypotheekverstrekker de goedkeuring voor een hypotheek, dus wanneer u deze gegevens niet met ons wil delen, is een adviestraject verder niet zinvol. Het voelde voor de adviseur dan ook als zonde van zijn tijd om hierover nog verder een discussie met u aan te gaan. We hopen dat u dit begrijpt. Met vriendelijke groet, De Hypotheker Apeldoorn

fantastisch werk geleverd

I.v.m mijn scheiding wilde ik mijn ex partner uitkopen en het huis overnemen. Doordat ik van mijn eigen adviseur een Nee te horen kreeg, ben ik naar de Hypotheker gestapt. Eerst een vrijblijvend gesprek gehad met Jan Willem. Hij wist precies hoe we dit moesten aanpakken. Superfijn natuurlijk maar ook spannend. Ik heb een hele prettige en goede samenwerking ervaren. Rudy nam ook regelmatig contact op en ze stonden altijd voor me klaar. Ik ben zeer tevreden en superblij dat het gelukt is. Bedankt Jan Willem!

Erg tevreden

Aantal keren voor gesprek geweest. Erg klantvriendelijk en duidelijke uitleg

In alle opzichten is er fantastisch werk geleverd door de hypotheker

Top werk geleverd

Goed en vriendelijk advies

Een aantal gesprekken gehad, waarbij er ook ruimte was voor het persoonlijke aspect. Betrokken medewerkers. Jammer dat door de coronacrisis je geen face to face contact had.

Kwalitatief goede en uitgebreide advisering

Wij hebben in het traject m.b.t. een hypotheekaanvraag voor een nieuw te bouwen huis een goede, prettige en uitvoerige begeleiding/advisering gehad. Op onze vragen in het relatief lange en complexere traject kregen wij een snelle respons en een goede beantwoording.

Zeer goede begeleiding en advies!

Wat een stressvolle tijd is het om je huis te verkopen en een ander huis aan te kopen. Maar onze adviseur, Jan Willem, heeft onze uitstekend geholpen. Terwijl het enorm druk is, de Corona crisis er voor zorgt dat ook bij de Hypotheker de mensen thuis moeten werken.. Toch stond hij altijd voor ons klaar. Zeer goed bereikbaar en altijd geduldig om alles (nog) een keer uit te leggen. Later heeft adviseur Rudy ook ondersteuning geboden en samen waren zij een heel prettig team voor ons ook, om alles mee te regelen. We zijn heel dankbaar voor de snelheid in communicatie, de vele mailtjes en telefoontjes beantwoorden én de hulp die beiden hebben geboden zodat onze hypotheek aanvraag zeer vlot is verlopen. Bedankt heren! En wij raden de Hypotheker zeker iedereen aan.

Geweldig.

Totaal geen spijt dat ik de hypotheker in de arm heb genomen.

Perfect geregeld

Prettig contact. Korte lijnen. Alles goed voorbereid en verzorgd.

Duidelijk en goed

Heb alle informatie gekregen die ik moest hebben. Maar ook advies gekregen. Wel moest ik 2 keer goed meekijken om een klein foutje eruit halen. Bv dat 1 afspraak geen terugkoppeling gekregen, daardoor kwam er 16.000 meer kosten op. Wat wel heel snel erna opgelost was.

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen door de adviseur, kijkt en denkt mee met de mogelijkheden.

Uitstekend geholpen!

Met de aankoop van ons nieuwe huis zijn we erg goed geholpen. We konden altijd terecht voor vragen en kregen daar ook snel een vriendelijk antwoord op! Erg behulpzaam en meedenkend. Jan-Willem bedankt!

Voor mij de eerste keer dat ik een hypotheek moest afsluiten, heb ik bij mijn adviseur de juiste hulp en ondersteuning gehad. Vragen werden vlot en correct afgehandeld. Al met al goede ervaring gehad.

Zeer snelle service, vriendelijk en behulpzaam

Dankzij de deskundigheid en snelle service van Jan Willem heb ik binnen een paar weken een hypotheek rond gekregen. Ook zijn collega's bij de receptie en het secretariaat zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goed en degelijk advies

Ik heb de samenwerking goed ervaren

snel en efficient en duidelijk

Duidelijke uitleg. Bereidt om je "echt" te helpen.

Over de Hypotheker