Zonder hun grote inzet zou het nooit gelukt zijn. Fantastisch!

Marc en Patricia zijn top! Wij waren een moeilijke casus, die door mijn oude hypotheekadviseur als bijkans onmogelijk werd afgeschilderd, maar zij hebben wekenlang er keihard aan getrokken waardoor het allemaal gelukt is. Wij zijn heel blij met ons nieuwe huis. Ontzettend aardige, maar vooral zeer kundige mensen. 'Can do' -mentaliteit, heel fijn!

They can do magic

We bought our house with the help of Marc. We went to a lot of advisors before them and all of them told us that with our situation is it not possible to get a mortgage or we can get a very limited amount (50-60% of what we finally got). Marc helped us in this process he gave us the best option in the first meeting and it worked. The only downside is that due to their top-quality services they are quite busy and sometimes it took one to three days to get a response to an email. However, those emails were not urgent emails and I asked some questions about the process.

• Would you recommend us? Yes

Duidelijk en deskundig

De gesprekken en het hele traject zijn uitermate goed verlopen: duidelijkheid, risico's, het doorrekenen in geval van WAO, WAO, verhuizen: alle scenario's zijn de revue gepasseerd. Er is rekening gehouden met mijn wensen. Een goede samenwerking tussen Patricia en Maurice. Kortom : aanrader !!

Goed werk, terugbellen kan soms beter.

De hypotheker heeft mij goed geholpen. Wel zelf moeten vragen naar consequenties extra aflossen en box 3 hypotheek. Het daarover terugbellen is niet gebeurd, dus via internet gezocht.

Super goed en duidelijk!!

Anita Duncker heeft ons geweldig geholpen met het adviseren en aanvragen van de hypotheek van onze nieuwe woning.

Een zeer deskundig en klachtgericht team

Dit was mijn derde adviestraject bij Hypotheker Osdorp. Alle drie de keren hebben Marc en zijn team mij snel, duidelijk en professioneel toegeleid naar de in alle opzichten beste oplossing en aanbieding.

fijne ervaring zeer goed geholpen

als een warm bad heel prettig voelde meteen vertrouwt alles ging goed duidelijke uitleg vlotte afhandeling mijn dank is groot aan Anita en Patricia.

Klantgericht en meedenkend

IK ben tevreden over de verloop van mijn hypotheek aanvraag via De Hypotheker Amsterdam Osdorp. De aanpak kan getypeerd worden als professioneel. De adviseur dacht heel erg goed mee en bleef altijd klantvriendelijk.

Geweldige ondersteuning

Extra complimenten voor Patricia. Wat een fijne manier van communiceren.

Buitengewoon professioneel en klantgericht!

Marc, Patricia en Samani vormen een hecht team dat - de klantsituatie heel precies doorgrondt en dus snapt - een oplossing op maat uitwerkt, die past bij de klantsituatie - het beste product voor de klant weet te vinden en organiseren - het proces heel nauwgezet en in uitstekende afstemming met de klant organiseert en managet. Dit is de derde keer dat ik/wij een hypotheek via de Hypotheker Osdorp regelen en het is nu drie keer een topervaring!

Zeer professioneel, en vond aansluiting bij mijn behoefte

De medewerkers van het kantoor hebben snel gehandeld en waren erg bereid om mij bij te staan bij mijn aanvraag. Alles ging super snel en maakte hun verhaal waar.

zeer ervaren engoed en eindeloos geholpen!

superrrrr!

Prettige ervaring.

De adviseur neemt de tijd voor je en legt alle mogelijkheden voor. Als je vragen hebt wordt daar goed op in gegaan en ook als je bepaalde dingen niet snapt dan legt ze het rustig uit.

Erg professioneel en betrokken

Ondanks onze ingewikkelde situatie het team van Osdorp filiaal heeft ons enorm goed geadviseerd en geholpen! Anita en Patricia zijn beiden enorm meedenkend en betrokken, ik zou ze zeker aanraden!

Zeer nuttig bij het regwlwn vanmijnhypotheek

Kon blind varen op hun deskundigheid

Onduidelijk en traag

Vlot om je binnen te halen, daarna traag en onduidelijk. Onvolledige informatie waardoor alles lang duurt. Hypotheker Anita draagt alles over aan andere medewerkers. Vertraagd dan hele proces.

Ik heb de dienstverlening en de persoonlijke benadering van Marc als zeer prettig ervaren. Deskundig zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen.

Vooral Patricia heeft echt haar best gedaan. Ze heeft veel voor ons geregeld! Zelfs in haar vrije tijd!! Marc was heel toegankelijk in de omgang.

Ik werd heel goed geholpen van A tot Z. Als ik een brandende vraag had werd dit heel snel beantwoord. Daardoor wist ik waar ik aan toe was en wat er van mij werd verwacht. Ik beveel De Hypotheker Amsterdam Osdorp daarom ook zeker aan!

Betrokken, goed luisterend, duidelijke uitleg, telefonisch optimaal bereikbaar. Hele team goed samenwerkend en klantvriendelijk

Een persoonlijke benadering met heldere informatie, snelle reacties op vragen door medewerkers met kennis van zaken.

Leuk oriënterend gesprek met Sidney gehad. Initieel om te praten over tweede woning, uiteindelijk op een ander spoor uitgekomen, mede door de openheid en transparantie van Sidney. Zeker een aanrader!

Heel plezierig geholpen door Sidney van Santen van De Hypotheker bij het aanpassen van mij hypotheek. Hierdoor zijn mijn maandlasten veel lager geworden.

Goede hulp bij het aanpassen van onze huidige hypotheek, die daarmee weer toekomstbestendig is geworden. De Hypotheker kan ruim 1% lagere rente aanbieden dan onze eigen bank, dit scheelt nogal wat. We vinden het prettig hoe alles is uitgelegd.

Over de Hypotheker