Deskundig, duidelijke en prettige communicatie

Zeer goede ervaring met Bastiaan en Eline in de aanvraag voor onze niet alledaagse hypotheek. Deskundig helder en vastberaden.

Marc van Veelo heeft ons echt goed door dit toch spannende traject in een wat lastiger periode op de woningmarkt geloodst. Met veel geduld en een goed gevoel voor humor, zelfs tijdens mijn soms licht hysterische buien bewaarde hij de rust. Echt fijn!

Geld totaal niet waard

Inmiddels heel het traject achter de rug. Ik denk dat wij 90% van het werk hebben gedaan, en De Hypotheker de overige 10%. Daarnaast ging adviseur vrolijk op vakantie tijdens aanvraag in de zomer, en de rente steeg met meer dan 0.5%. Om daarna een hypotheek te kiezen, die de laagste rente garandeert bij moment van ingaan. Ongelofelijk dat we hier 3495 euro voor hebben betaald. Ik was niet op de hoogte van de andere prijzen, ik zal dus ook rechtsbijstand inschakelen. Tot slot, zou men nog bij eind nota betrokken zijn - maar niks meer van deze adviseur vernomen. Hij was vast weer op vakantie.

Beste Roy, Wat vervelend om langs deze weg te horen dat onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We herkennen ons niet in het geschetste beeld en bespreken graag met je wat we in jouw ogen voortaan beter moeten doen. Helaas ben je niet bereikbaar en reageer je ook niet op onze e-mail. Neem gerust contact op als je behoefte hebt aan een evaluatie van het proces. Hartelijke groet, Bastiaan Pouw | De Hypotheker Amsterdam Oost

Deskundig adviseur, komt snel en op het juiste moment in actie, ook ongevraagd

Marc is voor ons een prima en deskundig adviseur geweest. Kan ingewikkelde zaken helder toelichten. Geen bla bla. Fijn.

Uitstekend advies en oog voor onze doelen

Uitmuntende service, bijzonder deskundig en met oog voor wat er voor ons belangrijk was.

Alleen maar positief

Ik kan alleen maar positief zijn over mijn ervaring bij de Hypotheker. In het bijzonder mijn adviseur de heer Lahcen. Goede service en vooral ook goed bereikbaar.

Topadvies, snel en vertrouwd

Tijdens de zoektocht naar een nieuwe woning had ik geen zin om het oerwoud van hypotheken uit te spitten... het zoeken van een woning was al moeilijk genoeg. Bastiaan Pouw heeft mij goed bijgestaan en geadviseerd tijdens het traject. Ik heb mij kunnen focussen op de zoektocht, hij op mijn financiën en een bijpassend advies. Het kost wat, maar van de andere kant, waarom zou je hier op besparen als je toch al dik aan het overbieden bent? ;) Tot de volgende keer Bas!

Uitstekend geholpen

Onze situatie was nogal ingewikkeld met 2 bestaande hypotheker en nog andere vaste lasten. Na het verzamelen van alle benodigde papieren is de hypotheek aanvraag gelukt bij Florius en alles is goed gekomen. Wij maakten ons zorgen over de bankgarantie, Aangezien de aanvraag toen nog lopende was die was ook netjes op tijd afgegeven door een derde partij. Al met al een zeer goeie ervaring.

Goede en prettige samenwerking om mijn hypotheek te regelen.

De samenwerking met Bastiaan Pouw van de Hypotheker in Amsterdam Oost is heel goed en prettig verlopen. Bastiaan is een prettig persoon in de omgaan, heeft verstand van zaken, is goed bereikbaar/benaderbaar en kan het proces versnellen als de situatie daar om vraagt. Dit is soms noodzakelijk, omdat het aantal aan te leveren stukken en de daarop volgende vervolgvragen van de hypotheekverstrekker in deze tijd niet gering zijn. Wel zo prettig dat tegenwoordig alles snel via het upload portaal en via de mail kan. Kortom; een goede en prettige samenwerking!

Zeer tevreden!

Ik voel me zeer goed geïnformeerd en geadviseerd over een best ingewikkelde hypotheekvraag. Bastiaan Pouw is zeer kundig op hypotheekgebied én kan helder uitleggen in gewone taal. Daarnaast was hij erg sensitief voor mijn wensen, waardoor ik mij uitermate goed geholpen voel met het advies.

Hele goede intermediair

Ik kwam mee met mijn zus die een nieuwe hypotheek nodig had. Na een eerste kennismakingsgesprek was duidelijk dat ze niet verder hoefde te zoeken. Geen gladde hypotheekpraatjes maar een prettig professioneel gesprek in informele sfeer. Bastiaan Pouw nam alle tijd en heeft behalve veel verstand van de materie ook een menselijk oog. Inmiddels heeft ze haar hypotheek hier afgesloten. Zeer tevreden, mocht ik zelf een nieuwe hypotheek nodig hebben dan ga ik ook naar Pouw.

Open gesprek over kleine verhoging hypotheek voor woningonderhoud. Goed advies gekregen, waarbij ik het gevoel heb dat mijn belang echt voorop werd gezet. Heel fijn.

de adviseur was erg prettig ook in zijn uitleg waarom ik geen hypotheek kon krijgen en in zijn meezoeken naar een alternatief

Over de Hypotheker