Goede en prettige samenwerking om mijn hypotheek te regelen.

De samenwerking met Bastiaan Pouw van de Hypotheker in Amsterdam Oost is heel goed en prettig verlopen. Bastiaan is een prettig persoon in de omgaan, heeft verstand van zaken, is goed bereikbaar/benaderbaar en kan het proces versnellen als de situatie daar om vraagt. Dit is soms noodzakelijk, omdat het aantal aan te leveren stukken en de daarop volgende vervolgvragen van de hypotheekverstrekker in deze tijd niet gering zijn. Wel zo prettig dat tegenwoordig alles snel via het upload portaal en via de mail kan. Kortom; een goede en prettige samenwerking!

Zeer tevreden!

Ik voel me zeer goed geïnformeerd en geadviseerd over een best ingewikkelde hypotheekvraag. Bastiaan Pouw is zeer kundig op hypotheekgebied én kan helder uitleggen in gewone taal. Daarnaast was hij erg sensitief voor mijn wensen, waardoor ik mij uitermate goed geholpen voel met het advies.

Hele goede intermediair

Ik kwam mee met mijn zus die een nieuwe hypotheek nodig had. Na een eerste kennismakingsgesprek was duidelijk dat ze niet verder hoefde te zoeken. Geen gladde hypotheekpraatjes maar een prettig professioneel gesprek in informele sfeer. Bastiaan Pouw nam alle tijd en heeft behalve veel verstand van de materie ook een menselijk oog. Inmiddels heeft ze haar hypotheek hier afgesloten. Zeer tevreden, mocht ik zelf een nieuwe hypotheek nodig hebben dan ga ik ook naar Pouw.

Open gesprek over kleine verhoging hypotheek voor woningonderhoud. Goed advies gekregen, waarbij ik het gevoel heb dat mijn belang echt voorop werd gezet. Heel fijn.

de adviseur was erg prettig ook in zijn uitleg waarom ik geen hypotheek kon krijgen en in zijn meezoeken naar een alternatief

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.