Super adviseur, eerlijk en duidelijk met hart voor klanten

Echt een hele goede ervaring met de hypotheker Nieuwegein. Al zien ze maar een klein lichtpuntje om een hypotheek te kunnen regelen , gaan ze er vol voor om te zorgen dat een hypotheek rond komt. Bij de Hypotheker in Nieuwegein ben je echt geen nummer. Dank jullie wel voor alle goede zorgen

Helder en duidelijk

Goed gesprek met nuttige informatie en duidelijk wat de mogelijkheden zijn

Super snel,En zeer meedenkend,goede begeleiding.

👍

We hebben op de korte termijn (die wij zelf graag wilden)een zeer deskundig advies over onze financiële mogelijkheden gekregen van de adviseur. De sfeer was ontspannen en gemoedelijk. Je voelt je erg op je gemak bij de hypotheker in Nieuwegein.

Waar andere hypotheekadviseurs niet verder kwamen (BKR-registratie) pakte Jeroen en zijn team uit Nieuwegein dit op. Beten zich vast in de casus en lieten zich niet met een kluitje in het riet sturen. Hun gedrevenheid, enthousiasme en aandacht voor de klant is groot en intens. Zij doen er alles aan om jou als klant te kunnen helpen. Ik zou ook een ieder aanbevelen om voor zijn hypotheek met het professionele team van De Hypotheker te Nieuwegein in zee te gaan. Chapeau !! Voor deze mensen.

goede service

IS GOED

Met zo'n adviseur wil je toch geholpen worden

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.