S

It’s the best company, ready to help. Very friendly people working there

Prima maatwerk

Goed bevragen, goed luisteren en goed advies.

Heel fijne advisering en begeleiding door dhr. van Deemter en zijn medewerkers

Prettige en deskundige begeleiding, altijd bereid vragen te beantwoorden, snel antwoord, goede uitleg van de toch wel complexe materie.

Uitstekend advies en begeleiding

Duidelijke communicatie en prima advies en begeleiding in het gehele traject door zowel de adviseur als de binnendienst.

Zeer betrokken...

Een lange weg, maar toch gelukt

Duidelijk en helder advies!

De beste hulp speciaal aangepast op mijn eigen situatie en hulpvraag.

Altijd fijn geholpen, zeer behulpzaam bij alles wat ik niet wist of kon. (Op internet bedoel ik).

Duidelijke uitleg en goed passend advies

Goed advies, duidelijk en op maat gemaakt.

Rob heeft heeft het onmogelijke voor ons mogelijk gemaakt. Hij heeft heel veel voor ons betekent. Door zijn geweldige hulp hebben wij ons droomhuis kunnen kopen

Top in alle aspecten

De adviezen en gesprekken van de adviseur als zeer vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar ervaren. Het juiste totaal pakket voor ons weten te vinden rekeninghoudend met de wensen en kosten. Fijne organisatie, bedankt!

Absoluut perfecte service

Alle aspecten zijn voorbeeldig behandeld en de kost is relatief laag. Top dienstverlening.

Fijne service, denkt fijn mee!

Goede gesprekken gehad in de afgelopen jaren m.b.t. de plannen en bouw van ons nieuwbouwhuis. Goed advies dat past bij de wens van ons!

Vriendelijk en service gericht

Een goede uitleg van voor een leek erg lastige materie. De verzoeken om aan te leveren spoelen over je heen. De snelheid om het lezen is erg hoog. Toch werd door de medewerker zeer geduldig de moeite genomen om uitleg te geven. Zo werd het bos toch nog zichtbaar tussen al die bomen.

Al jaren voor mij de beste.

Fijne service met duidelijke uitleg.

Perfect advies passend bij mijn situatie!

Veel verschillende adviseurs gesproken en bij De Hypotheker de zaken geregeld. Er werd goed geluisterd en rekening gehouden met mijn wensen. Keuze uit alle geldverstrekkers. Afspraken worden nagekomen.

Zeer kundige medewerker die alles tot in de details aan mij heeft uitgelegd. Na het gesprek heeft de medewerker zelfs nog berekeningen voor mij uitgerekend, als extra service. Dit heeft mij erg geholpen met het toekomst perspectief tussen hypotheek/verschillende banen. Al met al erg tevreden.

Zeer prettig gesprek gehad met sander

Voordat wij een huis willen kopen wouden wij kijken wat mogelijk is. Dat is goed bekeken en doorgesproken. We weten nu wat de mogelijkheden zijn en daar ging het om.

Prima service met geweldige samenwerking. Alles werd duidelijk uitgelegd.

Heel klantvriendelijk en prima uitleg

Wij zijn uiterst vriendelijk ontvangen. Het gesprek verliep in een ontspannen sfeer. De uitleg van ontstane problemen was zeer duidelijk, in gewoon Nederlands. Hier neemt men nog de tijd voor een klant.

Met zo min mogelijk stress een huis kopen! Goed advies, aardig en zeer kundig personeel. Aanrader!

Fijne benadering en goede uitleg

Segeersstraat 9 4331JM Middelburg

Over de Hypotheker