Hele goede begeleiding en uitleg voor een starter

Jacco is een top hypotheekadviseur. Hij neemt je mee in de mogelijkheden en onmogelijkheden van de financiering. Is accuraat en zeer klantvriendelijk. Hij is erg flexibel en geduldig. Hij heeft zich maximaal ingezet om de financiering van mijn eerste huis te regelen.

Uitstekende advisseur

Zeer goede ervaring met De Hypotheker. Thomas is zeer ervaren en geeft deskundig advies. Daarnaast zijn we goed geholpen en begeleid bij zowel het verkopen van onze woning als het kopen van onze droomwoning. Hypotheek was rond binnen een paar weken. Heldere uitleg, reageert vrijwel snel op e-mails, denkt met je mee en gaat altijd een stap verder om je te helpen. Altijd bereid om eventuele vragen en/ of problemen te behandelen. Helemaal top!

Duidelijk en makkelijk te benaderen.

Prettig contact met de adviseur, mooie locatie. En ook geen probleem met parkeren

Duidelijk, goed geholpen, vriendelijk, snel advies

Ik ben uitstekend geholpen door Jacco en Tanja van De Hypotheker Amsterdam Zuidas. Verstand van zaken, eerlijk en snel advies. Zou het zeker aanraden.

Slechte ICT, slechte service

ICT systemen ver ondermaats wat betreft gebruiksvriendelijkheid. Service adviseur teleurstellend: moest hem achter de broek zitten, deadlines niet gehaald, niet gewezen op verplichte opstalverzekering etc...

Prettige ervaring.

De informatie en de voorlichting was goed en maakte het maken van beslissingen makkelijk. De contacten verliepen af en toe wat stroef i.v.m. de Corona crisis, maar het kwam steeds helemaal goed. Iedereen was vriendelijk en deskundig.

Het begon fantastisch, uitwerking was helaas een grote teleurstelling..

Wij hebben de hulp ingeroepen van de Hypotheker voor de aankoop van ons huis. Intro gesprek en het vervolg gesprek waren echt top! Vol enthousiasme zijn wij in zee gegaan, met de gedachte dat we deze trend voort zouden zetten. Helaas volgde er toen een periode van niet of te laat beantwoorde mailtjes, chaos op de afdeling, waardoor dingen bleven liggen of dubbel gedaan werden. Een van de redenen om bij de Hypotheker te gaan was om zorgeloos het proces te doorlopen, helaas was dit juist omgedraaid en hebben we er veel stress van ervaren. Moesten wij juist onze contact persoon herinneren aan deadlines en dingen die er gedaan moesten worden. We hebben zelfs om uitstel moeten vragen bij de verkopende partij, aangezien we de financiering niet op tijd rond kregen. Al met al dus een hele grote teleurstelling en vinden dit niet de 3000€ waard die wij hiervoor moesten betalen. Na de koop zelfs helemaal niks meer gehoord van de Hypotheker.

Professionele No nonsens ondersteuning bij het aangaan van een hypotheek

Thomas is een fijne professionele Hypotheker met verstand van zaken en geduld bij het uitleggen en nog een keer uitleggen

Geweldig! Het zijn hypotheekhelden!

Supergoed advies op maat, raad en daad. Er is heel goed gekeken naar mijn persoonlijke situatie, alles is duidelijk uitgelegd, geen vraag was te gek. Echt heel fijn en geruststellend.

Thomas weet waar hij het over heeft, en heeft het proces goed begeleid. We kregen regelmatig buiten kantoortijden snel antwoord. Thomas is erg toegewijd en gaat voor het resultaat. Erg prettig persoon om mee te werken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede advisering. Vanaf moment dat hypotheek werd aangevraagd werd echter een paar keer verkeerde verwachting gewekt over hoe lang het nog ging duren. Ze kunnen beter zeggen dat het 2 weken duurt voor er reactie is van de verstrekker en dat het dan maar 1 week blijkt te zijn, dan andersom. Kortom: ze kunnen hun verwachtingsmanagement verbeteren. En pro-actieven zijn en meer communiceren betreft de stavaza naar de klant. Die koopt ten slotte niet elke dag een huis en het is dus best spannend en belangrijk.

Thomas heeft kennis van zaken en legt de (on)mogelijkheden helder en direct uit. Hij stelt je snel gerust bij enige twijfel en begeleid het proces perfect. Hiernaast is hij nooit te beroerd om je (buiten openingstijden) van (spoed)advies te voorzien. We hebben nu twee keer met Thomas een huis gekocht en elke keer was het een super ervaring!

Heel erg tevreden met de dienstverlening.

Goede, heldere en prettige gesprekken. Zeer snelle opvolging bij vragen en/of het maken van afspraken.

Snelle service, kennis van de markt, degelijk beoordelingsvermogen en advies.

Goed en snel geholpen.

Heel aardig, kregen overal tot in de puntjes uitleg over. Thomas is een vakman

Prima gesprek gehad. Uitstekende adviseur.

Over de Hypotheker