Thomas weet waar hij het over heeft, en heeft het proces goed begeleid. We kregen regelmatig buiten kantoortijden snel antwoord. Thomas is erg toegewijd en gaat voor het resultaat. Erg prettig persoon om mee te werken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede advisering. Vanaf moment dat hypotheek werd aangevraagd werd echter een paar keer verkeerde verwachting gewekt over hoe lang het nog ging duren. Ze kunnen beter zeggen dat het 2 weken duurt voor er reactie is van de verstrekker en dat het dan maar 1 week blijkt te zijn, dan andersom. Kortom: ze kunnen hun verwachtingsmanagement verbeteren. En pro-actieven zijn en meer communiceren betreft de stavaza naar de klant. Die koopt ten slotte niet elke dag een huis en het is dus best spannend en belangrijk.

Thomas heeft kennis van zaken en legt de (on)mogelijkheden helder en direct uit. Hij stelt je snel gerust bij enige twijfel en begeleid het proces perfect. Hiernaast is hij nooit te beroerd om je (buiten openingstijden) van (spoed)advies te voorzien. We hebben nu twee keer met Thomas een huis gekocht en elke keer was het een super ervaring!

Heel erg tevreden met de dienstverlening.

Goede, heldere en prettige gesprekken. Zeer snelle opvolging bij vragen en/of het maken van afspraken.

Snelle service, kennis van de markt, degelijk beoordelingsvermogen en advies.

Goed en snel geholpen.

Heel aardig, kregen overal tot in de puntjes uitleg over. Thomas is een vakman

Prima gesprek gehad. Uitstekende adviseur.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.