Zeer goede surves

Berry van hypotheker maastricht is een grote plus punt voor maastricht. Wordt altijd goed geholpen ook de secretaresse zijn altijd vriendelijk en altijd goed behulpzaam ook als je adviseur er niet is kunnen zij je goed helpen Top!!!!!

Dank je wel Michaël. Altijd prettig om te horen dat we als team iets goed hebben gedaan. We zullen de complimenten delen.

Zeer prettig geholpen, werd genoeg tijd uitgetrokken om alles rustig en helder uit te leggen. gevoel dat ik altijd terecht kon met vragen en hier tijd voor vrij werd gemaakt.

Onze dank Iris. Hier doen we het voor, tevreden klanten.

Zeer goede uitleg en verschillende mogelijkheden toegelicht. Adviseur nam de tijd en was oprecht geïnteresseerd; prettig in de omgang. Jammer dat de kosten zo hoog zijn.

Dank voor uw bezoek mevrouw Moermans en uw eerlijke/positieve feedback. Wij hopen dat u gebruik gaat maken van onze dienstverlening en wij u blij kunnen maken met onze toegevoegde waarde.

Behandeling, advies en uitleg door adviseur is altijd zeer goed/uitmuntend geweest. Neemt ruim voldoende tijd voor uitleg en advies.

Richard, bedankt voor je eerlijke en enthousiaste feedback. Dat lezen en ervaren we heel erg graag.

goed gesprek, open, informatief en professioneel

Hartelijk dank Jetze dat je je indruk wilt delen. We zien je graag terug!

zeer prettig gesprek goede uitleg in Jip en Janneke taal en als we het niet begrepen legde hij het nog een keer uit zolang tot we het wel begrepen

Bedankt voor deze positieve beoordeling. Is toch altijd heel erg fijn om te lezen. Dank je wel Angelien.

Eerste afspraak op zeer korte termijn gekregen. Er werd voor dit orieënterend gesprek ruim de tijd vrijgemaakt (1,5 uur). De verkregen informatie was duidelijk en werd per ommegaande digitaal aangeleverd. Het vervolgtraject is doorgenomen en wij gaan binnenkort dit traject in. Ik heb er alle vertrouwen in.q

Beste Erick, bijzonder prettig dat je je ervaring wilt delen en dat deze zo positief is. We ontvangen je graag weer, dus tot de volgende keer!

ik gebruik al vanaf mijn eerste koophuis de Hypotheker als adviseur. ook nu ben ik weer professioneel geadviseerd. Goede communicatie, betrokkenheid en de persoonlijke benadering heb ik als erg prettig ervaren.

Wat bijzonder prettig om te lezen Mat. We helpen je graag, ook een volgende keer;).

fijne,heldere,professionele uitleg en advies !

Dank voor deze positieve beoordeling. Dit lezen we heel graag.

Goed en onafhankelijk advies, zeer deskundig!

Korte, krachtige en positieve beoordeling. Dank je wel!

de uitleg was zeer duidelijk. afhandeling snel

Super bedankt voor deze fantastische beoordeling.

Fantastische service! Berry nam alle tijd voor ons en was super professioneel. Ook toen ik hem mededeelde dat wij naar de SNS bank gaan; betere deal. Hij bleef geweldig service gericht; absoluut een aanrader.

Dank je wel voor deze positieve beoordeling. Een volgende keer sluiten wij graag de deal met je/jullie.

Netjes en op een begrijpbare taal uitleg gekregen

Wij hebben een zeer goede ervaring met de Hypotheker in Maastricht, met Berry Hendrix. Hij is deskundig, luistert goed en heeft humor. Er was zeker een klik over in feite de grootste aankoop in je leven.

Erg fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Super!

Zonder voorbehoud: Heel, heel goed! Zeer deskundig, klantvriendelijk en duidelijke behandeling.

Heel hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Dat doet ons goed.

Alles duidelijk en ruim de tijd voor client

Wat fijn dat je ervaring positief is geweest Paul en dat je dit ook wilt delen. Dank je wel.

Mijn ervaring met de Hypotheker Maastricht heb ik als zeer positief ervaren. Er word goed geluisterd naar de wensen van mij als klant.Tevens een professionele en fijne wisselwerking door de adviseur. Kortom,ik ben dik tevreden!

Wat ontzettend fijn om te horen/lezen Robert. Wij waarderen je vertrouwen. Dank je wel.

klantvriendelijk, men neemt de tijd, duidelijke uitleg, duidelijk advies

Dit klinkt natuurlijk als muziek in onze oren. Fijn dat jullie tevreden zijn!

Prima geholpen met de vragen waarmee wij zaten en tips voor de toekomst.

Mocht er desondanks toch iets ontbreken, laat het ons weten, dan helpen we je graag verder Jos.

De hypotheker Maastricht is goed op de hoogte van de markt op het gebied van hypotheken en bijbehorende advies hiervan.

Dank je wel Bashir. We proberen iedere keer weer te slagen in de opdracht.

Klantvriendelijk, meedenkend, duidelijk.

Dank je wel Esther. Fijn om te horen.

goede service, betrokken, goede aanbiedingen, meedenken .... kortom alleen positieve ervaringen, nu voor de 2e keer

Wat fijn om te lezen Koen. We gaan er weer volledig voor!

Zijn altijd aardig, en je kunt met al je vragen terecht. Ze kennen je zelfs bij voornaam.

Fijn om te horen Macy;).

Over de Hypotheker