Fijne mensen, duidelijk, geduldig en makkelijk te bereiken.

prima degelijk advies

We hebben bij de aankoop van onze nieuwe woning een prima advies gekregen over alle facetten van de financiering van onze nieuwe woning. De adviseurs hebben een belangrijk stempel gedrukt op het rond krijgen van de financiering!

Gewoon doen!

Ik twijfelde of ik de hypotheker moest gebruiken. Dacht kan het vast zelf en misschien zelfs goedkoper. Maar ze nemen echt alles uit handen en weten een ingewikkeld proces ontzettend te vergemakkelijken. Het team is elke cent meer dan waard. Het ging super smooth, ze hebben ontzettend veel kennis. Zij hebben een bank gevonden dat goed past bij onze situatie. Het proces voelde heel simpel en zolang je tijdig aanlevert wat zij nodig hebben, is het werk 'zo gedaan'. Erg dankbaar voor Marco en de team.

Aardige mensen, goeie begeleiding

We hebben totaal geen verstand van hypotheken en het team heeft ons buitengemeen vriendelijk en geduldig door het proces geleid, waardoor de zaak snel rond was.

Goed, snel en duidelijk geholpen

Fijne ervaring gehad bij de Hypotheker in Amersfoort Centrum. Marco & Yvonne hebben ons goed geholpen bij onze hypotheekaanvraag.

Zeer goed geholpen

Zeer duidelijke en goede Hypotheker, waar je als Starter veel aan hebt op de woningmarkt!

snel, helder en effectief

hulp en advies gehad voor financiering hypotheek van onze dochter, bij ons en onze dochter grote tevredenheid over advies en werkzaamheden

Heel fijn

Snelle reacties, duidelijke uitleg en klantvriendelijk

Goed en professioneel advies

Geduldig, goed en professioneel advies. Ze ondersteunden goed van a tot z. Alleen het bouwdepot was niet helemaal goed uitgelegd.

Super fijn geholpen

We hebben na persoonlijk contact een heel fijn traject gehad. We zijn heel goed geholpen. Ze reageren snel, zijn erg vriendelijk. Ze denken goed mee, ook waar wij niet aan gedacht hadden. Ze zijn goed bereikbaar, telefonisch als via de mail. Er is een hele goede prijs, kwaliteit verhouding. Bij een volgende keer komen wij hier zeker terug!

Vriendelijk, gastvrij en behulpzaam

Samen met mijn partner onze eerste woning gekocht en van begin tot einde goed geholpen door Martijn en Yvonne. Dit ging allemaal erg soepel, fijn en vooral met een vertrouwd gevoel.

Snelle, persoonlijke attente en vriendelijke dienstverlening

Zoals altijd een snelle dienstverlening, geven veel vertrouwen en niet te beroerd om nog even te bellen als herinnering dat er nog een kopie gemaakt moet worden als ze weten dat ik dat door drukte wellicht vergeten zou.

Professioneel, snel en gericht!

Vanaf het moment dat je bij De Hypotheker binnen loopt word je direct geholpen. De werknemers zijn aardig en houden je op de hoogte. Bedankt voor de inzet!

Zéér tevreden

Marco dacht in het hele traject van a tot z met me mee. Hij bracht mijn financiën goed in kaart, waardoor ik gericht kon zoeken/bieden. Ik werd het hele proces goed op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen en dat was erg fijn. Ook waren zij (zowel Marco als de assistent) goed bereikbaar en ontving ik snel antwoorden op mijn vragen. Kortom: ik ben zeer tevreden over deze dienst en ik raad het iedereen aan!

Zéér tevreden

Goede advisering zonder poespas..

Mijn vraag werd direct goed begrepen door de adviseur. Hierna werd alles snel, correct en volgens afspraak digitaal afgehandeld.

We hadden binnen twee weken de hypotheek rond!

Het team heeft, ondanks onze bijzondere situatie als ondernemer, op een zeer doeltreffende en volhoudende manier, binnen twee weken een definitieve offerte weten te verkrijgen bijt we partijen. Dank voor de hulp team Amersfoort!

Uitstekende ondersteuning, toegespitst op de persoonlijke situatie

Zeer prettig contact, waarin wordt meegedacht en geadviseerd. Hoge kwaliteit, goede kennis,actieve houding. Afhandeling door secretaresse adequaat en zorgvuldig. Fijne communicatie. Vragen kunnen gesteld worden en worden snel beantwoord

Een vertrouwd gevoel

Marco en Ivonne hebben ons voor de derde keer keer goed geholpen. Dit geeft ons een vertrouwd gevoel. Snel en kundig, het juiste advies. Super transparant over de gang van zaken. Jazeker!

Hele fijne, vakkundige mensen, schakelen snel en zoeken altijd naar de beste oplossing.

Marco heeft voor de tweede keer ons geholpen. Snel en kundig, het juiste advies. Super transparant over de gang van zaken. En het weer binnen de gestelde ovb voor elkaar gekregen. Erg blij!

Simpelweg geweldig

Inmiddels voor de 4e keer via de Hypotheker onze hypotheek afgesloten/aangepast. De begeleiding en communicatie was ook deze keer weer super. Team Hypotheker Amersfoort bedankt en tot de volgende keer!

Over de Hypotheker