Persoonlijke service met uitstekend resultaat

Wij zijn super tevreden over de manier waarom we werden geholpen bij onze hypotheek aanvraag. De tijd die genomen wordt om alles goed uit te leggen, het bespreken van de risico’s alles kwam ruimschoots aan bod. Ook bij het wijzigen van de woning werd er direct actie ondernomen. Het hele traject voelde goed en elke vraag werd zeer snel opgevolgd. Even bellen, geen probleem. Maar ook nadat wij dachten dat alles rond was werden we nog op enkele details gewezen die wij nog over het hoofd hadden gezien. Dus niet ff snel cashen en vergeten maar echte zorg voor de klant. Een echte aanrader!

Duidelijkheid

Duidelijke adviseur en duidelijk verhaal omtrent onze vragen. En gewoon dit kan wel en dit niet. Past ook erg goed bij ons

Persoonlijke en zeer goede service

Bij de Hypotheker in Lisse werden we geadviseerd door Rutger. Wij hebben niet veel verstand van hypotheken maar na de gedegen uitleg hebben we een goede keus kunnen maken. Er wordt alle tijd voor je genomen en je kunt met alles direct meekijken op een scherm. Alle overzichten worden geprint maar ook digitaal toegestuurd. Bij tussentijdse vragen volgt er binnen een dag antwoord. Echt een top advies gekregen!

Geholpen door Rutger, een prima adviseur.

Ik ben deze keer geholpen door Rutger, hij is een prima adviseur die terplekke handelt en heeft verstand van zaken. Geen makkelijke praatjes maar is reëel en denkt met je mee voor het beste resultaat. Als ze allemaal zo waren dan wat het een 10 geweest

Deskundig en persoonlijk

Hele fijne begeleiding bij de koop van ons eerste huis. Goed meegedacht met onze persoonlijke situatie en overal is aan gedacht! Zeker voor starters zonder kennis van de huizenmarkt en hypotheken een aanrader!

Vriendelijk en professioneel advies ontvangen

De hypotheekadviseur en de dames van het kantoor hebben ons prima geholpen en de adviezen waren altijd goed en werden op tijd aan ons doorgegeven . Jullie hebben ons een hoop zorgen uit handen genomen en wat wij hiervoor betaald hebben is het RUIM WAARD GEWEEST

super

zijn goed geholpen met duidelijk advies

Super klant vriendelijk

Ik zou de de hypotheeker dr droog bij iedereen aanbevelen . Niet te beroerd om de bank te bellen .

Zeer prettig contact

Fijn in het contact en zitten er goed achteraan om alles tijdig op orde te hebben. Nemen hun verantwoordelijkheid. Een aanrader!

Goede advisering, gericht op mijn persoonlijke situatie.

Goede begeleiding, met voortdurend persoonlijk contact. Aanbod van een hypotheek bij Robuust. Na wat zoeken op Google bleek dat Robuust mede was opgericht door de Hypotheker. Dat lijkt een niet geheel onafhankelijk advies.

Fantastisch geholpen.

Constant naar oplossingen gezocht en geïnformeerd. Dick heeft ons heel goed bijgestaan. En uiteindelijk wonen wij nu alweer 6 weken in ons droomapartement.

Verkeerd advies

Bij het adviesgesprek zouden we een bepaald bedrag kunnen lenen, hierop hebben we een bod gedaan op het huis. Achteraf blijkt dat we helemaal niet zoveel konden lenen en ons verbouwingsbudget was uiteindelijk ook niets meer. Hierdoor konden we niet de verbouwing doen die het huis nodig had. Als we dit van te voren hadden geweten, hadden we dit huis niet eens kunnen kopen. Totaal verkeerd advies terwijl alle gegevens hetzelfde bleven.

Verkeerd advies

Wij hebben helaas verkeerd advies gekregen. Zonder de overwaarde van ons huidige huis hadden wij de koop van het nieuwe huis niet rond gekregen omdat we de financiering er niet voor kregen. Ik heb hierop de adviseur aangesproken dat we ineens 30K minder konden lenen. Hier werd alleen maar op gereageerd dat het nu toch goedgekomen is. Er werd geen verantwoordelijk genomen en geen excuses geboden.

Zeer goed kantoor.

Fijne mensen om zaken mee te doen.

Goed advies en prettig geholpen.

Er was alle tijd om ons goed te adviseren. Het was de tweede keer dat Jeremy ons geholpen heeft jaartallen tevredenheid. Ook een pluim voor de medewerksters achter de balie( en telefonisch) die ons altijd vriendelijk te woord stonden.

Zeer persoonlijk.

Betrokken, meedenkend, invoelend.

Erg fijn geholpen, al jaren vertrouwd

Altijd eerlijk en mee denkend advies. Super netjes geregeld.

Uitmuntend

Ik ben goed geholpen door mijn locale hypotheker in lisse. Goede hypotheekadviseur die duidelijk antwoord terug geeft. Ik zou iedereen aanraden. ga er langs voor een gesprek. Als je voor een keus sta.

Fijne samenwerking!

Goed advies en samenwerking.

prettig en kundig

zeer goed advies . professioneel afgehandeld zowel door de adviseur rene de jong en door de dames die alle email en stukken behandelen. absolute aanrader voor iedereen.

Snel, deskundig en meedenkend.

Zeer tevreden over advies, suggesties en denken mee in bijzondere omstandigheden.

Zeer tevreden met de samenwerking

Zeer tevreden met de samenwerking

klantvriendelijke en duidelijke hulp.

Een hele fijne en duidelijke samenwerking gehad samen met de Hypotheker. Prettige gesprekken gehad en goede begeleiding wat er van ons verwacht werd bij het aanvragen van een hypotheek. Zeker een aanrader voor iedereen! Iedereen van Hypotheker Lisse nogmaals bedankt voor het helpen met onze hypotheek. Stephanie en Tim

Vriendelijk en vlot woord gestaan

De hypotheekadviseur Jeremy is echt een topper!

Top!!!!

Onze ervaring met de hypotheker, is dat ze ons twee keer goed geholpen hebben, met de aankoop van onze tweede nieuwe woning, onze speciale dank gaat uit naar dick en edith, reuze bedankt voor jullie inzet en service... Hans en marina

Over de Hypotheker