Geen enkel moment ontzorgd door De Hypotheker

Wij hadden het meest uitgebreide pakket aangeschaft en hebben daar veel spijt van gehad. Vanaf het begin is er bar slecht gecommuniceerd, zelfs zo lang geen reactie gehad dat wij het Voorbehoud van Financiering voor het koopobject hebben moeten verlengen. Pas na weken lang escaleren, bellen en blijven mailen is er actie genomen om een advies te verzorgen. Het advies zelf is uiteindelijk goed geweest. Maar ook daarna zijn we niet ontzorgd geweest. Constant hebben wij het gevoel gehad achter letterlijk elke actie aan te moeten zitten. Als wij niet belden, leek er niks gedaan te worden. Van de nu 3e keer dat wij met de Hypotheker gewerkt hebben, is dit nu wel degelijk de allerlaatste keer. Deze ervaring was echt uitermate slecht en stressvol.

Ontzorging tot in de puntjes

Met weinig ervaring en een unieke casus zijn we hartelijk welkom geheten door Marcel en het team en hebben we alle mogelijkheden tot in detail besproken waarbij het allemaal goed te volgen was. Daarnaast goede documentatie om alles thuis eens rustig na te lezen. Tijdens onze vakantie is het team hard aan de slag geweest en hebben we middels mail contact gehouden waar er meestal na een paar uur al antwoord was. Door het goede handelen van Marcel hebben we een goede hypotheek uitgezocht en wisten we vanaf het begin al wat wel en niet kon. Heel fijn dat alles onder 1 dak geregeld kan worden want ook de taxatie was prima geregeld. Bedankt team Alphen aan den Rijn voor de goede zorgen, we gaan jullie zeker aanbevelen!

Matige begeleiding door adviseur, zelf achter veel.dingen.aan.moeten gaan

Geen goede inlichting van hypotheekadviseur gekregen, waardoor flinke vertraging opgelopen en alsnog veel zelf moeten regelen. Over overige medewerkers wel positief

Beste Aline, Wat vervelend om langs deze weg te horen dat je niet tevreden bent met de manier waarop de hypotheekaanvraag is verlopen. We herkennen ons niet in het geschetste beeld en bespreken graag met je wat we in jouw ogen voortaan beter moeten doen. Als je behoefte hebt aan een evaluatie van het proces, ben je uiteraard van harte welkom op de vestiging. Met vriendelijke groet, Roberto Trouwborst, De Hypotheker Alphen aan den Rijn

teleurstellend.

Al meerdere keren onze hypotheek laten doen bij de Hypotheker. We waren altijd positief maar bij deze keer was het slecht. Deze meneer deed niet wat wij zeiden. 2 avonden langs geweest met veel praten maar weinig inhoud ! Moest elke keer contact opnemen anders gebeurde er niks. bv bankgarantie. Uren antwoorden geven op vragen van verzekeringen, wat wij niet wilde. Hoop geld betaald maar totaal niet waard ! Had het beter alles zelf kunnen doen. Hoop frustraties bij mij en mijn man.

Fijne service en enorme betrokkenheid.

Wij zijn zeer goed begeleid en hebben het personeel als heel betrokken ervaren. Ze hebben echt die stap meer gedaan om alles voor elkaar te krijgen.

Goede support voor afsluiten van een hypotheek

Helaas hadden we te maken met het vertrekken van een medewerker waardoor de overdracht van ons dossier niet geheel zonder problemen was. Buiten dit punt is de Hypotheker voor ons de adviseur voor het afsluiten van een hypotheek!

Diensverlenend

Heel vriendelijk en erg duidelijk in uitleg en verdere begeleiding

Goed advies!

Bij de Hypotheker heb ik goed advies gekregen over het oversluiten van onze bestaande hypotheek. Samen met het advies m.b.t. bepaalde regelingen zorgde het voor een goede nieuwe hypotheek!

Goed meedenken en adviezen

Goede adviezen en wensen meedenken

Heel erg prettig!

Wij hebben het contact met de hypotheekadviseur als heel prettig ervaren. Er was een persoonlijke klik. Er werd meegedacht. Er werd heel veel moeite gedaan om het allemaal rond te krijgen.

Heel goed geholpen

Heel erg goed geholpen door de medewerkers van de hypotheker! Zeker met de hypotheek adviseur Leo Bras, en gelachen!

Ontzettend fijne ervaring mee

Zeer vriendelijk geholpen. Er is goed gekeken naar mijn persoonlijke situatie en het aanbod is daar mooi op afgestemd.

Uitstekende service en advies

Rutger Droog en het team van de Hypotheker Alphen aan de Rijn hebben mij fantastisch geholpen en het maximale eruit gehaald met minimale kosten.

Zeer kundig,professioneel en vriendelijk.

Zeer goed geholpen. Kennis van zaken. Enorm behulpzaam. Altijd bereikbaar. Zeer vriendelijk. Oplossingsgericht meedenken. Goede koffie.

Prima en snel geholpen

Persoonlijk en deskundig advies. Creatief meedenken in oplossingen.

Goede service en een duidelijke uitleg.

Vriendelijke behulpzaame geruststellende fantastische ervaring. Zeer kundig personeel.

Top geholpen !!

Wij zijn enorm goed geholpen met onze hypotheek aanvraag door Rutger en Celine, zelfs na de aanvraag enorm geholpen en echt persoonlijk contact

Perfect passend advies in professionele, relaxte sfeer

Waar een andere adviseur initieel met een meer standaard oplossing kwam, dacht Leo vanaf het begin echt mee met mijn situatie. Gevolg is dat ik nu een hypotheek heb kunnen afsluiten die volledig aansluit bij mijn wensen. Leo kon daarnaast alle vragen die ik had in begrijpelijke taal beantwoorden. Zowel via video als later op kantoor in Alphen heb ik erg prettige gesprekken gehad. Professioneel, maar in een relaxte sfeer.

Meer dan tevreden!

De hypotheekadviseur Rutger heeft ons ontzettend goed geholpen. Niet alleen is hij helder en duidelijk in zijn advies, maar ook liet hij ons meerdere opties/scenario's zien, zodat wij konden kiezen voor de hypotheek waar wij ons het beste bij voelden. Wij zijn in ieder geval meer dan tevreden met de dienstverlening van De Hypotheker.

Geweldige service

Vanaf het moment dat we telefonisch contact hadden tot aan het ondertekenen van de hypotheekakte geweldige dienstverlening

Ik zette Rutger voor de uitdaging om binnen 1 week mijn hypotheek te regelen :) Dit zou ons veel voordelen opleveren. Door zijn goede contacten is dit hem nog gelukt ook. Communicatie en service was perfect. Wij raden De hypotheker Alphen aan de Rijn bij iedereen aan. Irma & Rutger bedankt jullie hebben ons heel wat stress bespaart.

Rekent €1950 voor een fout advies waardoor ik €1500 extra belasting moet betalen.

Men rekent €1950 voor een, achteraf gebleken, foutief advies. Erkent de fout en biedt excuses aan. Maar wenst mij niet tegemoet te komen in de €1500 extra belasting die ik moet betalen door deze fout.

Zeer betrouwbaar, vakkundig en betrokken

We hebben het als zeer prettig ervaren. De sociale kant van adviseur Leo Bras en zijn dames-teammedewerkers waren een geweldig "warm bad". Het was bij elk gesprek een hartelijke open bereidwillige sfeer, waarin zaken zijn/werden gedaan. De vakkennis en vakkundige administratieve verwerking en verduidelijking van zaken waren bijzonder fijn. Niets was te veel! Goede bereikbaarheid, zowel plaatselijk als via de telefoon. Top! Om ook anderen deze hypotheker en medewerkers aan te bevelen.

Goede service. Ze staan continu voor je klaar en regelen alles wat mogelijk is.

Over de Hypotheker