Persoonlijk, korte lijnen en duidelijk.

Iedereen op kantoor heeft inzicht in “jouw” situatie, dus bij vragen kan iedereen je helpen. Hele open sfeer, waarin ik me prettig voelde. Alle stappen, die gezet worden, worden duidelijk aangegeven. En hulp wordt, waar nodig, direct gegeven.

Dit team van de Hypotheker is werkelijk fantastisch. Ze ontzorgen van A tot Z, precies wat ik als leek nodig had.

Top geholpen

Fijn geholpen met het afsluiten van onze hypotheek

Alles snel geregeld, aardige mensen! Wij zijn heel blij

Eerlijk, betrouwbaar en laagdrempelig service!

Fijne communicatie waarin alles duidelijk wordt uitgelegd. Goed bereikbaar als we vragen hadden. Kijken altijd naar het grotere geheel, en vertellen eerlijk wat de mogelijkheden zijn. Een hele fijne service die wij zeker aanraden.

Goede uitleg en hulp bij het zoeken naar de juiste hypotheek

Zeer prettig in uitleg

Geweldig geholpen

Geweldig team in Lelystad. Denken goed met je mee. Goede en duidelijke uitleg. Gewoon fantastisch.

Een fantastisch team waar je op kan bouwen!

Zeer vriendelijke, betrouwbare en deskundige mensen! Zijn zeer goed bereikbaar en denken goed met je mee. Zij houden je perfect op de hoogte van alle (nieuwe) ontwikkelingen van je aanvraag. Wij zijn blij met De Hypotheker. Een echte aanrader!

Goede ondersteuning en adviezen

Vanaf het begin tot het eind zijn wij goed geholpen. Alles wat geregeld moest worden hebben zij voor ons gedaan. Toppers Chris en Jessica!

Zeer behulpzaam!

Wij hebben een jaar gezocht naar onze droomwoning. In dit hele proces is iedereen van het kantoor nauw betrokken geweest. Het contact is heel fijn, er wordt geluisterd en er wordt passend advies gegeven. Echt een uitzonderlijk fijn gevoel bij De Hypotheker. Ik ben hier 5 jaar geleden geweest voor het kopen van mijn huis, altijd genoeg spaargeld over gehad, nooit geen gedoe en ik ga er nu blindelings vanuit dat dat weer het geval gaat zijn. Hier wordt verantwoordelijk gekozen wat het beste is voor jouw situatie! Echt voor iederee aan te bevelen!

Deskundig, persoonlijk en snel

Dit was mijn eerste woning en wist niet wat hier allemaal bij komt kijken. Gelukkig zette de Hypotheker alles op een rijte, zodat ik in het hele proces wist waar ik aan toe was. Met hun deskundig advies weet ik zeker dat ik de juiste hypotheek voor mij heb gekozen. De communicatie was soepel en ik kon altijd terecht voor vragen. Ik had met Chris enorm veel lol gehad. Met zijn directheid, humor en uitermate deskundigheid, was dit een uitstekende ervaring. De Hypotheker heeft een soepel proces, die verbasingwekkend snel was. Binnen no-time had ik een hypotheek. Mijn complimenten aan Chris en de dames. Zeer zeker een aanrader!

Beste Chris, dank je wel voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Corinne Jansen

Uitstekende begeleiding heel de route naar de hypotheek

Fijne begeleiding met name de desktop taxatie die voor mij nieuw was.

Persoonlijk, deskundig en snel

De hypotheker Lelystad is echt aan te raden. Snelle en persoonlijke communicatie met een zeer deskundig advies. Wij zijn zeer goed te spreken over de betrokkenheid van de medewerkers binnen het traject. Daarnaast kan je ze altijd bellen en krijg je vrijwel direct advies of antwoorden. Al met al een zeer goede ervaring!

Geweldig geholpen!! Prettig team.

Door dit team geweldig geholpen, alles liep erg vlotjes en prettig, zeker een aanrader.

Vertrouwen

Voor het eerst alleen een woning gekocht die zelfs nog gebouwd moet worden. Daar komt heel veel bij kijken. Ik ben vanaf het begin heel erg goed geholpen. Sterker nog, zowel bij de administratie/balie als bij de adviseur ben ik meteen op mijn gemak gesteld. Bij De Hypotheker waren ze ook heel erg betrokken bij mijn situatie. Ik mag wel zeggen dat ik een juiste zet heb gezet om naar De Hypotheker te gaan, dat heeft voor mij heel wat kopzorgen bespaard gebleven.

Fijn om mee samen te werken

Door mee te denken, en een goed advies, waardoor onze toekomst prettiger is geworden!

Han, Jessica en Corinne regelen echt alles voor je!!!!

Prima service,

Ik werd steeds goed, vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Toppers

zeer goed...ze denken echt met je mee

Mijn ervaring is dat ze heel vriendelijk, aardig en professioneel zijn. Ze denken echt met je mee en doen er alles om te zorgen dat je de beste mogelijke advies krijgt en om de hypotheek te kunnen realiseren.

Het was een behoorlijk administratieve kluif, maar goed begeleid

Er worden heeeel veel gegevens opgevraagd, omdat deze ook nodig zijn. Maar uiteindelijk was het oversluiten van de hypotheek goed geregeld. Had wel nog een berichtje verwacht toen alles gepasseerd was bij de notaris.

Vriendelijke en behulpzame mensen

Duidelijk advies ontvangen en uiteindelijk een hypotheek afgesloten die goed aansluit bij onze wensen en mogelijkheden.

Een ontzettend goede begeleiding gedurende het proces

Chris heeft ons enorm goed bijgestaan in het rond krijgen met onze hypotheek. Hij heeft zich samen met de dames enorm in gezet om de hypotheek met spoed geregeld te krijgen. Mijn complimenten voor de gedrevenheid en toewijding. Heel erg prettig geholpen ook, de contacten waren erg ontspannen en vriendelijk. Mijn volgende hypotheek regel ik weer bij hen.

Aanrader!! Zeer goed advies en klantvriendelijk.

Inmiddels mijn 4e koopwoning. Ik ga altijd naar de Hypotheker in Lelystad, zeer goed geholpen! Goed advies en uitermate klantvriendelijk. Het loopt als een geoliede machine :). Aanrader!

Uitstekende, persoonlijke en menselijke service op maat.

Fijn contact, compleet en professioneel advies. Het team stond altijd voor ons klaar en heeft geholpen met zaken waarbij hulp niet vanzelfsprekend is.

Top service!

Alles is zeer snel en secuur geregeld! Zeer fijne ervaring Met Chris van Locatie Lelystad

Over de Hypotheker