Goed adviserend en duidelijk de mogelijkheden aangegeven

De afgelopen weken een goed beeld gekregen over de mogelijkheden voor een bouwdepot met ook in achtneming de situatie als een van beiden komt te overlijden en het er dan financieel uitziet. Blij dat we het op deze manier kunnen realiseren.

Duidelijke uitleg en begeleiding.

Het hele traject nemen ze de tijd voor een duidelijke uitleg en denken mee watvde beste route is.

Ontzettend bedankt voor deze mooie review Eric! In de toekomst staan we weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Hypotheker Almelo

Voor kennis, kunde en klantvriendelijkheid moet je bij Hypotheker Almelo zijn.

Wij zijn vanaf het begin tot het einde zeer goed begeleidt door onze hypotheekadviseur Edwin Harmelink en ook door de mensen van het secretariaat. Iedereen is even klantvriendelijk en duidelijk. Over alles werden wij duidelijk geïnformeerd en wij wisten precies wat er van ons werd verwacht. In alles kregen wij het gevoel dat er met ons is meegedacht. Bij een (eventuele) volgende hypotheek gaan wij zeker weer naar de Hypotheker. Van ons krijgen jullie een dikke 10!

Bedankt voor jullie mooie review Marès en Thijs Jan. En wellicht tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Hypotheker Almelo

Prima goed advies mooie snelle stappen

Goed advies waar voor je geld. Mooi dat er nu het is totale plaatje inzichtelijke gemaakt wordt. Ook werkloosheid, pensioen, overlijden etc.

Beste Ronald, Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Dankjewel daarvoor. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag. Met vriendelijke groeten, Team De Hypotheker Almelo

Helder

Gedurende het hele proces werken de dames en heren van De Hyptheker met je mee. Ze vertellen helder hoe het proces er voor staat, wat er van wie verwacht wordt en wat de volgende stappen zijn. Zelfs als het spannend wordt weten ze te relativeren en je gerust te stellen, heel fijn in een periode waarin er veel moet gebeuren. Aanrader dus!

Ontzettend bedankt voor deze mooie review Jaccolien! In de toekomst staan we weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Hypotheker Almelo

Zeer vakbekwaam en duidelijk

Wij zijn zeer fijn geholpen door Marco Einhaus. Duidelijke uitleg en zeer behulpzaam.

Dankjewel voor het vertrouwen en deze mooie beoordeling. In de toekomst staan we weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Duidelijke en verstand van zaken

Mijn ervaring met Marco Einhaus, De Hypotheker te Almelo, is erg goed. Hij heeft verstand van zaken, is duidelijk en geduldig. Hij geeft goede adviezen en probeert mee te denken met onze wensen. Marco Einhaus is een persoon waarop je kunt vertrouwen.

Goed om te horen Herry. Bedankt voor deze mooie review en veel woonplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hypotheker Almelo

Dit is mijn 3e keer dat ik met Marco een hypotheek regel , altijd even duidelijk en geduldig en verteld ook de valkuilen die er zijn altijd prima advies en bijgestaan door zijn vriendelijke en vakkundige medewerkers Veel uit onze familie maken ook gebruik van deze Hypotheker tot volle tevredenheid

Beste Henk, Ontzettend bedankt voor deze mooie review! In de toekomst staan we weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Hypotheker Almelo

goede begeleiding en advies

Marco en zijn team hebben ons goed begeleid en geadviseerd. Zeker een aanrader!

Beste Anke, Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Dankjewel daarvoor. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag. Vriendelijke groeten, Team De Hypotheker Almelo

This was really smooth

I had no idea how the process for a foreigner is to buy a house. With the help of de hypotheker, they gave me all the details in the first meeting. They gave me all the information, positive/ negative, and helped me come to my decision. They knew what they were doing. I never even struggled in any way. As soon as I got a house, I gave them all the information and they started the process themselves to the end. All I did was sign some papers. They have some really good partners and connections in Almelo that can help you make the process very smooth

Zij zijn professioneel en vakkundig aan het werk gegaan.

Marco heeft me alles netjes uitgelegd en gebeld als er wat was. Door de app en website was alles snel geregeld.

Erg goed!

Onze ervaring is erg positief. Helder, uitgebreid en duidelijk advies met zeer betrokken werknemers! Zelfs onder tijdsdruk een goede prestatie neergezet!

Het hebben van kennis en het geven van kwaliteit.

De Hypotheker denkt heel goed mee, bij het kiezen van passende persoonlijke hypotheek. Niets moet, veel kan. Natuurlijk wel afhankelijk van persoonlijke wensen en omstandigheden. Mede door eerdere goede ervaringen met de Hypotheker, daarom opnieuw gekozen voor kennis en kwaliteit.

Zeer vakkundige mensen

We zijn zeer goed geholpen. Was het geld meer dan waard!

super ervaring

de hypotheker almelo is mij goed bevallen de kennis is goed de manier waarop zij uit leggen wat de mogelijkheden zijn is voor iedereen te begrijpen. ook willen ze je overal bij helpen en houden ze je op de hoogte hoe het er nu voorstaat. apotheker almelo het volgende huis komen we bij jullie terug

Alles helder, op tijd en duidelijk geregeld !

Na de heldere uitleg van de nieuwe hypotheek offerte is de aanvraag verstuurd en binnen de gestelde termijnen van financieringsvoorbehoud afgewikkeld. Er waren snelle en korte lijnen met onze adviseur Marco Einhaus waardoor het traject snel en duidelijk kon worden doorlopen en worden afgesloten. Alles perfect geregeld !

Zeer kundig advies en goede hulp ontvangen

Goed contact en het advies was duidelijk en goed afgestemd op onze situatie. Veel flexibiliteit in de manier van contact. Wij wilden graag de gesprekken via beeldbellen en dat ging prima.

Uitstekend hypotheekadvies

Onlangs wederom contact gezocht met De Hypotheker in Almelo en ook nu was de service weer perfect. Marco Einhaus heeft ongelooflijk veel kennis van zaken, neem rustig de tijd voor je en legt alles rustig aan je uit. Het contact met de medewerkers is erg goed, de lijntjes zijn erg kort en ze houden je keurige van de voortgang op de hoogte. Ook deze keer werd alles voor ons weer keurig geregeld door dit team, top !! Hypotheekadvies nodig ? Dan moet je echt bij De Hypotheker in Almelo zijn.

Steeds weer een fijne betrouwbare partner op gebied van hypotheekadvies

Al meerdere keren een beroep gedaan op de ondersteuning van de Hypotheker, vestiging Almelo. Over de jaren heen voor hypotheken voor huizen op verschillende plekken in het land en steeds weer terug bij deze partij vanwege de goede ervaring. Snelle, duidelijke communicatie, gedegen advies en een erg hoog niveau van dienstverlening: een hele warme aanbeveling en absoluut het maximum aantal sterren.

Helder advies op maat!

Team De Hypotheker Almelo adviseert prima met betrekking tot benodigde en passende hypotheek met daarnaast een aanvullend advies voor eventuele arbeidsongeschiktheid en risico bij overlijden.

Super tevreden over de inzet van Marco en zijn team in een zeer kort tijdsbestek!!

Op de dag van de bezichtiging bij de nieuwe woning kon ik dezelfde dag nog terecht bij Hypotheker Almelo om een serieus bod en de financiële mogelijkheden te bespreken. We wisten na ca. 2 uurtjes precies waar wij aan toe waren wat heeft geresulteerd in een schriftelijk bod op de woning dezelfde avond nog. Dit bod is een dag later geaccepteerd waarna het gehele proces tot aankoop van de woning en uiteindelijk het tekenen bij de notaris in 3,5 week is gerealiseerd door uitstekende inzet van Marco Einhaus en zijn team. We zijn uitermate tevreden en zeer content met hun inzet en flexibiliteit.

Deskundig advies

Van begin tot eind wordt alle doorgelicht

Transparant, kennis van zaken

Goede duidelijke service

Prettige samenwerking

Perfect!

Ik ervaar het hypotheek advies heel vertrouwelijk maar ook dat ik een eerlijk advies krijg! Het is heel belangrijk dat je als hypotheeknemer er een goed gevoel bij hebt!

Over de Hypotheker