Prima service, duidelijk en zeer meedenkend!

Ben zeer tevreden over de dienstverlening van de Hypotheker. Ze denken goed mee, zijn duidelijk en helder in advies.

Supersnel geholpen, top team!

De hypotheker weet waar ze over hebben zowel met hypotheken als verzekeringen. En alles is binnen no time geregeld. Ik kan niet anders zeggen, ga zo door!

Uitstekende service en heldere communicatie

Veel kennis aanwezig, goed bereikbaar, vriendelijk en uitstekende service.

Uitstekend!

Mijn ervaringen met de hypotheker uit Leeuwarden zijn top. Communicatie is meer dan prima, de persoonlijke aanpak en het doorpakken wat in mijn geval nodig was doen ze! Absolute aanrader.

Aanrader

Zeer vriendelijk, ervaren en meedenkend personeel. Denken in oplossingen en de klant is altijd betrokken bij alle processen, van A tot Z. Kortom een aanrader!

Ideaal

Heel gemakkelijk omdat ze alles regelen. Stap voor stap informatie aangeven. Alles op n rijtje zetten wat jij moet aanleveren.

Goede ervaring

Klantvriendelijk, goed advies, nemen de tijd om alles uitgebreid uit te leggen,

Deskundig advies en heldere communicatie

Deskundig advies en heldere communicatie

Deskundige en professionele begeleiding!

Super snelle service bij het verhogen van onze hypotheek middels een bouwdepot. We kregen duidelijk advies en de verwerkingstijd was super snel! Bedankt voor de goede dienstverlening.

Perfect geholpen.

De doortastende manier van werken in combinatie met het meedenken en oplossen hebben geleid tot een perfecte uitkomst voor ons.

Een zeer vriendelijke en deskundige dienstverlening.

Wilbert heeft mij iedere keer tijdig kunnen voorzien van advies bij het plaatsen van een bod op verschillende woningen. Daarnaast was ik zeer tevreden over het adequaat handelen bij het aanvragen van een hypotheek.

Prima begeleiding in het regelen een hypotheek

Prima begeleiding in het regelen een hypotheek. Contact liep via mail, wat voor ons wel erg fijn was. Status van hypotheek online te bekijken.

Vlot geholpen, goed advies, vriendelijke service

We zijn tevreden over de dienstverlening.

Hele goede support. Kijken verder dan alleen naar een hypotheek advies

Ik heb al eerder zaken gedaan met de Hypotheker, en dat is mij altijd goed bevallen. Ook deze keer werd ik geholpen door Wilbert, welke mij heel goed heeft geholpen. Mijn hele financiële situatie is doorgelicht en ook andere zaken worden vrijblijvend bekeken, zoals of de belasting aangifte wel correct is gedaan en of er geen nodeloze verzekeringen zijn. De communicatie omtrent het aanvragen van de hypotheek is duidelijk. Ook het "na" gesprek nadat de hypotheek rond is, vond ik heel fijn. Ik kan de Hypotheker daarom zeker aanraden.

Hele goede support. Kijken verder dan alleen naar een hypotheek advies

In 1 zin? : Jazeker, de Hypotheker!

Een zeer persoonlijk advies na een goed gesprek. De Hypotheker nam heel veel zorgen voor mij weg. Het voelde alsof " er goed voor mij gezirgd werd". En ik kan zeggen dat ik dat, met zo'n belangrijk iets als een hypotheek, heel erg prettig voelde.

In 1 zin? : Jazeker, de Hypotheker!

Deskundig, helder uitleg, geen verrassingen top!

De Adviseur (Leeuwarden) gaf helder en goed uitleg en advies. Prima organisatie

net zoals de vorige keer prima

goed geholpen en vriendelijk personeel.

Ontzorging van al mijn vragen en wensen

Vanaf het eerste gesprek alle prettig ervaren. Elke vraag die ik had werd snel en goed beantwoord. Uiteraard bestaat perfectie niet in mijn ogen, maar De Hypotheker scoort zeker hoog bij mij. Pluspunten: - Snelheid - Duidelijkheid - Vriendelijkheid - Communicatie

Prima advies

Prima advies. We zijn zeer goed geholpen door Niels.

Deskundige en professionele begeleiding

Adviseur was erg vriendelijk, professioneel en ter zake kundig. Er werd ruimschoots de tijd genomen om alles door te nemen en om alle vragen te beantwoorden. Ook de telefoontjes uit interesse hoe een en ander is gegaan waren erg prettig.

top !

prima en professioneel geholpen.

Goed en duidelijk advies

Al vanaf het kennismakingsgesprek kregen wij het gevoel dat de service maatwerk was en goed gericht op onze omstandigheden. Ook de vervolggesprekken gaven ons vertrouwen dat we een goed advies kregen en naar een zorgvuldige afronding toewerkten.

Fantastische service, goed bereikbaar en snelle actie

Één telefoontje en het werd geregeld. We werden uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang van onze hypotheek. Duidelijke uitleg. Zeer professioneel.

Over de Hypotheker