Hele prettige, professionele en deskundige mensen!

Het is fijn om met de mensen van de Hypotheker samen te werken. Het advies is deskundig, ze weten waar ze over spreken en je merkt dat ze veel weten door hun ervaring. Geen blabla, gewoon eerlijk en zeggen waar het op staat.

De medewerkers hebben zich 100% ingezet om alles te regelen Laagdrempelig in contact. In fijne en begrijpelijke taal werd alles communiceerd. Van A tot Z hebben wij zeer persoonlijke begeleiding mogen ontvangen door Wilbert en door Annet. Een fijne samenwerking! Ik raad ze zeker aan.

Zeer prettig.

Zeer fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en zeer meedenkend. Klantgericht en duidelijke informatie. Geeft een vertrouwd gevoel.

Duidelijk doeltreffend

Fijne communicatie, snelle goede hulp

Gekozen voor de Hypotheker omdat we hier goede verhalen over hadden gehoord. Er werd de tijd voor ons genomen waarbij er goed naar ons werd geluisterd maar ook goed werd uitgelegd hoe alles werkt. Erg fijn omdat we zelf nog maar weinig wisten van hypotheek zaken. Wanneer er vragen vanuit ons waren was de Hypotheker heel goed te bereiken en kregen we snel reactie/hulp. We zijn er super tevreden over!

Amazing

Zeer tevreden over de dienstverlening van de Hypotheker , duidelijk advies , duidelijke manier van communiceren , en alles op tijd geregeld , hulde aan het team

Vriendelijk, duidelijk, correct, behulpzaam

Op mijn gemak, begrip en vlot, duidelijk, behulpzaam

Vakkundig advies, goede service en hypotheek snel geregeld

Wij werden zeer goed en vakkundig geholpen. Ze denken met je mee en zoeken alles voor je uit. We kregen een goed overzicht van onze financiële situatie, ook voor in de toekomst (pensioen, bij arbeidsongeschiktheid en werkloosheid). Altijd bereikbaar voor vragen. Service voor ons echt een 10!!

heldere uitleg en vlotte hulp bij vragen

Wij hadden weinig verstand van hypotheken. We werden goed geholpen en er werd tijd gemaakt om antwoorden te geven op onze vragen. Prima afhandeling.

Snel en naar wens geholpen.

Zeer snel en goed begeleid in het oversluiten van een een hypotheek voor mijn vader.

In een goede sfeer en zeer vakkundig geholpen . Er wordt no-nonsense bekeken wat de mogelijkheden zijn . Er word goed met je meegedacht . Een dikke pluim voor iedereen.

Erg goed en snel geholpen

We hebben goed en duidelijk advies gekregen en er werd enorm snel gehandeld, waardoor we de hypotheek snel rond hadden.

goede service en zeer persoonlijk geholpen

ik heb eerder via de hypotheker een hypotheek afgesloten en nu een bouw depot. Altijd bereikbaar voor elke vraag. Alles wordt je goed en duidelijk uitgelegd.

Super service!

Ik ben erg goed geholpen door De Hypotheker. Het hele proces verliep soepel en zonder stress. De Hypotheker werkt erg nauwkeurig en professioneel en zij plaatsen hun klanten voorop. Wil je een hypotheek afsluiten, dan ben je bij De Hypotheker aan het goede adres!

Geweldig geholpen en geadviseerd!

Mijn adviseurs waren altijd bereikbaar of belden/mailden me snel terug. Ze hebben zich tot het uiterste ingespannen om mijn hypotheek rond te krijgen. Ieder contact was plezierig en ze zijn erg deskundig.

Altijd goede service

Fijne mensen en goede service. Onze ervaringen zijn positief. Een aanrader!

Fantastisch!

Vriendelijk en snel geholpen! Zeer duidelijk allemaal en je kunt op ieder moment even bellen voor vragen! Rond uit top!

Meedenkend en erg professioneel !!.

Wij zijn erg ontlast in het oversluiten van onze hypotheek in een toch wel vreemde tijd !. Tevens was onze adviseur erg meedenkend in onze keuzes om tot een passend besluit te komen. Het is voor een ieder de moeite waard om eens vrijblijvend advies te vragen bij de Hypotheker !!....

Plezierig en deskundige begeleiding

Vanaf de start van de hypotheekaanvraag tot het einde een hele prettige begeleiding, kon met al mijn vragen terecht, werd keurig teruggebeld. Heel tevreden.

Wij zijn meer dan tevreden en zouden de Hypotheker zeker aanraden. Wat ik persoonlijk fijn vond is dat ze zo goed met je meedenken en je goed begeleiden. Het was snel voor elkaar. En nu hebben wij ons droomhuis. Bedankt.

Duidelijk, transparant en persoonlijk

Al bijna 20 jaar een tevreden klant van De Hypotheker. In eerste instantie jaren bij dezelfde adviseur. Op een gegeven moment door omstandigheden moeten 'switchen' van adviseur en dan even slikken omdat de persoonlijke situatie dan misschien niet helemaal helder is bij deze persoon. Toch, ook nu weer een professionele aanpak die ook persoonlijk overkomt. Ondanks de COVID-19 toch een goede en heldere uitleg kunnen krijgen en tot een mooi resultaat gekomen.

duidelijke uitleg tezamen met een persoonlijke benadering

het gehele traject als zeer prettig ervaren, met een duidelijke uiteenzetting van de mogelijkheden

Wederom geweldige dienstverlening

Voor de derde keer fantastisch geholpen. Duidelijke taal, heldere afspraken en zeer snelle reactie. Ook in de vakantieperiode. Een no-nonsense mentaliteit en men denkt met je mee, in jouw voordeel. Ik kan iedereen aanraden om met De Hypotheker in gesprek te gaan over mogelijkheden. 5 sterren omdat er geen 10 beschikbaar zijn.

Mensen met expertise en geduld!

Wij hebben de samenwerking met de hypotheker als prettig ervaren. Ze nemen de tijd voor de klant, zijn duidelijk in communicatie en helpen goed tijdens het gehele proces.

Professioneel, heel erg betrokken en fijn contact

Wij zijn zeer tevreden over hoe het gehele proces met de hypotheker is verlopen. Lyoeck Betzema heeft ons samen met haar collega Annet vanaf het begin tot het eind ontzettend prettig ondersteund en geadviseerd. Bij vragen konden we altijd bellen en dachten zij met ons mee. Mocht het nodig zijn in de toekomst dan zullen wij zeker weer kiezen voor de hypotheker.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.