Snel, betrouwbaar en accuraat

Er word goed meegedacht, afspraken worden nagekomen en de samenwerking verliep goed.

Duidelijk, prettig gesprek met een ervaren medewerker.

We hadden een overbrugging hypotheek nodig. Dit netjes, met duidelijke uitleg, verzorgd.

Rob denkt altijd mee en legt alles goed uit.

Ontzorgt

Goed geholpen, meegedacht en geadviseerd

Fijne begeleiding en uitleg

Rik heeft ons goed begeleid door het hele traject, we konden altijd even bellen of mailen met een vraag. Nadat alles geregeld was met de koop van het huis kregen we ook nog een lieve kaart. Top!

Vriendelijk en snel geholpen

Mijn ervaring met de Hypotheker is super positief. De adviseur heeft onze wensen goed bekeken en zoals gevraagd snel doorgenomen met de bank. Daardoor konden wij een lagere rente krijgen.

Hele prettige ervaring.

Goede info, fijne gesprekken, alles zeer goed geregeld.

Super behulpzaam

Na een fijne ervaring bij de aankoop van onze eerste woning, zijn we ook voor de financiering van onze tweede woning naar De Hypotheker gegaan. Er wordt snel tijd voor je vrijgemaakt en er is ruim de tijd om alle vragen te beantwoorden. Ze kennen de zaken goed genoeg om het op verschillende manieren aan je uit te leggen, en nemen hier ook de tijd voor. Op die manier weet je altijd waaraan je gaat beginnen. Ook de nazorg is fijn. Voor alle vragen waar we tegenaan lopen, kunnen we bellen en we worden altijd even vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Echt een 10/10, voor onze derde woning zullen we ook zeker weer naar De Hypotheker gaan!

Goed advies, uitwerking kan netter

Positief: Het eerste adviesgesprek met de adviseur was erg informatief en hij nam uitgebreid de tijd voor ons. Het was een fijn gesprek. De hypotheekrente zou gaan verhogen, de adviseur speelde hierop in en zorgde voor het vastleggen van de lagere rente. Ter verbetering: de uitwerking en het traject wat daarna startte voor het aanvragen van de hypotheek is voor verbetering vatbaar. Een aantal slordigheden waren erin geslopen.

Erg tevreden. We hebben wat we wilde.

Goede service top geholpen

We werden op een prettige manier begeleid en kregen spoedig duidelijke antwoorden op onze vragen.

Het was al snel duidelijk voor ons wat we zelf aan informatie moesten aanleveren, zodat de hypotheker ons kon helpen om een passende hypotheek te regelen. Daarbij is veel van de regelstress ons uit handen genomen, wat we als erg prettig hebben ervaren. En als we vragen hadden over het proces of als ons iets onduidelijk was, kregen we snel een duidelijk antwoord. We hebben de begeleiding als erg prettig ervaren en zullen deze zeker ook bij anderen aanraden.

We zijn goed begeleid bij het proces van het kopen van ons eerste huis. alles is helder en duidelijk uitgelegd, en we hoefden enkel documenten aan te leveren. ook omtrent verzekeringen goed geholpen.

Goede begeleiding en duidelijk advies

Naar aanleiding van ons eerste koophuis en het perfect daarbij passende advies en begeleiding, ook bij ons tweede koophuis direct contact met de adviseur opgezocht. Het voelde als vanouds en het traject is met succes doorlopen. Heel fijn om goed advies te krijgen en een duidelijk aankoop traject te doorlopen.

Fijne ervaring en persoonlijk advies.

Er kwam veel op ons af toen we akkoord kregen op ons eerste koophuis. De Hypotheker zorgde voor persoonlijk advies en gaf overzichtelijk weer wat de mogelijkheden waren. Er was fijn een op een contact en zo hebben we in een relatief korte termijn alles voor elkaar gekregen voor ons eerste koophuis.

Goed advies naar situatie

Onze adviseur dacht mee met onze situatie en legde duidelijk uit wat de mogelijkheden waren. Daarnaast werd duidelijk uitgelegd hoe bijvoorbeeld het bereken van het hypotheekbedrag werkt.

Doorzettingsvermogen

Na wat tegenslagen met hypotheek verstrekkers toch gewoon geregeld dat alles in orde kwam

Gedegen advies

Luistert goed en vraagt door. Stef denkt met je mee. Kijkt niet alleen naar nu, maar ook naar de toekomst.

Erg fijn!

Wij werden voornamelijk door Robert geholpen. Wij hadden geen idee waar we aan begonnen maar hij hielp ons overal doorheen! De andere werknemers waren ook altijd erg behulpzaam. Ontzettend bedankt allemaal.

Kundig, transparant en snel geregeld

Ik heb nu voor de tweede keer gebruik gemaakt van de diensten van de Hypotheker en ben wederom zeer tevreden. Het advies is compleet, duidelijk en onafhankelijk. Ook het portal waar je gebruik van kunt maken om alle documenten aan te leveren is handig.

Tevreden

Het proces duurde wat lang, maar het is allemaal op zijn pootjes terecht gekomen.

Robert, Saskia en Merel hebben ons dossier snel, secuur en met duidelijke communicatie afgehandeld.

Door de stijgende rente was snel schakelen noodzakelijk. Erg fijn dat dit kon. Communicatie was daarnaast erg duidelijk, documentatie compleet en ook werd geregeld dat een makelaar direct beschikbaar was.

super geholpen!

Wij hebben de hulp van Stef en Merel als zeer prettig ervaren. De kennis en expertise is goed up to date. Ze reageren snel en nemen ruim de tijd om alle vragen zo goed en transparant mogelijk te beantwoorden.

volledig ontzorgd

Wij wilden verbouwen en ons huis energieneutraal maken. Daarom de Hypotheker ingeschakeld om dit via onze hypotheekverstrekker te regelen middels een bouwdepot. We zijn (weer, we zijn vaste klant ;-) ) geweldig geholpen door Robert en Merel. Snel, vakkundig, en hele duidelijke informatie. Extra vragen of wijzigingen tussendoor zijn geen probleem, hun service is echt top!

Over de Hypotheker