Het was een snelle maar een correcte hypotheeklening.

Het was een goede manier om de hypotheek aan te vragen bij Obvion ook omdat we deze al kenden. En alles is op rolletjes afgewikkeld. We zijn tevreden over de behandeling bij de hypotheker. Veel succes met volgende adviezen.

Door jullie heb ik dit bereik anders niet denk ik.

Duidelijk en goede begeleiding.

Voor mij was het de eerste keer dat ik een huis kocht. Hier heeft Ramon mij goed bij geholpen.

Positieve ervaring

Prettig gesprek en een voorstel waar we mee verder konden.

Klantvriendelijk, vlot en zeer kundig advies!

Wij hebben de hypotheek van onze koopwoning volledig laten regelen via de hypotheker. Alles verliep erg vlot en was zeer duidelijk. Omdat het toch om veel papierwerk gaat hebben we veel kort contact gehad en dit werd telkens snel en vriendelijk beantwoord. Daarnaast kregen we erg snel reacties op mails of terugbelverzoeken wanneer we vragen hadden. Dit is ons eerste huis, dus een referentiekader hebben we niet echt, maar voor ons waren de ervaringen met Daniel en Esther erg fijn!

one stop shopping zonder risico

na een afspraak op de vestiging bij de Hypotheker wisten we het beide zeker. We hebben de juiste partij gevonden die meedenkt en niet kijkt naar premies en maximaliseren van de eigen provisies. Bellen en e-mailen over vragen, advies. alles was mogelijk. Er is kennis in huis en er was gelijk een antwoord, want in de tijd van nu moet je snel schakelen. Na 6 keer kijken was het de 7e keer raak. Dit moest hem worden. Vrijdag 17.30 nog contact met Ramon en maandag gelijk een bod gedaan, naar waarde. Bied de vraagprijs en kijk wat er gebeurd, zeker niet minder dat kan niet bij deze markt was het advies. Dinsdag hadden we een geaccepteerd bod. ( een een huis gekocht?!) Ondanks dat het allemaal heel snel ging konden we wederom snel bellen en in gesprek gaan. Na 6 weken hadden we alles geregeld, en getekend. Verzekeringen, Hypotheken & Advies. One stop shopping zoals ze het weleens zeggen in mijn vakgebied. Dank Hypotheker Enschede Ramon en Katja.

Geholpen door een vriendelijke en kundige adviseur. Ik ben telkens keurig op de hoogte gehouden door de medewerkers. Niets is hen teveel.

Heel fijn geholpen door Henk

Een slechte start helaas doordat onze hypotheek adviseur op vakantie bleek terwijl wij net een bod hadden gedaan. Na enig aandringen kregen we een nieuwe adviseur, Henk. Super fijn! Gezien er uiteindelijk enige spoed achter zat, heeft hij alles keurig geregeld en was super goed bereikbaar. Geen vraag was te veel. Aanrader!

eerlijk advies , ontzettend goed geholpen

we zijn ontzettend goed geholpen. we hadden zelf totaal geen ervaring maar alles is besproken.

Echt betrokken,meelevend en eerlijk!

Edwin, Daniel en Esther, heel erg bedankt dat jullie voor me klaarstonden en echte betrokkenheid hebben getoond!! Ik voelden me welkom en enorm gesteund! Heel erg bedankt hiervoor!!

Vriendelijk, kundig

Zeer vriendelijke en kundige medewerkers, duidelijke uitleg!

Prima geregeld en vriendelijk

Fijn geholpen tot dusver

Fijne gesprekken gehad, goed geholpen en begeleid tot dusver!

Soepel aankoopproces dankzij de Hypotheker

Door alle geboden hulp van de medewerkers van de Hypotheker hebben wij snel en soepel de aankoop van ons huis kunnen afronden.

Prima service en heel behulpzaam.

Het gehele traject heel goed geholpen. Vriendelijke, duidelijke en vooral ook vlotte communicatie, waardoor alles voorspoedig verliep.

Snelle en soepele afhandeling van de hypotheek.

We zijn erg tevreden over de afhandeling van de hypotheekaanvraag. Het is erg soepel verlopen en we liepen niet tegen gekke dingen aan. Enige punt van aandacht wat ons betreft was het adviesrapport wat een standaard format is met weinig persoonlijke aandacht of toelichting.

Zeer positief!!!

Voor de 2e keer hebben wij onze hypotheek afgesloten bij de hypotheker. We hebben hulp gehad met de aankoop van ons nieuwe huis en de verkoop van ons oude huis. Ook zijn er geen extra kosten berekend t.b.v. de verkoop. Vestiging Enschede wederom bedankt!!!

Fenomenaal!

Top geregeld weer (3e ×). Een 11 uit 10.

Zeer duidelijke en adequate begeleiding

We zijn erg goed geïnformeerd en begeleidt in onze hypotheekaanvraag. Duidelijke uitleg en ze namen tevens de tijd voor ons.

Fijn dat ze me een hypotheek geven. Ze

Goed contact en fijn dat ze .me een hypotheek geven.

Goed en duidelijk advies

Voor de eerste keer een huis gekocht. Nog geen idee van hoe en wat. Gelukkig veel uitleg gekregen. Daniel Tigelaar neemt altijd de tijd om vragen te beantwoorden.

Super geholpen, met de extra stappen dje wij nosig hadden om.de hypotheek rond te krijgen.

Zeer goed geholpen

Ik ben erg goed geholpen met het aanvragen van mijn hypotheek door De Hypotheker Enschede. Ik had een wat complexe situatie ivm een bonusregeling, maar ik heb er middels de hulp van de Hypotheker het meeste uit kunnen halen. Ik ben erg blij met de kennis, bereikbaarheid en snelheid waarmee ze mij geholpen hebben.

Super! Binnen no time een afspraak op kantoor niet digitaal!

Perfect en persoonlijk! Hebben kennis van zaken en weten bij elke keer weer contact waar het over gaat! Ben niet zo snel met het plaatsen/invullen van enquêtes maar moest deze wel doen! Klasse!

Uitstekend, correct en snel geholpen!

Uitstekend, correct en snel geholpen!

Over de Hypotheker