Net niet dat beetje extra

Misten begeleiding na akkoord geven hypotheek. Geen persoonlijke afhandeling

Super goede adviezen en hulp

Wij hebben het advies en jullie hulp als zeer prettig ervaren.

Uitstekende service en begeleiding.

Vanaf het 1e bezoek was ik tevreden over de communicatie en begeleiding. In mijn persoonlijke geval was het noodzakelijk om redelijk snel de aanvraag en alle benodigde informatie te regelen en te verstrekken. Hierbij word je uitstekend en helder toegelicht begeleid. Het gehele traject is uitstekend verlopen, en dankzij de Hypotheker heb ik een appartement kunnen kopen.

De adviseur neemt ruim de tijd om vragen te beantwoorden en is ook na werktijd beschikbaar. Prima service!

Wij konden heel snel terecht voor een gesprek. Onze adviseur heeft ons zeer goed geholpen. Heeft heel snel voor ons inzichtelijk gemaakt wat we kunnen lenen en wat de kosten zullen zijn.

Erg snel en doeltreffend geholpen.

Ben goed geholpen en ingelicht, het maken van een afspraak verliep soepel, snel en flexibel voor op welk tijdstip er een afspraak gemaakt kon worden. Ben zeer tevreden.

Vriendelijk,mevrouw gaf tips en mogelijkheden op financieel gebied waar ik niet aan gedacht had waarvan ik zou kunnen profiteren.

vergeet al het andere en laat de hypotheker de "rest"doen. de zin blijft JAZEKER DE HYPOTHEKER.

Vriendelijk personeel, eerlijk advies, moeite doen

professioneel, duidelijke uitleg, reëel, vriendelijk, meedenkend en zorgvuldig.

Wij vonden het een erg fijn gesprek, waarin alle mogelijkheden op het gebied van onze hypotheek. Hij heeft ons enorm geholpen en duidelijk verteld wat de mogelijkheden waren. Dank je wel voor de duidelijkheid en het fijne gesprek.

Wederom zijn wij goed voorgelicht met betrekking tot onze situatie en mogelijkheden. Het gesprek was erg verhelderend.

Duidelijk gesprek, Tamara neemt de tijd voor je en is heel volledig. Erg prettig en een goede basis voor de toekomst!

We werden heel goed geïnformeerd over de mogelijkheden en er werd goed geluisterd naar onze wensen. Heel erg tevreden over het gesprek.

Oriëntatie gesprek is positief ervaren. Denken in oplossingen heeft mij doen besluiten verder on gesprek te gaan om juiste oplossing te vinden.

Helder en duidelijk advies. Anticipeert goed op de behoefte/wensen van de klant.

Prima gesprek met dhr. F. Quant. Geïnteresseerd in onze situatie en alle mogelijkheden voorgelegd.

Een erg fijn, behulpzaam en inzichtgevend gesprek gehad.

Heb goeie ervaring en ga zeker terug voor een volgend advies

Uitstekende service

Fijn open en oriënterend gesprek gehad. We hebben het gevoel dat de tijd voor ons genomen werd. Goed gevoel aan over gehouden.

Prima ervaring met uw hypotheekadviseur Micheal van Saagsveld.

Prettige gesprekken gehad met de adviseur. Naast het advies van de maximale hypotheek, en richting wij zaten te denken adviseert hij ook nog andere punten dan alleen het financiele gesprek. Denk hierbij aan nieuwbouw/bestaande bouw maar ook in aankoop en verkoop makelaar. Dit aangezien ze bij deze hypotheker vaker te maken hebben met deze personen dan wij zelf hebben.

Prima begeleiding, uitleg, service en geestdrift van Ramon Bouman ! Alles top !

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.